Postnord pakottaa käyttämään puhelimeen ladattavaa sovellusta jotta saa paketin haettua
Lähiboxin pakettiin ei saakaan koodia, jolla paketin voi noutaa vaan puhelimeen on ladattava sovellus! Miten typerä keksintö voi olla. Joka paikkaan tarvitaan sovellus. Voikohan kohta kaupastakaan ostaa mitään, ellet laita kaikenmaailman sovelluksia, joilla sitten seurataan mitä ostat. Varmaan kohta tulee sovellukset myös yksittäisiä tuotteita varten. Hitto, että raivostuttaa. Älypuhelimet on huonoin keksintö ikinä!
Kommentit (132)
Minulla ei ole älypuhelinta. Pakkohan se koodi on jotenkin muutakin kautta saada? Tai sitten on kyllä huono palvelu, miksi nykyään oletetaan että kaikilla on älypuhelimet.
Tätä mäkin ihmettelin sen Matkahuollon paketin suhteen. Ilmoituksessa ei mainittu mitään siitä, mitä tehdä jos appia ei voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on niin vaikeaa? Itse ainakin käytän sovelluksia, ovat turvallisempiakin kun muistaa päivittää. Nopeasti tulee tiedot ja voi seurata paketin kulkua. Matkahuollollakin kätevä pistesysteemi kun nopeasti hakee paketin, tienaa euron alennuksen lähetyskuluihin käytettäväksi. Minulla on jo yli kymmenen euron edestä pisteitä.
Tiedätkö mitä tietoja appi kerää? Luitko tietosuojasovelluksen alustasta mihin rekisteröidyit ennen kuin latasit appin? Niinmpä 99% ihmisistä ei lue ja ne jotka lukee ei käytä.
Lisäksi mitä ajattelit tehdä kun puhelin hajoaa?
Saavat kerätä ihan mitä haluavat, ei kiinnosta. Jos puhelin hajoaa, ostan uuden. Menee noin vartti aikaa kun haen uuden luurin tuosta 500m päästä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole älypuhelinta. Pakkohan se koodi on jotenkin muutakin kautta saada? Tai sitten on kyllä huono palvelu, miksi nykyään oletetaan että kaikilla on älypuhelimet.
No se on sitten tilattava johonkin noutopisteeseen näemmä. Mullakaan ei autoa ja muut noutopisteet kaukana. Lähellä ainoastaan pari kauppaa ja kioski. -Ap
Lopetin Lidlissäkin asioinnin, kun tarjouksiin vaaditaan appi, en asioi missään, missä vaaditaan jotain sovelluksia.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä täysin!!🤦👍🏻👍🏻👍🏻
Mikä ihmeen tarve keski-iän ylittäneilä tai maaseudun luusereilla on tunkea tuota peukkua joka helkutin lauseen perään?
Vierailija kirjoitti:
Digidigidigidigidigi
Milloin aletaan puhumaan siitä mustasta aamusta kun netti on alhaalla ja meidän yhteiskunnan tulee toimia 24 tunnin sisällä. Mitä luulette onnistuuko?
Entä kun ovien lukotkin saadaan digitettyä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et on kaikki pakettigrääsä sovellusten takana, loppuu ne kassalla ruinaavat pakettiporukkat, kun vielä saatais se hel.. lottolappujen puljaajat työnnettyä kassalta johonkin
Sitten voisin perustaa yrityksen joka ainoastaan luovuttaa tilauksia tiskiltä ja rahaa tulee ikkunoista ja ovista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Digidigidigidigidigi
Milloin aletaan puhumaan siitä mustasta aamusta kun netti on alhaalla ja meidän yhteiskunnan tulee toimia 24 tunnin sisällä. Mitä luulette onnistuuko?
Entä kun ovien lukotkin saadaan digitettyä?
Toi on pienin murhe sillä poliisin järjestelmät on digi digi eli rikollisen henkilöllisyyttä ei voida tietää ja kaupat ei toimi ja ihmisten täytyy saada ruokaa ym. Toivottavasti valtio on varautunut tähän ja laittaa puolustusvoimat kadulle soppa tykkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on niin vaikeaa? Itse ainakin käytän sovelluksia, ovat turvallisempiakin kun muistaa päivittää. Nopeasti tulee tiedot ja voi seurata paketin kulkua. Matkahuollollakin kätevä pistesysteemi kun nopeasti hakee paketin, tienaa euron alennuksen lähetyskuluihin käytettäväksi. Minulla on jo yli kymmenen euron edestä pisteitä.
Se siinä on vaikeaa, että minun pitäisi ladata sovellus puhelimeen jota käytän ehkä sen kerran vuodessa. Puhelin on kohta täynnä sovelluksia, jotka vie muistia ja se sitten vaikuttaa puhelimen toimintaankin.
Muut noutopisteet kaukana, minulla ei ole autoa. Lähellä vain kaksi kauppaa ja kioski, joissa nuo pakettiautomaatit. Postin pakettejakin kyllä voi seurata ilman sovellustakin, eikä kaikkia ihmisiä muutenkaan jaksa kiinnostaa seurata paketin kulkua tai ylipäätään tuijottaa älypuhelinta kaiken aikaa.
Minä puolestani kysyn sinulta mitä vaikeaa Postnordilla olisi vain lähettää se koodi? -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä tietoja appi kerää? Luitko tietosuojasovelluksen alustasta mihin rekisteröidyit ennen kuin latasit appin? Niinmpä 99% ihmisistä ei lue ja ne jotka lukee ei käytä.
Asennan äpin uuteen puhelimeen, mitä muutakaan
Vierailija kirjoitti:
MIksi vastustat kehitystä? Oletko boomeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siinä on vaikeaa, että minun pitäisi ladata sovellus puhelimeen jota käytän ehkä sen kerran vuodessa. Puhelin on kohta täynnä sovelluksia, jotka vie muistia ja se sitten vaikuttaa puhelimen toimintaankin.
Muut noutopisteet kaukana, minulla ei ole autoa. Lähellä vain kaksi kauppaa ja kioski, joissa nuo pakettiautomaatit. Postin pakettejakin kyllä voi seurata ilman sovellustakin, eikä kaikkia ihmisiä muutenkaan jaksa kiinnostaa seurata paketin kulkua tai ylipäätään tuijottaa älypuhelinta kaiken aikaa.
Minä puolestani kysyn s
Puhelimeen mahtuu nykyään tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansiä äppejä, sinulla on ikivanhaa tietoa
Älypuhelimet on paras keksintö ikinä! Voi käydä hakemassa pakettinsa vaikka aamuyöstä, tilata kauppaostokset, lääkkeet, jne ja voi muuttaa metsään. Ei ole sidottu aikaan ja paikkaan.
Itse käytän PN sovellusta, mutta saapumisilmoitus tulee myös mailiin ja tekstarinakin usein. Se riippuu aivan siitä, mitä tietoja lähettäjä siirtää eteen päin. Noutopisteistä samalla tavoin kuin automaateista noudettavista lähetyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt äkkiä lataamaan ennen kauppareissua kahvi sovellus, leipä sovellus, juusto sovellus.. sillä ilman näitä on turha luulla, että voit vaan ostaa ne. Voi p..Poistat sitten vaan ne mitä et enää tartte. Joopajoo! -Ap
Älä jaksa olla lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä täysin!!🤦👍🏻👍🏻👍🏻
Mikä ihmeen tarve keski-iän ylittäneilä tai maaseudun luusereilla on tunkea tuota peukkua joka helkutin lauseen perään?
Matala ÄO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani kysyn sinulta mitä vaikeaa Postnordilla olisi vain lähettää se koodi? -Ap
Ne paketit voi tilata kotiakin, jos ei tarjolla oleva muu palvelu kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan kyllä jännän äärellä mitä voi tehdä kun puhelin hajoaa.😂
Hyvä et on kaikki pakettigrääsä sovellusten takana, loppuu ne kassalla ruinaavat pakettiporukkat, kun vielä saatais se hel.. lottolappujen puljaajat työnnettyä kassalta johonkin