Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ozempic-naama eroaa ns normaaliin tapaan laihtuneen naamasta?

Vierailija
29.07.2025 |

Voisko joku selittää? 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Kyseinen ilmiö on se, että normaali luonnollinen naama näkyy. On vain totuttu siihen että naamat on järkyttäviä rasvapalloja ja normaalin hyvinvoivan ihmisen naama näyttää joistain oudolta.

Vierailija
42/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee sellainen kissanaama!

Karvainen?

Ja kissanviikset&tuntosarvet. Voi että <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuslääkkeet kuluttaa lihakset kasvoista ja jaloista. Takapuolikin painuu lommoille eli pakaroiden sivuille tulee isot kuopat ja takamus niinkuin imeytyy kasaan. 

Kasvoissa valuvat posket, kuopat poskipäiden alla ja syvemmät silmäkuopat.

Vierailija
44/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea painonpudotus saattaa saada ihon herkemmin roikkumaan, siitä nimitys ozempic naama. Ei väliä millä se paino nopeasti putoaa. Itsellä kävi sama ateria korvikkeilla (12kg/3kk pois) normaalipainon sisällä.

Ihan höpöhöpöä. Se ihosi roikkuisi aiemman venymisen takia vaikka olisit laihduttanut hitaasti. 

Vierailija
45/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa prinsessa Victoriaa, niin ymmärrät. 

Vierailija
46/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhentaa kasvoja ja käsien ihoa huomattavasti.

huomasin eron kun ystäväni käytti, iho oli kuin rusina / ryppyinen.

Mun tuttu vanheni ihan samalla lailla naamasta, vaikka laihdutti vaan ihan kaalilla. Ei silloin ollut edes ozempicciä. Lääkäri käski laihduttamaan. Näytti siis kymmeniä vuosia nuoremmalta lihavana. Näin vanhana saa arpoa, haluaako olla laihan vai vanhan näköinen.

Paitsi jos ollut aina hoikka. Mä en ainakaan ole yhtään rusinoitunut vaikka painoindeksi on alle 20 ja ikää 45.

Vierailija
47/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten

Nyt

Vierailija
48/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä Adele laihtui? Kasvojen iho ei näytä roikkuvan, onko sitten kiristetty?

Vierailija
49/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgi määrä ensin ozempicin ja sitten hoitaa kiristyksen. 

Vierailija
50/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu vanheni ihan samalla lailla naamasta, vaikka laihdutti vaan ihan kaalilla. Ei silloin ollut edes ozempicciä. Lääkäri käski laihduttamaan. Näytti siis kymmeniä vuosia nuoremmalta lihavana. Näin vanhana saa arpoa, haluaako olla laihan vai vanhan näköinen.

Paitsi jos ollut aina hoikka. Mä en ainakaan ole yhtään rusinoitunut vaikka painoindeksi on alle 20 ja ikää 45.

Joo, mäkin oon 39 ja vielä hengissä, mutta miten se liittyy keskusteluun? Esim. tuo Kelly Osbourne näytti kauhealta. 

Vierailija
51/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu yritti laihduttaa ja laihtuikin välillä, mutta paino tuli takas. Sitten kokeili tuolla niin vajaassa puolessa vuodessa kasvot muuttui. Posket suun ympärillä muuttui oudoksi ja näyttää olevan paksuina poimuina ja ihmettelin mitä ihmettå. Nyt kun luin ketjun niin sehän se. Kauhistuin kun näin, vanhentaa melkoisesti. 

Vierailija
52/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mäkin oon 39 ja vielä hengissä, mutta miten se liittyy keskusteluun? Esim. tuo Kelly Osbourne näytti kauhealta. 

"Näin vanhana saa arpoa, haluaako olla laihan vai vanhan näköinen."

Vierailija
53/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Sini Sabotage näyttää yhtäkkiä tosi vanhalta ja kasvot alkaneet roikkua. Mahtaako olla juuri ozempic-naama. Hyvin hoikalta kyllä näyttää, mutta kasvot kärsineet. Oli minusta ennen paremman näköinen.

Vierailija
54/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten

Nyt

Victorian naama näytti anorektikkoaikoina nuorena tuollaiselta terävältä. Sittemmin iän myötä tapahtui luonnollista leventymistä, mikä lie syy jos taas alkanut kaventua.

Vierailija
55/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä äkkiä laihtuneet ihmiset näyttää myös äkkiä vanhentuneilta. Joku yleisilme on että keho on stressitilassa kun laihtuu liian nopeasti. 

Vierailija
56/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Kelly Osborne.

Luuletko sinä että julkkikset jotain Ozempicia käyttää. Eiköhän se ole se monta kertaa tehokkaampi Mounjaro millä ne on painoaan pudottaneet. Maksaa ihan hitokseen mutta rahahuoliahan heillä ei ole.

Vierailija
57/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/58 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ozempic-käyttö voi näkyä painonpudotuksena ja kasvojen alueen rasvan vähenemisenä, jota kutsutaan joskus "Ozempic-naamaksikin". 

No niinhän se vähenee normaalissakin laihtumisessa!!!!