Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa olen ihan loppu tähän kuumuuteen ja kosteuteen

Vierailija
29.07.2025 |

Eikö voi olla normaalia keliä kun aina vaan ääripäitä oli kesä tai talvi niin +30 tai -30 astetta, ei mitään siltä väliltä.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh on ilmoja pidelly! 🌞🌞🌞😍😎

Jankuti jankuti jankuti.

Vierailija
42/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kosteusprosentti 93! Uskomatonta. Kosteampaa kuin Floridassa ja Thaimaassa. 😱

Forecan mukaan suht kosteus 99% 😎 Eikä sadetta näy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hakkaan itteeni. Mä en jaksa enää päivääkään.

Juot vettä ja syöt suolaa tarpeeksi, niin sinulla ei ole minkäänlaista hätää.

Vierailija
44/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lämpöä koppiin! Kosteus tuo mukavan tunteen kuin heittäisi löylyä kiukaalle 🌞🌞🌞😎😍

Vierailija
45/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nostelet kelasta tukia niinkuin muutkin jankuttajat täällä niin ei tarvitse töissä hikoilla.

Vierailija
46/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää lämpöä koppiin! Kosteus tuo mukavan tunteen kuin heittäisi löylyä kiukaalle 🌞🌞🌞😎😍

Toivottavasti äitis ja isäs hommaa laitospaikan vajakkipennulleen.

Vierailija
47/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ KITISE!!!

Tämän sanoin rakkaalle puolisolle korkealla murisevalla äänellä kun valitti kuumuudesta. Siitä sitten tuli vitsi ja vastasi samalla tavalla kun valitin kipeää niveltä.

Joten, älä rakas kitise helteestä😂

Vierailija
48/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nostelet kelasta tukia niinkuin muutkin jankuttajat täällä niin ei tarvitse töissä hikoilla.

Olen varmaan yli-ihminen, kun jaksan muutaman viikon vuodesta hikoilla ja käydä töissä samalla? En ainakaan haaskaa energiaani valittamalla täysin luonnollisista asioista, joille ei kukaan voi yhtään mitään. 

Vierailija
49/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan yli-ihminen, kun jaksan muutaman viikon vuodesta hikoilla ja käydä töissä samalla? En ainakaan haaskaa energiaani valittamalla täysin luonnollisista asioista, joille ei kukaan voi yhtään mitään. 

ET sinä missään töissä käy ainakaan tuolla kuumassa ulkona.

Vierailija
50/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ KITISE!!!

Tämän sanoin rakkaalle puolisolle korkealla murisevalla äänellä kun valitti kuumuudesta. Siitä sitten tuli vitsi ja vastasi samalla tavalla kun valitin kipeää niveltä.

Ei kitistä vaan nyt nautitaan! 🌞🌞🌞😍😎

Vierailija
51/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken meinasin pyörtyä kuumuudesta istuessani tietokoneen ääressä. Lämpöä sisätiloissa on +28.5 C ja kosteus% 60, vaikka on pilvinen päivä. Onneksi pääsen viikonlopuksi maalle.

Täällä maalla se vasta kuuma on. Vai menetkö ehkä maakellariin.

Vierailija
52/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kuin ihanaa oli tulla sisälle ilmalämpöpumpun äärelle viileään, vieläpä siinä kosteudenpoistaja ollut tänään päällä <3 mukava puuhailla viileässä 

Vierailija
53/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ KITISE!!!

Ei kitistä vaan nyt nautitaan! 🌞🌞🌞😍😎

Jankuti jankuti jankuti.

Vierailija
54/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken meinasin pyörtyä kuumuudesta istuessani tietokoneen ääressä. Lämpöä sisätiloissa on +28.5 C ja kosteus% 60, vaikka on pilvinen päivä. Onneksi pääsen viikonlopuksi maalle.

Miten niin maalla on kuumempaa? Maalla asuva ei todennäköisemmin asu asfaltin keskellä. Maalainen asuu todennäköisemmin talossa, joka ei kuumene helteellä, tai ainakin talossa, jossa on ILP. 

Vierailija
55/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen sää jankutus meneillään taas.

Vierailija
56/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Täällä itä-Suomessa on nyt ollut monta viikkoa 30 astetta täysin ilman sadetta. Näkyy olevan Suomen kuuminta.

Vierailija
57/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on lihavan elämä

Onko kiva olla vastenmielinen ihminen, jota kaikki vihaavat

---Vaikka millä mittarilla mitataan niin lihavat ihmiset ovat yleensä vastenmielisiä. Ovat myös ahneita, tunnesyöppöjä ja syövät painoonsa nähden yli tarpeensa.

Vierailija
58/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä oikeesti ole varaa sellaisiin siirrettäviin ilmastointilaitteisiin? Ostin jo keväällä toisen (aiemmin oli yksi), joten nyt mukavan viileää niin olkkarissa kuin makkarissakin. Keväällä ostamani laite oli 200 euroa, sitä aiemmin hankittu laite vähän isompi ja kalliimpi noin 450 euroa. Molemmat toimii mielestäni varsin hyvin, vaikkakin tuo halvempi laite ei ole edes oikeaoppisesti asennettu (poistoilman putki menee suoraan parvekkeen ovesta ilman tiivisteitä). ''

Meillä on sellainen, mutta levottomat jalkani eivät siedä olla sen kanssa samassa huoneessa sen ollessa päällä. Makkari jäähdytetään illalla ja nukkumaan mennessä laite suljetaan. Auttaa ekaksi pariksi tunniksi. (lääkitys levottomiin jalkoihin on!)

Levottomat jalat saa lepäämään kun käyt pari kertaa kupparilla.   Siis kuppaushoito on paljon parempi kuin mieliala lääke jota sinulle salaa syötetään.  Minulla oli sama homma.  Heti kun nukahdin niin jalat teki puimakone liikettä siinä samassa sängyssä ei nukkunut Erkkikään.

Vierailija
59/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ainakin 10 kuukautta vuodessa lämpötila on Suomessa jotain tuolta väliltä. Eikä ainakaan suurimmassa osassa Etelä-Suomea ollut edes -20 astetta yhtenäkään päivänä viime talvena.

Vierailija
60/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on lihavan elämä

Onko kiva olla vastenmielinen ihminen, jota kaikki vihaavat

---Vaikka millä mittarilla mitataan niin lihavat ihmiset ovat yleensä vastenmielisiä. Ovat myös ahneita, tunnesyöppöjä ja syövät painoonsa nähden yli tarpeensa.

Mitä jos kusipää pitäisit huolta omista syömisistä ja kiloista.

kyl minuakin vituttaa sinun kaltaiset  kusipää jankuttajat tekis miel tappaa heti mut annan kaikkien ihmisten olla.