Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo 42-vuotias, vaikkakin akateemisesti koulutettu ja hyvätuloinen suomalainen mies.

Vierailija
28.07.2025 |

Olen asunut kolmessa suuressa kaupungissa, pitänyt itsestään huolta aina hiukset tallella, hampaat kunnossa, ei kaljamahaa. Silti: en ole saanut yhtäkään naiselta spontaania kiinnostuksen elettä koko elämäni aikana jos ei jotain kännissä olevan tönimistä lasketa.

Ei katsetta, ei hymyä, ei kosketusta.

Missä vaiheessa suomalainen mies muuttui naisille näkymättömäksi?

Kommentit (43)

41/43 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama on kyllä tärkein asia ensivaikutelmassa, että pääsee edes juttelemaan ja tutustumaan ihmisiin.

Jos naama ei kiinnosta tai herätä mitään, niinn ei onnistu.

Olen tästä eri mieltä. Naama määrää paljon silloin, kun yritetään hakea seuraa jostakin Tinderin tapaisesta nettipalvelusta, jossa väärä ulkonäkö johtaa hylkäämiseen alle sekunnissa. Se voi myös olla ongelma esimerkiksi baarissa.

Miehen naaman vääränlaisuus sen sijaan ei ole mikään ongelma niissä harrasteissa, joissa kohtaamiset tapahtuvat naamasta riippumatta. Toki jos ulkonäkö oikeasti on kuin Frankensteinin hirviöllä eikä kiinnitä huomiota siisteyteensä niin voi tulla pakit miesten vuorolla tanssiin hakiessa. Omien havaintojen perusteella hyvinkin rumat mutta kohteliaat miehet kelpaavat lavatansseissa. Siinä sitten on heillä mahdollisuus avata keskustelua ja osoittaa olevansa kiinnostava ihminen.

Ruman ei siis kannata hakea seuraa sellaisilla tavoilla, joissa vääränlainen ulkonäkö on ylipääsemätön este. 

M60

Vierailija
42/43 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei ole suomalaiselle näkymätön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/43 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos normaali mies ei löydä ikinä rinnalleen sitä normaalia nsista on syynä joko se, että et itse kelpuuta niitä tavallisia naisia tai sitten olet luonteeltasi vastenmielinen.

... tai sitten mies ei elämässään tarpeeksi usein kohtaa naisia sosiaalisissa tilanteissa. Ei ole apua oikeanlaisesta luonteesta mikäli kukaan ei sitä luonnetta huomaa.

Korpikuusen kannon alla on Mörrimöykyn pesä. Jos Mörrimöykky sieltä ei tarkoituksellisesti hakeudu ihmisten ilmoille sosiaalisiin tilanteisiin niin se jää yksin.

M60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän