Miksi naiset pariutuvat aina ylöspäin?
Kokeillaas uudestaan kun edellinen ketju jostain syystä poistui.
Oletetaan nyt että nainen on 170cm, hän työskentelee sairaanhoitajana ja hän tienaa 4000e/kk. Nainen on 5/10 ulkonäöllisesti ja naisella on vähän ylipainoa eli ei mikään kovin kaunis nainen ole kyseessä.
Miksi siis tuollaiset naiset kelpuuttaa vain tälläisen miehen kumppaniksi? Miehen tulee olla vähintään 180cm, miehen tulee olla vähintään insinööri, miehen tulee tienata vähintään 5000e/kk ja miehen tulee olla atleettinen komistus.
Miksi siis naiset etsivät aina itseään parempaa eikä naisille käy tasoisensa mies saatika alempaa tasoa oleva mies?
Kommentit (143)
Ai, minun mieheni vanhemmat olivat työläisiä: äiti töissä pankissa ja isä teknikko. Minun vanhemmistani toinen väitellyt fysiikasta ja toinen johtamisesta (kauppakorkea).
Kun tapasimme, itse olin juuri jättänyt gradun, kun taas mieheni vasta mietti, mistä aiheesta omansa tekisi.
Paitsi vauvalla. Täällä naiset ovat naineet alaspäin, köyhän ja tyhmän kodin pojan ja saaneet vaivoikseen samanlaisen kovaäänisen anopin.
Vierailija kirjoitti:
Ai, minun mieheni vanhemmat olivat työläisiä: äiti töissä pankissa ja isä teknikko. Minun vanhemmistani toinen väitellyt fysiikasta ja toinen johtamisesta (kauppakorkea).
Kun tapasimme, itse olin juuri jättänyt gradun, kun taas mieheni vasta mietti, mistä aiheesta omansa tekisi.
Miksi et etsinyt tasoistasi miestä? Muista: samanlaiset lapset leikkovät keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sen miehen jotain tuoda pöytään. Jestas.
Tasa-arvoisessa maassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sen miehen jotain tuoda pöytään. Jestas.
Tasa-arvoisessa maassa?
Nyt se on eri asia.
T. feministi
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei laske rimaa niin tavismiehetkin sais joskus?
Tuskin olet edes tavis.
1) Naiset eivät aina pariudu ylöspäin, varsinkaan Suomessa.
2) Isänä olisin paskana jos tytär seurustelisi jonkun hampuusin kanssa.
3) Perheen perustaminen vaatii molempien vanhempien osallistumista ja kun raskauden suorittava on automaattisesti aika sidottu tähän, naisilla on peruste ja syy etsiä puolisosta luotettavaan lastenhoitoon liittyviä ominaisuuksia. Hyvä elämänhallinta ja työpaikka on jo hyvä lähtökohta.
M51
Vierailija kirjoitti:
3) Perheen perustaminen vaatii molempien vanhempien osallistumista ja kun raskauden suorittava on automaattisesti aika sidottu tähän, naisilla on peruste ja syy etsiä puolisosta luotettavaan lastenhoitoon liittyviä ominaisuuksia. Hyvä elämänhallinta ja työpaikka on jo hyvä lähtökohta.
M51
Tämä. Oma tyttäreni tulee olemaan varsin varakas nainen ja todennäköisesti hyvin koulutettu. En todellakaan halua, että häneen kiinnittyisi joku kouluttamaton persaukinen hyyppä. Pyrin kasvattamaan tyttäreni siten, että ymmärtää tarkistaa miehen koulutuksen ja varallisuuden. Erinomainen koulutus voi kompensoida puuttuvaa varallisuutta, jos mies muuten on erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu ínçel ketju
Minun mielestä miesten tasa-arvosta pitäisi voida keskustella ilman haukkumista ja ingnooraamista. Tasa-arvon pitäisi kuulua myös miehille.
Tilannehan ON tasa-arvoinen: Jokainen saa päättää itse kriteerinsä kumppanille ja jokainen saa ihan vapaasti valita, haluaako suhteeseen tarjolla olevan kumppaniehdokkaan kanssa. Ei ketään pakoteta suhteeseen.
Huoh.
"aina", "ylöspäin".
Oon AMK käynyt sh. Tavallisen näköinen.
Puolisona toinen AMK käynyt sh. Hänkin tavallisen näköinen.
Palkka tasan sama. Ärsyttääkö aloittajaa nyt vähemmän, että edes joku "jäi omalle tasolleen?"
Ei mua vaan kiinnosta muiden parisuhteet noin paljoa. Omaani keskityn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Tämä. Oma tyttäreni tulee olemaan varsin varakas nainen ja todennäköisesti hyvin koulutettu. En todellakaan halua, että häneen kiinnittyisi joku kouluttamaton persaukinen hyyppä. Pyrin kasvattamaan tyttäreni siten, että ymmärtää tarkistaa miehen koulutuksen ja varallisuuden. Erinomainen koulutus voi kompensoida puuttuvaa varallisuutta, jos mies muuten on erinomainen.
Se ei oo sulle hankkimassa sitä miestä vaan itelleen. Ja todennäkösesti harrastaa esiaviollista seksiä lukuisten miesten kans ennen vakiutumista
Vierailija kirjoitti:
koska naiset haluaa parhaat mahdolliset geenit jälkikasvulleen. Se on luonto, joka tähän ohjaa.
Tuossapa se on pähkinänkuoressa. Toki, on yksittäistapauksia toisinkin päin, mutta isossa kuvassa menee juuri noin. Mahdollisen jälkikasvun mahdollisimman hyvä ja turvallinen elämä on ollut ykköskriteeri kivikaudella, ja on ykköskriteeri nyt.
Aika kovat utopiat sulla, alkean noista tienesteistä ja muu onkin sitten jo ihan jargonia joka on sun päähän manipuloitu.
Biologiaa vain.
Seuraava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Pankkivirkailija on "työläinen"?
Se ei oo sulle hankkimassa sitä miestä vaan itelleen. Ja todennäkösesti harrastaa esiaviollista seksiä lukuisten miesten kans ennen vakiutumista
Ajatteletko, että kotikasvatuksella ei voisi ohjata tytärtään tietynlaiseen arvomaailmaan, jonka perusteella parisuhdetta miettii? Tietenkin voi. En myöskään ole kasvattamassa mitään yleistä kyläpyörää. Oma näkemykseni näin ikääntyvänä naisena on, että pää pysyy paljon paremmassa kunnossa, kun ei jaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli pointtisi? Naiset pariutuvat ylöspäin eri tavoin. Todennäköisesti miehesi on sinua paremman näköinen. Geenit ovat ne mitä naiset lähinnä haluavat, ei pelkkä miehen sen hetkinen status.
" Pyrin kasvattamaan tyttäreni siten, että ymmärtää tarkistaa miehen koulutuksen ja varallisuuden. Erinomainen koulutus voi kompensoida puuttuvaa varallisuutta, jos mies muuten on erinomainen. "
Minkä ikäistä miestä oikein yrität tyttärellesi naittaa kun varallisuus on noin isossa osassa? Ei nuorilla yleensä mitään suuria varallisuuksia ole kellään. Ovat opiskelijoita tai juuri työelämään tulleita.
Vierailija kirjoitti:
" Pyrin kasvattamaan tyttäreni siten, että ymmärtää tarkistaa miehen koulutuksen ja varallisuuden. Erinomainen koulutus voi kompensoida puuttuvaa varallisuutta, jos mies muuten on erinomainen. "
Minkä ikäistä miestä oikein yrität tyttärellesi naittaa kun varallisuus on noin isossa osassa? Ei nuorilla yleensä mitään suuria varallisuuksia ole kellään. Ovat opiskelijoita tai juuri työelämään tulleita.
Ystäväni sai juuri tyttärelleen miehen, joka omistaa arvoasunnon Helsingistä. Ovat molemmat opiskelijoita. Ihmisillä alkaa olla perittyä omaisuutta nykyisin.
Itse en ainakaan pariutuisi ihmisen kanssa, jonka mielestä ihmisen ns. taso (hyi helv) riippuu jostain palkasta ja pituudesta.
Aloituksessa ei kerrota naisesta mitään oleellista. Luonne, arvot, elämänasenne?
Jos sinä et saa naista, se ei johdu siitä että et ole komea, pitkä tai varakas, vaan siitä, että pisteytät ihmisiä ulkonäön, pituuden ja varakkuuden mukaan. Vastenmielinen piirre ihmisessä.