Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää sosiaalinen vammaisuuteni ja tyhmyyteni

Vierailija
29.07.2025 |

Menee kuntosalille ja unohtaa hikipyyhkeen tietysti. Ja sitten kun vielä sisällä oli kuuma niin hikosi vielä paljon enemmän. Ja kun paikalla ainostaan muutama samanikäinen nainen minun lisäksi ja kun pelkään naisia jännitän niin että hikoilen vielä enemmän ja panikoin lisää ja helpotti vasta kun lähtivät pois. Aina kun samanikäisiä tai nuorempia naisia paikalla menen paniikkiin.

Sitten vielä tyhmyyttään sai itselleen vajaan 30 euron laskun kun soitti digiklinikalle kun huomasin jonkun valkoisen täplän iholla. No sain ne ne ohjeet mutta sitten kun vähän tunnustelin sitä se irtosi ja olikin joku roska mikä jäännyt ihoon kiinni. Teki mieli lyödä pää ovesta läpi. Onneksi en sentään varannut aikaa hoitajalle tai muuta olisin muuten hävennyt itseni maan alle.

Ei yhtään päivää elämässä jolloin olisin normaali ihminen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän käsipaperia vessassa jos pyyhe on unohtunut.

Vierailija
2/8 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina odottaa yön yli ennen kuin soittaa lääkärille, jos ei ole kovaa kipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ruoskia ja sättiä itseäsi peilin edessä. Mikään rangaistus ei ole riittävän suuri tuollaisista virheistä.

Vierailija
4/8 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuo on inhimillistä ja kuuluu normaaliin elämään. Tietäisitpä mitä ihmiset pohtii itsekseen. Älä ole itsellesi liian ankara.

Vierailija
5/8 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sinua.

Vierailija
6/8 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvilläsi ja ota opiksesi. 

Tajuat kuitenkin sen verran, että et käyttäydy ihan törpösti salilla. Häpeä suojelee sinua toimimasta hölmösti. Nyt olet vain liian itsekriittinen. 

Mitä tuohon toiseen tulee, niin 30 eur on lopulta pieni raha. Etkä kuormittanut sen enempää terveydenhuoltoa turhaan. Jatkossa muistat tarkistaa itsestäänselvät jutut ensin. 

Ole onnellinen ja helpottunut ja tyytyväinen, että sinulla ei ole mitään vakavaa, tai mitään, tässä tapauksessa. 

Käy suihkussa, katso jotain kivaa ja ajattele itsestäsi ja maailmasta positiivisesti. 

Vierailija
7/8 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko in-cel ajatellut mennä hoitoon tai tehdä itsellesi henkilökohtaiset final solution:it?

Vierailija
8/8 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Elämä voittaa. Voi sattua kenelle vaan. Itse menin kerran myöhässä jollekin kasvatustieteen luennolle suoraan juosten jostain urheilusta. Armoton jälkihiki alkoi painaa otsaa ja niskaa pitkin valuen. Sali täynnä kauniita nuoria naisia. Aikaa tästä noin 20 vuotta, muistan silti vieläkin. Jäin henkiin. Tuskin kukaan muu paikallaolija on juttua edes sillä hetkellä noteerannut.