Mä en jaksa olen ihan loppu tähän kuumuuteen ja kosteuteen
Eikö voi olla normaalia keliä kun aina vaan ääripäitä oli kesä tai talvi niin +30 tai -30 astetta, ei mitään siltä väliltä.
Kommentit (68)
Ei mulla ole ainakaan varaa mihinkään jäähdytyksiin.. tappaa tässä ittensä pitäis.. pitäis joka välis olla pesemäs muutama saatanan vaatetta!!!!!!!!!! Tänään kyllä on mun viimeinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana sade! En muista milloin olisin näin ilahtunut vesisateesta. Viimeinkin viileää edes parvekkeella.
Tosin huomenna on tuplasti tukalampaa... Kaikki tuo vesi nostaa ilmankosteutta ja jos helle todella jatkuu, tulee entistä hankalampaa ja trooppisempaa.
Ei tullu sadetta ei. Pilvetkin otti ritolat.
Kesäkuussa oli oikeasti ihanat kelit, tuli retkeilyä ja kierrettyä tapahtumia enemmän kuin vuosiin, kun oli raikas ilma eikä liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella ollut suuri ilmankosteus tänään ja nukkuessa, sisällä ainakin. Kuumuus tuntuu pahemmalta silloin.
Se menee just näin, suuri ilmankosteus tekee kuumuudesta vielä tukalamman. Olo on niinkuin olisi kasvihuoneessa kokoajan. Tänään on Helsingissä tuullut ihanasti, ilmankosteus on korkealla täälläkin, mutta tuuli sentään vähän vilvoittaa ja lisäksi ollut pilvinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa oli oikeasti ihanat kelit, tuli retkeilyä ja kierrettyä tapahtumia enemmän kuin vuosiin, kun oli raikas ilma eikä liian kuuma.
Ei tule toistumaan enää koskaan. Sori siitä 🌞🌞🌞😍😎
Koko päivänä ei ole aurinko paistanut ja ulkona on 22 astetta. Laitoin pitkät housut jalkaan, kun tuli vilu. Mutta hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Koko päivänä ei ole aurinko paistanut ja ulkona on 22 astetta. Laitoin pitkät housut jalkaan, kun tuli vilu. Mutta hyvä näin.
Missä päin Suomen on tuollainen sää?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on lihavan elämä
Tällä läskillä on ilmalämpöpumppu. Ah kuinka ihanaa.
Kuumaa ja kosteaa miehet on aina vonkaamassa. Nauttikaa nyt siitä.
Ensi yölle näyttää että ei laskisi alle 23 asteen :( Toivottavasti ei toteudu, yleensä tässä on öisin viileämpää mitä ennustettu mutta vaikka se käykin oisin 13-15 asteen välillä niin talo varannut niin paljoa lämpöä ettei sisätilat jäähdy juuri ollenkaan.
Ja jos olisi varaa ilppiin olisin ostanut sellaisen jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa ja kosteaa miehet on aina vonkaamassa. Nauttikaa nyt siitä.
Minä tunsin Mombasan 🎵🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule toistumaan enää koskaan. Sori siitä 🌞🌞🌞😍😎
Siinä toinen kusipää mikä pitäisi saada laitokseen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Taasko sulla kylmä autistinen pentu.siinä kunnon sarja jankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomen on tuollainen sää?
Tää autistinen jankuttaja kertoo tän sadun 20 kertaa päivässä täällä.
Kerrankin on hyvät kelit ja porukka ei tee mitään muuta kuin valita. Ei tässä missään Afrikassa olla ja kylmyyttä piisaa jatkossa kyllä taas.
Vierailija kirjoitti:
Mä hakkaan itteeni. Mä en jaksa enää päivääkään.
Suosittelen jotain terapiaa, ei todellakaan ole normaalia. Mistä tulee oletus, ettei elämässä olisi pieniä epämukavuuksia, ja miksi sellaiset pistävät jotkut ihmiset ihan raiteiltaan? Säätä ei voi hallita.
Nyt on kosteusprosentti 93! Uskomatonta. Kosteampaa kuin Floridassa ja Thaimaassa. 😱
Hanki ilp.