Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pariutuvat aina ylöspäin?

Vierailija
29.07.2025 |

Kokeillaas uudestaan kun edellinen ketju jostain syystä poistui.

Oletetaan nyt että nainen on 170cm, hän työskentelee sairaanhoitajana ja hän tienaa 4000e/kk. Nainen on 5/10 ulkonäöllisesti ja naisella on vähän ylipainoa eli ei mikään kovin kaunis nainen ole kyseessä.

Miksi siis tuollaiset naiset kelpuuttaa vain tälläisen miehen kumppaniksi? Miehen tulee olla vähintään 180cm, miehen tulee olla vähintään insinööri, miehen tulee tienata vähintään 5000e/kk ja miehen tulee olla atleettinen komistus.

Miksi siis naiset etsivät aina itseään parempaa eikä naisille käy tasoisensa mies saatika alempaa tasoa oleva mies?

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä ap se V I T T U pois päästäsi ja hanki elämä.

Kyr**vällä ap:tä päähän :D

Vierailija
42/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo insinööri amk ja sairaanhoitaja amk ole se klassinen samantasoisten ihmisten parisuhde? Eritasoisia nuo olisivat, jos siellä olisi lääkäri ja lähihoitaja eli akateeminen ja ammattikoulu. Harvoinhan näitä pareja tuleekaan. 

Insinööri tienaa vähän enemmän kuin sairaanhoitaja joten inssi on tasokkaampi kuin sh.

Eikä ole. AMK insinööri on samaa tasoa kuin sairaanhoitaja.

Koulutuksellisesti, mut työelämällisesti ei. Toki jotku amk-insinöörit on vaan jotain kunnan rakennustarkastajia 3000€ bruttopalkalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä helkutin hienoa on muka olla insinööri?!? Se on koulutus ja työ siinä missä muutkin. 

Vierailija
44/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä helkutin hienoa on muka olla insinööri?!? Se on koulutus ja työ siinä missä muutkin. 

Insinöörit on tasokkaampia kuin 90% duunareista.

Vierailija
45/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä ap se V I T T U pois päästäsi ja hanki elämä.

Kyr**vällä ap:tä päähän :D

Ja per see seen. Kuivana.

Vierailija
46/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Pariudu. Nykyään naisia enemmän korkeakoulututkintolla kuin miehiä.

Korkeakoulutetut naiset valittaa kun sopivia kumppaneita ei ole ja amistason miehet harmittelee kun eivät kelpaa naisille.

Näin se menee. Yhteiskunnan yksinäiset. 

Vierailija
47/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia korkeasti koulutettuja jotka seurustelee työttömien narkkari miesten kanssa.

Vierailija
48/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu insinööristä. 

Vierailija
49/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Sellaisiakin rumia uuvattinörttejä löytyy insinööreistä, että ei heitä yksikään nainen huoli. Koulutus ei tee kenestäkään parempaa ihmistä.

Vierailija
50/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia korkeasti koulutettuja jotka seurustelee työttömien narkkari miesten kanssa.

Se on se fetissi. Kiva alistaa paskaläjää 🤣

Vierailija
51/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂. Tervetuloa oikeaan maailmaan. Olen isossa suomalaisessa firmassa duunarina. Mä tienaan sen 100k€ ilman vastuuta/ v. 

Meidän talon inssit tienaa 50-60k€ hirveällä vastuu määrällä. Edes ylitöitä ei makseta. Ovat vielä sellaisessa virassa suurin osa ettei ole mitään ylenemismahdollisuuksiakaan. 

Vierailija
52/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä väittämät eivät koskaan pidä paikkaansa todellisuudessa. Näistä välillä juteltu naisten kanssa tinder treffeillä kun itse olen alle 170cm mies ja amis. Olen itse kertonut että en ole huomannut koskaan vaikuttavan asiaan mitenkään ja naiset ovat samaa mieltä. Sisin merkitsee enemmän ja käytös.

Vierailija
53/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa vaan rahaa ja miehet vaan seksiä.

Me hu ori i tai ala itte hu o r aa. Win win sulle mitä enään märiset täällä? Ootko köyhä? No huo raa rahaa itsellesi.

Vierailija
54/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Sellaisiakin rumia uuvattinörttejä löytyy insinööreistä, että ei heitä yksikään nainen huoli. Koulutus ei tee kenestäkään parempaa ihmistä.

Insinöörit tienaa lähes aina paremmin kuin duunari, insinöörit on halutumpia kuin duunarit.

Vierailija
55/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 180+cm pitkä, tekniikan tohtori ja varakas, ylimmässä varallisuusdesiilissä tässä maassa. Itse olen lyhyt, lihava ja ihan tavallinen maisteri ja kunnan eläkevirassa. En näe tässä mitään ongelmaa. Tietysti joku jämämies voi ajatella, että olisin voinut ottaa pitkäaikaistyöttömän varastomiehen, mutta tuskin me olisimme olleet onnellisia. Parempi kaikille näin ja pariutuneet saavat olla onnellisia suhteissaan. 

Vierailija
56/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuvattinörttikin on parempi kuin assareita ja kesäsijaisia naivat perheelliset insinöörimiehet. 

Vierailija
57/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pariutunut ylöspäin. Miehellä on ollut saman suuruinen palkka. Molemmat tavallisia duunareita.

Vierailija
58/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun työpaikalla puolet samaa työtä tekevistä ovat insinöörejä, sama palkka, vuosia ehtineet tienata vähemmän. Aivan samanlaisia vaimoja meillä kaikilla.

Vierailija
59/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa vaan rahaa ja miehet vaan seksiä.

Me hu ori i tai ala itte hu o r aa. Win win sulle mitä enään märiset täällä? Ootko köyhä? No huo raa rahaa itsellesi.

Nii jätkä istuu pankin päällä. Siitä vaan.

Vierailija
60/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä väittämät eivät koskaan pidä paikkaansa todellisuudessa. Näistä välillä juteltu naisten kanssa tinder treffeillä kun itse olen alle 170cm mies ja amis. Olen itse kertonut että en ole huomannut koskaan vaikuttavan asiaan mitenkään ja naiset ovat samaa mieltä. Sisin merkitsee enemmän ja käytös.

Tätä mäkin ihmettelen. Olen 173cm duunari. Nyt jo lähempänä 50 v.  Ei ole ikinä ollut pulaa naisista. Tän palstan perusteella en saa ketään.