Miksi naiset pariutuvat aina ylöspäin?
Kokeillaas uudestaan kun edellinen ketju jostain syystä poistui.
Oletetaan nyt että nainen on 170cm, hän työskentelee sairaanhoitajana ja hän tienaa 4000e/kk. Nainen on 5/10 ulkonäöllisesti ja naisella on vähän ylipainoa eli ei mikään kovin kaunis nainen ole kyseessä.
Miksi siis tuollaiset naiset kelpuuttaa vain tälläisen miehen kumppaniksi? Miehen tulee olla vähintään 180cm, miehen tulee olla vähintään insinööri, miehen tulee tienata vähintään 5000e/kk ja miehen tulee olla atleettinen komistus.
Miksi siis naiset etsivät aina itseään parempaa eikä naisille käy tasoisensa mies saatika alempaa tasoa oleva mies?
Kommentit (143)
No, minä olen korkeakoulutettu ja tienaan 100k+ vuodessa ja entinen puoliso oli kouluttamaton ja puolet vähemmän tienaava. Eron jälkeinen ainoa rakkaus oli varaton duunari, joka valitsi minun sijaani toisen pienituloisen duunarin. Että ei nyt oikein jaksaisi tätä hiton hypergamiap*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia korkeasti koulutettuja jotka seurustelee työttömien narkkari miesten kanssa.
Tämä selittää sen mitä joku kirjoitti täällä jo aiemmin että moni tällainen nainen ei löydy tasoistaan kumppania. Tyytyvät sitten siihen mitä saavat.
En näe tätä omassa lähipiirissäni. Naiset saattavat tienata hyvin ja sohvalla makaa työtön katkera kitkerä ukko.
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen korkeakoulutettu ja tienaan 100k+ vuodessa ja entinen puoliso oli kouluttamaton ja puolet vähemmän tienaava. Eron jälkeinen ainoa rakkaus oli varaton duunari, joka valitsi minun sijaani toisen pienituloisen duunarin. Että ei nyt oikein jaksaisi tätä hiton hypergamiap*skaa.
Kaikki kun me ollaan vain ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helkutin hienoa on muka olla insinööri?!? Se on koulutus ja työ siinä missä muutkin.
Insinöörit on tasokkaampia kuin 90% duunareista.
No eikä ole. Sellaisiakin rumia uuvattinörttejä löytyy insinööreistä, että ei heitä yksikään nainen huoli. Koulutus ei tee kenestäkään parempaa ihmistä.
Uuvattinörttikin on parempi kuin assareita ja kesäsijaisia naivat perheelliset insinöörimiehet.
Mä en mitään rumaa luuseriuuvattinörttiä huolisi. Enkä kyllä sitä perheellistäkään insinööriä. Enkä edelleenkään ymmärrä mitä helkutin hienoa on muka insinööreissä. En ole koskaan yhtäkään miestä valinnut koulutuksen tai tulojen perusteella.
Naiset *pyrkivät* pariutumaan ylöspäin (koska evoluutio jälkikasvun tulevaisuus jne)
Aivan samoin kuin miehet *pyrkivät* saamaan kauniin naisen.
Läheskään aina ne pyrkimykset eivät kuitenkaan kohtaa todellisuuden kanssa ja normaalit ihmiset pystyvät elämään sen kanssa, ettei kaikki mene elämässä juuri niin kuin haluaa.
Pikkulapsivaiheeseen jääneet pillittäjät ovat sitten toinen juttu.
Mitä veikkaat Ap, mihin ikään saakka ennätät, ennenkuin ehdit saada mieleisesi vastauksen tähän kysymykseesi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa vaan rahaa ja miehet vaan seksiä.
Kyllä minä ja mieheni haluamme molemmat kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helkutin hienoa on muka olla insinööri?!? Se on koulutus ja työ siinä missä muutkin.
Insinöörit on tasokkaampia kuin 90% duunareista.
No eikä ole. Sellaisiakin rumia uuvattinörttejä löytyy insinööreistä, että ei heitä yksikään nainen huoli. Koulutus ei tee kenestäkään parempaa ihmistä.
Uuvattinörttikin on parempi kuin assareita ja kesäsijaisia naivat perheelliset insinöörimiehet.
Mä en mitään rumaa luuseriuuvattinörttiä huolisi. Enkä kyllä sitä perheellistäkään insinööriä. Enkä edelleenkään ymmärrä mitä helkutin hienoa on muka insinööreissä. En ole koskaan yhtäkään miestä valinnut koulutuksen tai tulojen p
Tuntemani insinöörit on ihan saatanan tylsiä.
Voi hyvä luoja, miksi naisen pitäisi ottaa joku, josta ei tykkää??
Miksi ottaisin köyhän ja ruman miehen kun voin saada hyvätuloisen ja komean? Annapa tähän yksikin hyvä syy. Oletetaan että luonteet ovat melko samanlaiset.
Mun mies on saman pituinen kanssani, ja on suunnilleen samansuuruiset tulot. Ikäero kolme vuotta, niinpäin että mies nuorempi. Ei ole insinööri mutta hyvä työssään mitä tekee.
Koska pää ja niska tulee kipeäksi jos pitää aina alaspäin katsoa. 🤷
Ketään ei oteta. Ihan molemmat haluaa kyseiseen suhteeseen ihan vapaaehtoisesti
Höpö höpö. Minä olen ulkonäöltäni ehkä 9/10, akateeminen ja tienaan 5500€/kk. Mieheni on kasvoista kyllä komea mutta ylipainoinen, alle 180 cm, vain alemman korkeakoulututkinnon suorittanut ja tienaa kuussa tonnin vähemmän kuin minä. Yhdessä ollaan ihan muista syistä, mm. siksi että mieheni on maailman paras tyyppi. Sinunkin ap kannattaa ottaa katse pois omasta navasta ja keskittyä kehittämään luonnettasi, eikä vain märehtiä jotain kuviteltua epäoikeudenmukaisuutta.
Näin ne peräkammarinPersuPojat oppivat yksin elämistä.
Vierailija kirjoitti:
Että joku sentään olis naisellaki, oli sitten insinööri tai elättimies, kunhan joku. Ettei nainen olis yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että joku sentään olis naisellaki, oli sitten insinööri tai elättimies, kunhan joku. Ettei nainen olis yksin.
😂
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Koska halutaan parhaat mahdolliset eväät jälkikasvulle, siihen on syy miksi luonnossa pariutuvat vain parhaat. Parisuhde ja seksi eivät ole mitään ihmisoikeuksia.
Ei tämä päde tosielämässä. Harmi.
Jankuta jankuta vain. Ei se silti totuudeksi muutu. Jankuttamisen sijaan voisit harjoitella luetun ymmärtämistä.