Nata Salmela uhkaa muuttavansa ulkomailla
Miksei muuta? Ei siitä numeroa tarvitse tehdä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011393003.html?utm_medium=promobox&utm…
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on hallitukselle isompi asia kuin kansalaisille.
Korona aikaankin kun uhattiin ulkonaliikkumiskiellolla olisi silti sallittu viinakaupassa käynti. Ettei valtion tulot vähene.
Et näe mitään ongelmaa siinä, että somejulkut mainostavat alkoholia todennäköisesti 90% alaikäisistä koostuvalle seuraajajoukolleen?
Tuossa meidän naapurikoulun pihassa myydään ala-astelaisille huumeita joita polttelevat meidän talon pihassa. En välitä siitäkään koska se on niin yleistä. Nuoret eivät enää koske täälläpäin alkoholiin.
Itäkeskus
No ei kannata sitä teidän lääväänne yleistää koko Suomea koskevaksi.
Huumeet on levinneet lasten kesku
Asun kylläkin Helsingissä, mutta en todellakaan sinun rupukulmillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on taas koko ketju täynnä turhaa vihaa. Tietysti yrittäjä on huolissaan oman yrityksen markkinoinnin hankaloittamisesta. Tässä maassa kun ei keksitä koskaan mitään mikä yrittämistä helpottaisi, aina vaan kieltoja, rajoituksia ja veroja. Kateus tälläkin huutaa kommenttien takana. Tehkää yhtä paljon työtä yhtä hyvällä asenteella jos noin harmittaa toisen menestys.
Heh.. Terve vaan Nata ja tervemenoa..
En ole Nata, arvasin että joku tampio tulee "tervehtimään" 😄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona aikaankin kun uhattiin ulkonaliikkumiskiellolla olisi silti sallittu viinakaupassa käynti. Ettei valtion tulot vähene.
Et näe mitään ongelmaa siinä, että somejulkut mainostavat alkoholia todennäköisesti 90% alaikäisistä koostuvalle seuraajajoukolleen?
Tuossa meidän naapurikoulun pihassa myydään ala-astelaisille huumeita joita polttelevat meidän talon pihassa. En välitä siitäkään koska se on niin yleistä. Nuoret eivät enää koske täälläpäin alkoholiin.
Itäkeskus
<
Eira-Ullanlinnassa pyörii kova kama eli kokkeli ja herukka. Asutkotko kenties alueella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua keitä nää hänen 114t seuraajaa ovat?
Suurin osa on nuoria naisia, jotka tota seuraavat.
Porukka joka laittaa kämppiään kuntoon itselleen tai vuokralle. Itse meinasin tilata Natalta rempan kun ostin uuden vuokrakämpän täältäpäin missä hän ostaa, remppaa ja myy.. Mutta flippasin sen itse.
Hyviä ja freesejä ideoita hänellä on joista voi ottaa itse mallia. Hänellä on ennakkoluuloton ja eurooppalainen maku Baltti-twistillä joka on tyypillistä virolaisille. Eikä tarvitse tehdä välttämättä 100 000 remonttia vaan selviää muutamalla kympillä.
Mihin se aikoo muuttaa...venäjälle
Wokeprinsessa on hyvä vaan. Meitä jää tänne paljon, jotka ei sinua kaipaa. Hei-hei!
Vierailija kirjoitti:
Täysin oma lehmä ojassa kun mies ja hän mukana viinibisneksessä.
Tekee yhden tuotteen, joka on alkoholiton viini, ja sitten mainostaa sitä.
Muut on "Salmela" viiniä, ja sitten Salmela alkoholitonta mainostaa.
Kai Nata laitat mulle ideasta vähän rahulia?
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ihmetteli sitä, että miksi pitää maksaa veroja.
Nyt ihmettelee, että eikö saa mainostaa lapsille viinaa somessa.
Lasten ei kuulu olla somessa. Jos ovat, vanhemmat eivät hoida työtään ja kasvata lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, voi harmi. :(
Vastenmielinen naama. Feministi.
Feminismihän on kuitenkin tiettyyn rajaan asti hyvä juttu, mutta Nataahan pidetään myös jonkinlaisena Kremlin pikkuäänitorvena, niin itärajan taakse joutaisi itsekin jo. Ja eikös sillä ole sukujuuretkin siellä päin, niin sinne vaan.
Millä tavoi feminismi on ollut suomessa hyvä juttu? Naisille etuoikeuksia ja kaikki iisit hyväpalkkaiset duunit miehille rangaistuksia ja työttömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäkeskus
<
Ethän sinä tiedä asunnoistani mitään. Ja voihan minulla olla useampia asunto PK-seudulla ja vaikka Pispalassa. Etkö ymmärtänyt threadista että Nataa seuraa vuokranantajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka joka laittaa kämppiään kuntoon itselleen tai vuokralle. Itse meinasin tilata Natalta rempan kun ostin uuden vuokrakämpän täältäpäin missä hän ostaa, remppaa ja myy.. Mutta flippasin sen itse.
Hyviä ja freesejä ideoita hänellä on joista voi ottaa itse mallia. Hänellä on ennakkoluuloton ja eurooppalainen maku Baltti-twistillä joka on tyypillistä virolaisille. Eikä tarvitse tehdä välttämättä 100 000 remonttia vaan selviää muutamalla kympillä.
Aijaa mun mielestä ne sormipaneeli-parketit oksakuvioilla-pastellikeittöt on a-i-v-a-n kauheita, varsinkin jossain kontulalaisessa betonikasassa. 😆
Vierailija kirjoitti:
Voi miten hyvä uutinen! Tervemenoa!
Jippii jihuu, torille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itäkeskus
<
Missä kulmilla asut? Helsingissä ei ole kulmia missä ei käytetä huumeita. Varakkailla alueilla ne vaan ovat erilaisia.
Kertoi muuttavansa portugaliin itseasiassa ei yhtään hullumpi ajatus mennä konservatiiviseen machomaahan kertomaan feminismin saavutuksista ja itseäänkehumaan rahoistaan.
Kaipa Natalia osaa vielä vanhasta muistista venäjää, vaikka onkin käynyt koulunsa pääosin Suomessa ja suomeksi. Ehkäpä Venäjällä avautuisi uusi ura ja vauraus? Tai Viroon muutto olisi hyvä tapa kiertää säädöksiä. Mutta Viroa on vaikea lukea ulkomaihin, pikemminkin lähinaapuri. Ainakin Helsingin seudulla eläville.
Vierailija kirjoitti:
Wokeprinsessa on hyvä vaan. Meitä jää tänne paljon, jotka ei sinua kaipaa. Hei-hei!
Habituksesta päätellen lähenee eläkeikää jolle on varaa jäädäkin sinänsä kiva sille.
Vesilasitesti:
Vesilasitesti paljastaa, oletko korvaamaton. Kun olet vakuuttunut, että maailma pysähtyisi ilman sinua, täytä lasi vedellä. Työnnä etusormesi veteen ja ota pois. Jos veden pintaan on jäänyt aukko, olet korvaamaton. Ellei, jatkaa maailma pyörimistään, myös ilman sinua
Voi ei, miten saisimme hänet jäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa mun mielestä ne sormipaneeli-parketit oksakuvioilla-pastellikeittöt on a-i-v-a-n kauheita, varsinkin
Voi olla vaikeaa perussuomalaiseen makuun. Kontulassa muuten on alue joka muistuttaa enemmän Tapiolaa kuin Tapiola itse nykyisin. Taidat olla kehityksen pulkasta pudonnut. Nata on haistanut nousevat kaupunginosat.
Joko saa tilata muuttofirman?