Tinder ollut 3 viikkoa ja tuloksena
se että 7 on tykännyt mutta yhtään matchia ei ole tullut. Profiili on tehty hyvin ja kertonut siinä hieman itsestäni ja kuvat selkeitä jne. Masentavaa. Olen siis mies. Syitä nyt en muuta keksi ehkä kuin asuinpaikkani, maalla pienellä paikkakunnalla varmaan iso turn-off. Enkä tiedä onko nuo tykkäykset edes aitoja. Mutta luulisi nyt edes pari matchia tulevan.
Kommentit (24)
Ei siellä ole naisia. Naiset käy kääntymässä tinderissä, toteaa että ei vit tu mitä touhua ja lähtee pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole naisia. Naiset käy kääntymässä tinderissä, toteaa että ei vit tu mitä touhua ja lähtee pois.
Suohirviöt poistuu ja hyvä niin
Nyt varmaan haluat että me kerromme sinulle kuinka kaikki naiset ovat hypergamisia ja luulevat liikoja itsestään.
Olin tinderissä viikon vuosi sitten ja löysin elämäni rakkauden ja onnekseni olen sitä myös hänelle. Hän taas oli ollut siellä reilun vuoden.
Tarvitset vain yhden oikean matchin.
Olet vaan liian ruma tavis naisillekkin. Naiset haluaa komeita pitkiä top 10 miehiä. Ei kannata masentua koska suomi naiset on maailman nirsoimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nekin poistuu jotka löytävät etsimänsä nopeasti. Jostain syystä se ei ole koskaan se joka vauvapalstalla kutsuu naisia suohirviöiksi. Vuosi toisensa jälkeen. Ne etsimisen arvoiset miehet eivät täällä viihdy trollaamassa.
Miksi tämä keskustelu muuttui väittelyksi suohirviöistä ja nirsoudesta, saisiko ihan asiallista keskustelua kiitos. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene sokerideitti sivustoille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä keskustelu muuttui väittelyksi suohirviöistä ja nirsoudesta, saisiko ihan asiallista keskustelua kiitos. ap
Koska täällä käy paljon tyhjätaskuja joiden rahkeet ei riitä sokerideittailuun. Kiukuttelevat.
Lisää hakukohteeksesi miehet. Tulet yllättymään suosiosta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan haluat että me kerromme sinulle kuinka kaikki naiset ovat hypergamisia ja luulevat liikoja itsestään.
Olin tinderissä viikon vuosi sitten ja löysin elämäni rakkauden ja onnekseni olen sitä myös hänelle. Hän taas oli ollut siellä reilun vuoden.
Mistä voit tietää että on elämäsi rakkaus. Et ole tuntenut hänet kuin vuoden. Katotaan parin vuoden päästä uudestaan kun arki koittaa.
Olethan käynyt parturissa, puhtaat vaatteet yllä, hampaat hoidettuna? Olethan normaalipainoinen?
Jos nainen näkee kuvista nyansseja laiskuudesta tai epäsiisteydestä, se on turn off.
Eihän ole kalastuskuvia, kuvia aurinkolasit päässä?
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voit tietää että on elämäsi rakkaus. Et ole tuntenut hänet kuin vuoden. Katotaan parin vuoden päästä uudestaan kun arki koittaa.
Sen verran elämää takana että tiedän kyllä :) Elämää ja puolivillaisia suhteita. Tämän ihmiselämän puitteissa ei tule toista samanlaista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Olethan käynyt parturissa, puhtaat vaatteet yllä, hampaat hoidettuna? Olethan normaalipainoinen?
Jos nainen näkee kuvista nyansseja laiskuudesta tai epäsiisteydestä, se on turn off.
Eihän ole kalastuskuvia, kuvia aurinkolasit päässä?
N25
Kyllä tukka siisti, puhtaat vaatteet kyllä, hampaat nyt ei kuvissa näy hoidetut kyllä. Normipainonen kyllä. Kuvat ulkoa ja sisältä otettuja ja eikä niissä epäsiisteyttä tai laiskuutta näy. En kalasta eikä ole aurinkolasikuvia. ap
Kellään ei ole teoriaa vai odotanko vain tulisiko niitä matcheja joskus vai poistunko kokonaan? ap
Kyllä susta vielä joku tykkää. Ainakin se hemaisevaksi kaunottareksi naamioitunut nigerialaishuijariköriläs, jolle rahasi kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä susta vielä joku tykkää. Ainakin se hemaisevaksi kaunottareksi naamioitunut nigerialaishuijariköriläs, jolle rahasi kelpaavat.
Ei ole kyllä aikomusta lähettää rahaa kellekkään. ap
Vierailija kirjoitti:
Tai siis, köriläs matchaa kanssasi ja saat ainakin seksiä tihkuvan keskustelun, kunnes alkaa rahanlypsy. 💎
No mä olin Tinderissä reilu 2v ja kävin treffeillä 32 eri miehen kanssa, mutta sain aikaiseksi vain kolme tapailusuhdetta. Eipä sekään kovin hyvä tulos ole.
En ymmärrä. ap