Velkahelvetissä eläminen
Juu en tiedä onko järkee käydä töissä.. vakkari duuni on. mutta silti käyn vielä toistaseksi, lainaa on yli 45 tuhatta. lyhennys jotain 730, maksan siis pelkkiä korkoja laina ei lyhene yhtään, mulla ei jää palkasta mitään, eli kannattaako ees töissä käydä tai sitten maksaa vain korkoja?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä laina? Ihan tavallinen talolaina?
Ei.. kulutusluottoja. anyfin 14 tuhatta, bank norwegian 26 tuhatta, ja luottokortille tuhansia..
Önnönnööööööööö
Ja mitkään neuvot ei kelpaa.
Ja perin viikon päästä summa on jo 50 000 e.
Myy ne tavarat pois mitkä oot luotolla ostanut niin saat velkaa maksettua.
Mulla talolainaa enää 65 k€. Täältä tullaan, elämä!
Minulla on yli 60000e ulosotossa ja bruttopalkka 920e/kk. Ei mene veroja eikä tarvitse maksaa ulosottoja. Muutama vuosi vielä niin kannattaa alkaa tienaamaan enemmän, pärjään tosin vallan mainiosti näilläkin tuloilla. Säästöön jää 230e/kk. Tsemppiä, kannattaa katsoa mihin kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet luotoilla hankkinut?
Pelannut ja ryypännyt, ja auton huollot ja osto.
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö siellä velkaneuvonnassa?
Olen soittanut kyllä
Tuolla ne sinulle jo annetut neuvot on: https://keskustelu.suomi24.fi/t/19008789/pahassa-ongelmissa
Kannattaa maksaa pois niin saat elämäsi vielä kuntoon. Itselläni oli noin 38 tonnia velkaa ja siitä on enää muutama hassu tonni jäljellä. 800-1100 euroa mennyt joka kuukausi.
Myy kiinteää omasuutta ja muuta asuinolot halvemmiksi joksikin aikaa
no itepä olet rahasi tuhlannut. Olisi lainoja OTTAESSA pitänyt miettiä että kuinka makselet takaisin. Eli olet JO kuluttanut ne rahat ihan itse.
Naurattaa ap.n kohtalo. Oma vika.
Joo no ei velka oikee lyhene, makselen vain korkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa maksaa pois niin saat elämäsi vielä kuntoon. Itselläni oli noin 38 tonnia velkaa ja siitä on enää muutama hassu tonni jäljellä. 800-1100 euroa mennyt joka kuukausi.
Siis ootko hullu.. miten oot pystyny noin paljon lyhentää kk?
Ota lisää lainaa. Ei oo sun vastuulla mikään👍
Mä lyhennän kai täl hetkel vaa 1 lainaa noin yli 100 € kk.. muita makselen vaan korkoja.
Siis mikä laina? Ihan tavallinen talolaina?