Nata Salmela uhkaa muuttavansa ulkomailla
Miksei muuta? Ei siitä numeroa tarvitse tehdä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011393003.html?utm_medium=promobox&utm…
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Kertoi muuttavansa portugaliin itseasiassa ei yhtään hullumpi ajatus mennä konservatiiviseen machomaahan kertomaan feminismin saavutuksista ja itseäänkehumaan rahoistaan.
Suomalaiset on niin hampaattomia että kuuntelee tän mimmin sepustuksia, portugalissa viitattaisiin kintaalla.
Nata on vironvenäläinen huomiota kerjäävä somettaja, jonka huomiolaariin kaikki tää sataa. Tyypit oppii, että se parisuhteen aikana tukevoitunut AVOpuoliso myy viiniä. Ja samalla myydään samalla huomiolla Natan betonikolhoosikämppiä Kontulasta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, miten saisimme hänet jäämään?
Ei se ole sinusta kiinni. Yrittäjää ei kiinnosta muu kuin menestys. Jos se käy vaikeaksi hän lähtee. Jos se on helppoa hän jää ja maksaa veroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi muuttavansa portugaliin itseasiassa ei yhtään hullumpi ajatus mennä konservatiiviseen machomaahan kertomaan feminismin saavutuksista ja itseäänkehumaan rahoistaan.
Suomalaiset on niin hampaattomia että kuuntelee tän mimmin sepustuksia, portugalissa viitattaisiin kintaalla.
Yle käyttää häntä "asiantuntijana". Minkä alan asiantuntija hän on, ei oikein aukene. Sijoittajana? Vai muuten vaan some"vaikuttaja"?
Kaikki nää venäläistaustaiset on samaa puuta. Se itsensä nukeksi leikkelyttänyt venäläish o m o, sitten on se asuntomyyjä, jolla puheet on isoja ja sitten on Nata. On niitä muitakin, mutta noi tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua keitä nää hänen 114t seuraajaa ovat?
Suurin osa on nuoria naisia, jotka tota seuraavat.
Porukka joka laittaa kämppiään kuntoon itselleen tai vuokralle. Itse meinasin tilata Natalta rempan kun ostin uuden vuokrakämpän täältäpäin missä hän ostaa, remppaa ja myy.. Mutta flippasin sen itse.
Hyviä ja freesejä ideoita hänellä on joista voi ottaa itse mallia. Hänellä on ennakkoluuloton ja eurooppalainen maku Baltti-twistillä joka on tyypillistä virolaisille. Eikä tarvitse tehdä välttämättä 100 000 remonttia vaan selviää muutamalla kympillä.
Aijaa mun mielestä ne sormipaneeli-parketit oksakuvioil
Kontulasta on puhuttu nousevana kaupunginosana viimeiset kymmenen vuotta, ei siltä ole voinut välttyä. Ne muuttaa ketkä tykkää, itse en muuttaisi 😅
Vierailija kirjoitti:
Nata on vironvenäläinen huomiota kerjäävä somettaja, jonka huomiolaariin kaikki tää sataa. Tyypit oppii, että se parisuhteen aikana tukevoitunut AVOpuoliso myy viiniä. Ja samalla myydään samalla huomiolla Natan betonikolhoosikämppiä Kontulasta.
Aika moni pienyrittäjä tekee samaa. Soma käytetään härskisti hyväksi ja yritystä buffataan joka käänteessä. On se häpeällistä miten jotkut myyvät koko elämänsä ja aikansa kaupallisuudelle.
OI EI! ÄLÄ JÄTÄ MEITÄ!!!
Pliiiz, nyt tarvitsen sitä kriisiapua ja asian tuntioita lohduttamaan minua.
Good riddance! Hei hei, yksi leuhka turhake vähemmän tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Viro ja kaikki Itä-Blokin maat Venäjä mukaan lukien ovat konservatiivisia machomaita. Ehkä Nata tietää siitä enemmän kuin sinä.
Me syntyperäiset itähelsinkiläiset havaittiin Kontulan noste jo 2010, Nata vasta vuonna 2020.
Vierailija kirjoitti:
Siellä varmaan rakastuvat tatskakaunottareen. 🤭 Maa jossa perinteinen naiskauneus on edelleen "muodissa".
Mitä Nata ajattelee Suomen menettävän, jos hän lähtee?
Aikoinaan miljonäärit perustivat sairaaloita, rakensivat puistoja, perustivat säätiöitä. Nata taas oikein kehuskelee sillä, kuinka kaikki mahdollinen raha menee hänelle itselleen.
Verojen maksamisella taas on hänen turhaa kehuskella. On kuitenkin ihan kouluttanut kollegoitaan minimoimaan verojen maksamisen holding-järjestelyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni pienyrittäjä tekee samaa. Soma käytetään härskisti hyväksi ja yritystä buffataan joka käänteessä. On se häpeällistä miten jotkut myyvät koko elämänsä ja aikansa kaupallisuudelle.
Ai myy ensin vaatimatonta sinkkuelämää ja velaelämää ja sitten tupsahdetaan raskaaksi ja myydään omistuasuntosaagaa ja yhteistyökumppaneiden aurinkolomalle.
Sen lisäksi ensin satokausikasviksia ja kasvispainotteisuutta ja sitten sujuvasti mainostetaankin Atriaa.
Sen jälkeen keittiöitä, laattoja yms. Kunnes ostetaan laatat itse ja kehutaan NE maasta taivaisiin. Sitten myydäänkin lasta eri kaupallisiin yhteistöihin. Viis muusta, kunhan rahaa tulee.
Onko tää lupaus, onhan 😀
bye-bye
Olen valmis tarvittaessa kantamaan laukut lentokentälle
Suomessa asuntojen vuokraus ja myynti on laman takia heikossa hapessa. Portugalissa asuntojen hinnat nousevat ja Natalla riittää kysyntää ihan suomalaisten Portugalin asuntojen rempoissa ja suomalaisille myytävissä asunnoissa. Kyllä hän katsellut varmasti muuttoa jo business näkökulmasta.
Nata on tyypillinen venäläinen. Ottaa systeemistä kaikki porsaanreiät ja rahat, mitkä irtoaa. Siirtyy seuraavaan maahan, kun Suomi kupattu. Kasakka vie kaiken, mikä ei ole maahan pultattu.
Seuraavaksi: Natalia kirjoittaa vihaisen viestin someen piha oli aamulla täynnä joidenkin tilaamia muuttoautoja!