Miksi naiset käytätte stringibikineitä rannalla koska on salakuvaajia?
Itse naisena ihmettelen tätä että haluatteko nettiin vai?
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus jollakin rúnkulla on kuvata muita vastoin näiden tahtoa?
Jos joku olisi hänellekkin pillua antanut aikanaan, niin ei olisi nyt tarvetta kuvailla😢
Veitsestä sellainen vaan haluaa ja ansaitsee.
Mitä ihmeen salakuvausta? Julkisella paikalla kuvaaminen ei ole salakuvausta
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen salakuvausta? Julkisella paikalla kuvaaminen ei ole salakuvausta
Onhan, jos sitä tekee salaa.
Provohan tämä on mutta kysymys on väärin päin. Miksi kuvaatte rannalla?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei itseasiassa mihinkään videolle päätyminen haittaa, ellei videota ole editoitu asiattomasti, zoomailtu kriittisiin paikkoihin tms. Eli jos näyn vain taustalla kun on kuvattu ranta-elämää niin ookoo.
Olen kuitenkin valmiiksi jo julkisella paikalla bikinit päällä, vaikkei ne nyt ihan stringit olekaan. Eri asia jos joku kuvaisi minua ikkunan läpi kun olen alusvaatteisillani kotona, se ei ole julkinen paikka.
N27
Aijaa, itseäni haittaisi olla youtubessa. T. N33
Vierailija kirjoitti:
Kuvasi "maisemia" nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo eihän tuollaista kukaan cool, fiksu, tasapainoinen, kunnioitettava ym. ihminen koskaan tekisi. Se on vaan fakta :D
Eli nuo kuvaajat on aina jotain cringejä hiippareita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus jollakin rúnkulla on kuvata muita vastoin näiden tahtoa
Noooo, ilmainen näytös!
Itse käytän miehenä just jos joku kuvaisi treenattuja pakaroita tai muodostuvaa kalukukkaroa!
T. Urho
Vierailija kirjoitti:
Pidä se musta polyesterisäkki päälläsi ja pysy sisällä verhot kiinni.
Ei tuo ole mikään nainen, vaan itse Tomi tai kaltaisensa vajuli-inseli.
Yksinkertaiselle ei kannata vaivautua selittämään
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö burkhaa ylle vai mikä on ratkaisusi?
Ootko kuullut koskaan uimapuvuista? Naruviritys ei ole uimapuku vaan pyydys. Kun ei ole älyä, pitää pyytää pyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiselle ei kannata vaivautua selittämään
Voin olla yksinkertainen, mutta olen aina kunnioittanut vartaloani enkä kyllä haluaisi youtubeen. nyt se video on netissä ja siellä jo naureskelevia kommentteja "hyviä perseitä" tyyliin.
Miksi naisvartalon olemus olisi pyhä asia? Tässä on kehitys mennyt siihen, että isoista hameista on luovuttu.
Miltei päivittäin luen kuitenkin palstalta, että kehitys on ollut ikävä ja väärin. Kun näkyy toisille vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisvartalon olemus olisi pyhä asia? Tässä on kehitys mennyt siihen, että isoista hameista on luovuttu.
Miltei päivittäin luen kuitenkin palstalta, että kehitys on ollut ikävä ja väärin. Kun näkyy toisille vartaloa.
Olishan se oksettavaa, jos miehilläkin olis vain joku naru haarojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö burkhaa ylle vai mikä on ratkaisusi?
Ootko kuullut koskaan uimapuvuista? Naruviritys ei ole uimapuku vaan pyydys. Kun ei ole älyä, pitää pyytää pyllyllä.
Uimapuku on monesta miehestä jopa seksikkäämpi kuin stringit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Synnyimme alasti. Mikä dilemma tähän kätkeytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Synnyimme alasti. Mikä dilemma tähän kätkeytyy?
Joo joo. Kaikki ei halua kulkea nudisti rannoilla.
Nämä ovat miehiä, jotka eivät osaa kommunikoida naisten kanssa. Haluaisivat, mutteivät osaa. Kunnioittavat naisia niin paljon, että tuntevat itsensä maan matosiksi. Ainoa keino lievittää omaa ahdistustaan, on alistaa, halventaa ja solvata naisia. Tosiasiassa alentavat itsensä, jonkinlaista itsesabotaasia.
Ap on mies ja impotentti inceli.