Miksi naiset käytätte stringibikineitä rannalla koska on salakuvaajia?
Itse naisena ihmettelen tätä että haluatteko nettiin vai?
Kommentit (303)
Pitäs live kamerat niihin laittaa. Se ois hyvä livestriimi.
Ranta pers paljas elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "haluatteko nettiin"? Tuollaisten jakaminen nettiin on laitonta. Ei pitäisi olla ensimmäinen eikä viimeinenkään uhkakuva.
Koska naisena tiedän että on olemassa miehiä jotka salakuvaa.Ei semmosista pääse koskaan eroon. Noh, itse en haluaisi nettiin. Ap
Jos olisit nainen, tietäisit, että salakuvaamisen riski on myös esim. yleisissä vessoissa, kouluissa, työpaikoilla jne. Rannalla on ehkäpä se paras paikka tulla salakuvatuksi muista vaihtoehdoista.
Ei mua ainkaan salakuvata koska pidän aina täysipeittäviä löysiä vaatteita.
Ai vessassa? Mahtaa pöksyt haista hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "haluatteko nettiin"? Tuollaisten jakaminen nettiin on laitonta. Ei pitäisi olla ensimmäinen eikä viimeinenkään uhkakuva.
Koska naisena tiedän että on olemassa miehiä jotka salakuvaa.Ei semmosista pääse koskaan eroon. Noh, itse en haluaisi nettiin. Ap
Jos olisit nainen, tietäisit, että salakuvaamisen riski on myös esim. yleisissä vessoissa, kouluissa, työpaikoilla jne. Rannalla on ehkäpä se paras paikka tulla salakuvatuksi muista vaihtoehdoista.
Jaa, saattaa olla sitten muitakin salakuvauksen estojuttuja sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks jossain kaupan vessassa olisi salakamera??
Hah hah tasa-arvon mittarina perse paljaana😂
Ne on sitäpaitsi mauttoman näköiset.
Onhan niitä keli kameroitakin.
Vois katsoa kannattaako mennä suoraan kuvasta. Jos on hyvät maisemat, sinne vaan, jollei niin voi jäädä kotiin.
Ketkä luuserit nyt edes pyörivät rannoilla ja käytännössä alasti. Säälittävää.
Miksi nykyään stringibikinit? Miksei kauniita uimapukuja.
Tykkään esiintyä ja mulla on hyvä peppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miks jossain kaupan vessassa olisi salakamera??"
Koska miehet ovat ällöttävä. Useampia sellaisia tapauksia ollut Suomessakin. Nimenomaan kauppojen/huoltsikoiden vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vess
No siitäpä kattelee menkka ja uloste paskoja
Vierailija kirjoitti:
Ketkä luuserit nyt edes pyörivät rannoilla ja käytännössä alasti. Säälittävää.
Ne on ne itsensäpaljastelijat.
Miten hyvä itsetunto pitää olla et menee stringeissä perse paljaana rannalle? xD
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ihmetellä, vaan nauttia. Semmoisia perseitä on nyt esillä, että bätäng. Viikonloppuna yksi nätti ja nuori neito kohenteli alaosaansa niin, että ryppyreikä vilahti. Kyllä meille setämiehille kelpaa ilman kameraakin.
Muuten joo ilman kameroita, mutta rannalla itsenähdylle ja -kuvatulle hyvälle perseelle kotona runkkaaminen on ekstrakiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksun naisen erottaa pukeutumisesta.Ei todellakaan kulje yleisellä rannalla perse paljaana.
Kunnon naisella on burkha päällä!
-sama
Kuten kaikki tiedämme on olemassa vain Stringit tai Burkha... Uimapuku tai asialliset bikinithän on suomessa kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvä itsetunto pitää olla et menee stringeissä perse paljaana rannalle? xD
Ei se vaadi kuin nuorta ikää ja kriittisen massan ympärillä samalla tavalla käyttäytyviä.
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö burkhaa ylle vai mikä on ratkaisusi?
Sun mielestä ei ole mitään välimuotoa burkhan ja persposkien/lollojen esittelyn välillä?