Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?

Vierailija
29.07.2025 |

Onko kysymyksiä joihin et ole saanut vastausta? Asioita joita on vaikea ymmärtää?

Kommentit (4653)

Vierailija
3461/4653 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tuomio

31Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle. 32Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. 33Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen. 34Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. 35Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. 36Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.

37Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa? 38Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut? 39Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi? 40Kuningas vastaa heille: Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.

41Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. 42Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. 43Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.

44Silloin nämäkin kysyvät: Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua? 45Silloin hän vastaa heille: Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.

46Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.

Vierailija
3462/4653 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voidaan olettaa, että pyhät taivaassa rukoilee. Heitän tällaisen.

Ainakin Jeesuksen sanotaan rukoilevan Isää taivaassakin, puolestamme 

Yrittää siis muuttaa kaikkitietävän jumalaista suunnitelmaa. Mikä röyhkeys! Luulee tietävänsä paremmin. Tuollainen jumalan tahdon kyseenalaistaminen on syntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää siis muuttaa kaikkitietävän jumalaista suunnitelmaa. Mikä röyhkeys! Luulee tietävänsä paremmin. Tuollainen jumalan tahdon kyseenalaistaminen on syntiä.

En nyt sanoisi niin, että se on syntiä. Mutta idea on se, että Jumalan tahto on meille parempi kuin mikään, mitä itse ajattelemme. Siksi kannattaisi kärsivällisesti rukoilla Jumalan tahdon toteutumista.

Vierailija
3464/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi niin, että se on syntiä. Mutta idea on se, että Jumalan tahto on meille parempi kuin mikään, mitä itse ajattelemme. Siksi kannattaisi kärsivällisesti rukoilla Jumalan tahdon toteutumista.

Eiköhän se Jumalan tahto toteudu ihan ilman rukoustakin. 

Vierailija
3465/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että tuleeo rapture jo tänä syksynä 22-23.9

EN AIO palata koskaan Suomeen vaan lennän RAPTUREEN pian!

Vierailija

03.09.2025 | 07:55

enää 3 viikkoa ja Jumala vie omansa lentoon eli ylösottoon Raptureen, sieltä aion lentää uudessa ylösnousemusruumiissani hallits

Vierailija
3466/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ovatko kaikki naispapit riivattuja vai pelkästään lespolaiset naispapit ja lesbohomoja siuvaaavat naispapit?

2) onko naispapeilla helvetissä oma osastonsa?

Vierailija
3467/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesukselta kysyttiin, miten tulisi rukoilla, ja hän neuvoi Isä Meidän -rukouksen. Se on ainut, mitä tarvitaan. Tietysti jokainen voi rukoilla mitä tahansa. Mutta vain Isä Meidän -rukous on tarpeellinen.

Entäs jos tämä ei toimi yrityksistä huolimatta?

Vierailija
3468/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesukselta kysyttiin, miten tulisi rukoilla, ja hän neuvoi Isä Meidän -rukouksen. Se on ainut, mitä tarvitaan. Tietysti jokainen voi rukoilla mitä tahansa. Mutta vain Isä Meidän -rukous on tarpeellinen.

Sitten rukoilet väärin.

Vierailija
3469/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten rukoilet väärin.

Miten voi rukoilla väärin?

Vierailija
3470/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten rukoilet väärin.

Vääriä asioita, väärällä asenteella, väärään aikaan jne. On monta tapaa rukoilla väärin. Kaikkein tärkeintä on rukoilla täysin vilpittömästi ja aidossa uskossa Herran Tahdon toteutumista, tarkoitti se mitä hyvänsä. 

Vierailija
3471/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut siitä, että Saatana olisi tämän maailman ruhtinas?

Vierailija
3472/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) ovatko kaikki naispapit riivattuja vai pelkästään lespolaiset naispapit ja lesbohomoja siuvaaavat naispapit?

2) onko naispapeilla helvetissä oma osastonsa?

Me olemme kaikki tavallaan riivattuja siinä mielessä, että kaikissa meissä Saatana vaikuttaa. Jokaisen täytyy tietoisesti seurata Jeesusta ja toimia Jeesuksen ohjeiden mukaan, jos haluaa vähentää sitä vaikutusvaltaa. Meidät tuomitaan sen perusteella, miten hyvin onnistumme siinä. En tiedä mitään helvetistä. 

Vierailija
3473/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuull

"Oletko kuullut siitä, että Saatana olisi tämän maailman ruhtinas?"

Jumalan tahdosta asia on näin. 

Vierailija
3474/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten rukoilet väärin.

Vääriä asioita, väärällä asenteella, väärään aikaan jne. On monta tapaa rukoilla väärin. Kaikkein tärkeintä on rukoilla täysin vilpittömästi ja aidossa uskossa Herran Tahdon toteutumista, tarkoitti se mitä hyvänsä. 

Tämä vastaaja oli joku muu kuin minä. Yleensä rukoukseen ei tule vastausta siksi, ettei henkilö ole ansainnut sitä. Hän ei ole toiminut riittävän hyvin Jumalan tahdon mukaan. Mutta oikeastaan ei ole tarvetta millekään rukouksen toimimiselle. Tärkeintä on vain jatkaa sitä (Isä Meidän -rukousta) mielellään päivittäin.

Vierailija
3475/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut siitä, että Saatana olisi tämän maailman ruhtinas?"

Ja Jeesus neuvoi, miten meidän tulisi asiaan suhtautua. Se Isä Meidän -rukous.

Vierailija
3476/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten rukoilet väärin.

Tämä vastaaja oli joku muu kuin minä. Yleensä ru

Mielellään viisi kertaa päivässä, kumartaen samalla kaakon suuntaan? 

Vierailija
3477/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut siitä, että Saatana olisi tämän maailman ruhtinas?"

Ja Jeesus neuvoi, miten meidän tulisi asiaan suhtautua. Se Isä Meidän -rukous.

Mutta se rukous ei vaikuta mihinkään mitenkään. Jumalan tahto toteutuu joka tapauksessa. 

Vierailija
3478/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskotko että tuleva paavi on lopullinen antikristus joka astuu esiin syyskuussa 22.9 2025?

Vierailija
3479/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se että tuleeo rapture jo tänä syksynä 22-23.9

EN AIO palata koskaan Suomeen vaan lennän RAPTUREEN pian!

Vierailija

03.09.2025 | 07:55

enää 3 viikkoa ja Jumala vie omansa lentoon eli ylösottoon Raptureen, sieltä aion lentää uudessa ylösnousemusruumiissani hallits

9.9.2025 tulee hän.

Silloin on totuuden päivä. Numero 9 on totuuden symboli.

9+9+2+2+5= 9+9+9 

Eli 666 toisinpäin.

Vierailija
3480/4653 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään viisi kertaa päivässä, kumartaen samalla kaakon suuntaan? 

Oletko kuullut käsitettä iltarukous? Se riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme