Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa olen ihan loppu tähän kuumuuteen ja kosteuteen

Vierailija
29.07.2025 |

Eikö voi olla normaalia keliä kun aina vaan ääripäitä oli kesä tai talvi niin +30 tai -30 astetta, ei mitään siltä väliltä.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä suihku useampaan kertaan päivässä. Piristää.

Vierailija
2/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅Kaikki lämpötilat ovat olleet suurimman osan ajasta siltä väliltä, missä ihmeessä asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken meinasin pyörtyä kuumuudesta istuessani tietokoneen ääressä. Lämpöä sisätiloissa on +28.5 C ja kosteus% 60, vaikka on pilvinen päivä. Onneksi pääsen viikonlopuksi maalle.

Vierailija
4/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on lihavan elämä

Vierailija
5/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva olla vastenmielinen ihminen, jota kaikki vihaavat

Vierailija
6/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hakkaan itteeni. Mä en jaksa enää päivääkään.

Vierailija
7/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, huominen ja ylihuominen ihan pelottaa. Pitää juosta suihkussa ja halata kylmäelementtiä. Yöllä nukkuu märän pyyhkeen alla tai päällä, tai märkä toppi päällä, kotona voi päivälläkin olla märkä oaita päällä, tosin tänään on niin kosteaa, ettei se auta. Kannatta kastella päätä, sekin auttaa. Ja juoda usein, ja suoloja!

Tsemppiä ja halaus kohtalotoverilta!

Vierailija
8/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken meinasin pyörtyä kuumuudesta istuessani tietokoneen ääressä. Lämpöä sisätiloissa on +28.5 C ja kosteus% 60, vaikka on pilvinen päivä. Onneksi pääsen viikonlopuksi maalle.

NO voi hellanlettas ku iha istumisesta meinas pyörtyä minä olin  hitsaamassa 8 tuntia kuumassa vanhassa hallissa huomenna kyl menen aamu 4 jo töihin niin pääsen kuuman aikaa jo pois.

Vierailija
9/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihahan jo levyä sarja jankuttaja pösilö.

siellä on kuuma tehdä töitä vaikka painaisi 30 kiloa onko vaikea ymmärtää vai ootko kehitysvammainen?

Vierailija
10/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä oikeesti ole varaa sellaisiin siirrettäviin ilmastointilaitteisiin? Ostin jo keväällä toisen (aiemmin oli yksi), joten nyt mukavan viileää niin olkkarissa kuin makkarissakin. Keväällä ostamani laite oli 200 euroa, sitä aiemmin hankittu laite vähän isompi ja kalliimpi noin 450 euroa. Molemmat toimii mielestäni varsin hyvin, vaikkakin tuo halvempi laite ei ole edes oikeaoppisesti asennettu (poistoilman putki menee suoraan parvekkeen ovesta ilman tiivisteitä). 

Vierailija
11/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva olla vastenmielinen ihminen, jota kaikki vihaavat

Lyön  turpaa heti kun tollasen mulkun jossain nään.

Vierailija
12/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sut pitäis saada jo laitokseen.

Vierailija
13/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa! 🌞🌞🌞😍😎

Vierailija
14/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vegaani

Vierailija
15/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä oikeesti ole varaa sellaisiin siirrettäviin ilmastointilaitteisiin? Ostin jo keväällä toisen (aiemmin oli yksi), joten nyt mukavan viileää niin olkkarissa kuin makkarissakin. Keväällä ostamani laite oli 200 euroa, sitä aiemmin hankittu laite vähän isompi ja kalliimpi noin 450 euroa. Molemmat toimii mielestäni varsin hyvin, vaikkakin tuo halvempi laite ei ole edes oikeaoppisesti asennettu (poistoilman putki menee suoraan parvekkeen ovesta ilman tiivisteitä). ''

Meillä on sellainen, mutta levottomat jalkani eivät siedä olla sen kanssa samassa huoneessa sen ollessa päällä. Makkari jäähdytetään illalla ja nukkumaan mennessä laite suljetaan. Auttaa ekaksi pariksi tunniksi. (lääkitys levottomiin jalkoihin on!)

Vierailija
16/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihahan jo levyä sarja jankuttaja pösilö.

siellä on kuuma tehdä töitä vaikka painaisi 30 kiloa onko vaikea ymmärtää vai ootko kehitysvammainen?

Sarja jsnkuttajalla on joku pakkomielle ylipainosta, lihavuus on syy joka ongelmaan. Ihan tiedoksi, että täysin normaalipainoinen ihminen täällä kärsii ylikuumenneesta kämpästä myös ihan hitosti..

Vierailija
17/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ollut suuri ilmankosteus tänään ja nukkuessa, sisällä ainakin. Kuumuus tuntuu pahemmalta silloin. 

Vierailija
18/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sade! En muista milloin olisin näin ilahtunut vesisateesta. Viimeinkin viileää edes parvekkeella. 

Tosin huomenna on tuplasti tukalampaa... Kaikki tuo vesi nostaa ilmankosteutta ja jos helle todella jatkuu, tulee entistä hankalampaa ja trooppisempaa. 

Vierailija
19/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä oikeesti ole varaa sellaisiin siirrettäviin ilmastointilaitteisiin? Ostin jo keväällä toisen (aiemmin oli yksi), joten nyt mukavan viileää niin olkkarissa kuin makkarissakin. Keväällä ostamani laite oli 200 euroa, sitä aiemmin hankittu laite vähän isompi ja kalliimpi noin 450 euroa. Molemmat toimii mielestäni varsin hyvin, vaikkakin tuo halvempi laite ei ole edes oikeaoppisesti asennettu (poistoilman putki menee suoraan parvekkeen ovesta ilman tiivisteitä). 

Eipä tuo pomo oo sellasta hankkinu työpaikalle..

Vierailija
20/68 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kylmä suihku ja juo vettä.