Onko joku tuttu joskus estänyt sinut
puhelimessa tai jossain, ilman että tiedät syytä?
Mitä sitten tapahtui? Ja selvisikö koskaan, miksi hän oli laittanut sinut estoon?
Kommentit (83)
No mulla on taas estolla vaikka ketä.
Onko joku tuttu estänyt mut, en tiedä yhtään. Ei niiden yleensä115 tarvitse, koska minä estän heidät.
Vierailija kirjoitti:
On, ei ilman syytä tosin. Olen sanonut asioita, joista ovat loukkaantuneet. Olen myös itse estänyt ihmisiä samasta syystä. Puhelin on ongelmallinen kapistus siinä mielessä, että sen käyttö on melko rajatonta nykyään. Ennen oli kotirauha, nyt kuka tahansa voi tunkeutua tilaasi koska tahansa
Minun puhelin on aina äänettömällä, niin ei oikeastaan ikinä häiritse.
Ei kai. Serkkuni poisti fb-kavereistaan, kai siksi kun julkaisi jotain rasistista ja kysyin miksi haluaa laittaa tuollaista. En sitten tiedä estikö kun emme soittele tms.
Laitoin ihan just exän somessa estolle. Sori ex. Mun paras ja mukavin ex kuitenkin.
Ei itseäni, mutta poistui 20-vuotta vanhasta WhatsApp-ryhmästämme, kun erosi kaveristamme.
Eikö se ole vähän kiusallista, jos on estänyt jonkun (siis jos on syytä uskoa, ettei asianomainen yhtään tiedä miksi hänet on estetty) ja sitten sattumalta nähdään jossain? Tai jos on muuten ghostannut jonkun, vaikka varsinaista estoa ei olisi tapahtunut.
Ei ole estetty eikä ole tarvinnut ketään estää. Eräs kaveri lopetti kerran vastaamisen viesteihini ja puheluihin. En tiedä mitä tapahtui. Selitti sitten myöhemmin viestillä, että on niin kiire. En enää vastannut hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole estetty eikä ole tarvinnut ketään estää. Eräs kaveri lopetti kerran vastaamisen viesteihini ja puheluihin. En tiedä mitä tapahtui. Selitti sitten myöhemmin viestillä, että on niin kiire. En enää vastannut hänelle.
Et tiedä mitä tapahtui, vaikka hän kertoi että oli kiire? Etkö uskonut sen olevan totta?
Kyllä. Mutta ehkä se henkilö teki sillä yhtä paljon vahinkoa itselleen kuin minulle. Jos hän olisi tiennyt, miksi halusin pitää häneen yhteyttä ja mitä kaikkea asiaan liittyi, niin tuskin olisi estänyt minua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta ehkä se henkilö teki sillä yhtä paljon vahinkoa itselleen kuin minulle. Jos hän olisi tiennyt, miksi halusin pitää häneen yhteyttä ja mitä kaikkea asiaan liittyi, niin tuskin olisi estänyt minua.
Miksi tätä on alapeukutettu? Eihän siinä edes kerrota yksityiskohtia.
Jos haluat tietää miksi estin sinut, sinulla on yhä puhelinnumeroni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska pidit jotain salaisuuksia tuttavaltasi?
On, joskus 10 vuotta sitten. Tai en tiedä milloin oli laittanut estolistalle, koska en siis ikinä soitellut kyseiselle vanhalle kaverille. Ei oltu missään yhteyksissä vuosiin, mitä nyt joskus nähtiin ohimennen kadulla ja vaihdettiin ihan normaalisti kuulumisia. Ja joskus näin kaupassa hänen äitiään (kyseinen kaveri asui ihan eri kaupungissa, vanhemmat asuivat vielä täällä), jonka kanssa vaihdettiin myös ihan normaalisti pikaiset kuulumiset ja lähetin hänen kauttaan terkkuja kaverille.
Ei ollut siis mitään riitaa, joskaan ei enää läheisiä välejäkään.
Sitten kuulin kaverista hyviä uutisia, ajattelin pitkästä aikaa soittaa hänelle onnittelupuhelun ja ehkä vaihtaa lyhyesti kuulumisia, kun en ollut pitkään aikaan häneen törmännyt enää tässä kaupungissa. Numeroni oli estetty :D En edes tiedä, mistä hän oli hankkinut numeroni laittaakseen sen ennaltaehkäisevästi (?) estoon, koska en ikinä hänelle soittanut.
Sikäli huvittavaa, että minä olen puhelinkammoinen ja se kaikista epätodennäköisin puhelinhäirikkö, mitä ajatella saattaa. Mutta kaipa hänellä sitten syynsä oli. En selvitellyt asiaa eikä oikeastaan enää kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä mitä tapahtui, vaikka hän kertoi että oli kiire? Etkö uskonut sen olevan totta?
En uskonut, että puoli vuotta on niin kiire ettei vastaa. Jotain tapahtui. Luulin, että olimme todella hyviä ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne yksityiskohdat sitten ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne yksityiskohdat sitten ovat?
No mistä minä tiedän? Ei kai ole edes niin oleellista, mitä ne ovat. Oleellista on, että noinkin voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan juuri siksi, ettei yksityiskohtia ole kerrottu.
On, ei ilman syytä tosin. Olen sanonut asioita, joista ovat loukkaantuneet. Olen myös itse estänyt ihmisiä samasta syystä. Puhelin on ongelmallinen kapistus siinä mielessä, että sen käyttö on melko rajatonta nykyään. Ennen oli kotirauha, nyt kuka tahansa voi tunkeutua tilaasi koska tahansa