Miksi naiset käytätte stringibikineitä rannalla koska on salakuvaajia?
Itse naisena ihmettelen tätä että haluatteko nettiin vai?
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään esiintyä ja mulla on hyvä peppu.
Mua ei kuitenkaan saa katsoa eikä kuvata...
No totta kai saa katsoa, mutta kuvaaminen on aika eri juttu.
Harmi, että kännykkäkamerat on pitkälti pilannut nudistirannat kautta maailman.
Käytän koska mulla aivan täydellinen perse ja kaikkien tulee nähdä se myös
Mun tyttäret 4v ja 8v käyttävät molemmat Stringejä rannalla.
Mitä ihmeellistä siinnä on ?
Lapsia hukkuu teidän stringien takia.
Vierailija kirjoitti:
Käytän koska mulla aivan täydellinen perse ja kaikkien tulee nähdä se myös
Miksi kristallipalloni näyttää kondomiin survottua raejuustoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvä itsetunto pitää olla et menee stringeissä perse paljaana rannalle? xD
Ei se vaadi kuin nuorta ikää ja kriittisen massan ympärillä samalla tavalla käyttäytyviä.
Olen ollut nuori ja hyväkroppainen mutta ei tehnyt mieli lähteä esittelemään prsettä rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttäret 4v ja 8v käyttävät molemmat Stringejä rannalla.
Mitä ihmeellistä siinnä on ?
Nyt on setämiehelle kova.
Naisten oikeuksien vastustajat jälleen kokoontuneet syyllistämään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvä itsetunto pitää olla et menee stringeissä perse paljaana rannalle? xD
Ei se vaadi kuin nuorta ikää ja kriittisen massan ympärillä samalla tavalla käyttäytyviä.
Olen ollut nuori ja hyväkroppainen mutta ei tehnyt mieli lähteä esittelemään prsettä rannalla.
Jaa. Ja nyt harmittaa, kun enää et kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksun naisen erottaa pukeutumisesta.Ei todellakaan kulje yleisellä rannalla perse paljaana.
Sinulle käsiteet estynyt ja fiksu näyttävät merkitsevän samaa. Itse asiassa, mitä vapaamielisempi ja rohkeampi, sen älykkäämpi, ja mitä kaavoittuneempi, sen yksinkertaisempi. Älykäs tekee vähiten virheitä, kun ajattelee, heikkolahjainen kun noudattaa perinteellistä tapaa. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Esitätkö burkhaa ylle vai mikä on ratkaisusi?
Tuo kommentti on samaa sarjaa kuin "haluaisitko että naiset/miehet pukeutuisi kuin 1800-luvulla ja hevoset kulkisi kadulla?".
Jonkinlainen välimuotokin on olemassa.
Minua ei itseasiassa mihinkään videolle päätyminen haittaa, ellei videota ole editoitu asiattomasti, zoomailtu kriittisiin paikkoihin tms. Eli jos näyn vain taustalla kun on kuvattu ranta-elämää niin ookoo.
Olen kuitenkin valmiiksi jo julkisella paikalla bikinit päällä, vaikkei ne nyt ihan stringit olekaan. Eri asia jos joku kuvaisi minua ikkunan läpi kun olen alusvaatteisillani kotona, se ei ole julkinen paikka.
N27
Mulla on mukana vaan taittoveitsi jolla t a p a n pervomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksun naisen erottaa pukeutumisesta.Ei todellakaan kulje yleisellä rannalla perse paljaana.
Sinulle käsiteet estynyt ja fiksu näyttävät merkitsevän samaa. Itse asiassa, mitä vapaamielisempi ja rohkeampi, sen älykkäämpi, ja mitä kaavoittuneempi, sen yksinkertaisempi. Älykäs tekee vähiten virheitä, kun ajattelee, heikkolahjainen kun noudattaa perinteellistä tapaa. Kynis.mi
Jaahas. Eli sitä älykkäämpi mitä enemmän on haarat levällään paljaana ja mitä enemmän tissit tirsuaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla katsomassa, mistä sä vedät sen esiin sun narubiksuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Eli sitä älykkäämpi mitä enemmän on haarat levällään paljaana ja mitä enemmän tissit tirsuaa ulos.
Ehkä niin sitten. Onko sillä väliä? Heikkolahjaiselle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla katsomassa, mistä sä vedät sen esiin sun narubiksuista.
Osaatko lukea? Mukana vaan veitsi, ke h a ri.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus jollakin rúnkulla on kuvata muita vastoin näiden tahtoa?
Jos joku olisi hänellekkin pillua antanut aikanaan, niin ei olisi nyt tarvetta kuvailla😢
Miksi kysyt nimenomaan stringibikineistä? Monillahan ne näyttää huonommalta kuin vaikkapa brazilian cut eli puolet pepusta peittyy. Ei stringibikinit ole monestikaan mitenkään seksikkäät, ja selvästi niillä yritetään lähinnä saada aurinkoa koko pepulle ja välttää rumat rajat.
Muodothan näkyy ihan tavan uikkareistakin. Minä käytän välillä uidessa sellasta pepun peittävää sporttista kokouikkaria, ja kyllähän siinäkin on vyötärön ja rintojen muoto esillä. Jalat ja kädet paljaana, tukka märkänä.
No, en toisaalta elä pelon kautta ja mulle aivan se ja sama jos joku nobody hiippari jossain seksualisoi. Ja jos olemukseni piristää jonkun mukavan ihmisen päivää, niin kiva juttu.
Mua ei kuitenkaan saa katsoa eikä kuvata...