Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo 42-vuotias, vaikkakin akateemisesti koulutettu ja hyvätuloinen suomalainen mies.

Vierailija
28.07.2025 |

Olen asunut kolmessa suuressa kaupungissa, pitänyt itsestään huolta aina hiukset tallella, hampaat kunnossa, ei kaljamahaa. Silti: en ole saanut yhtäkään naiselta spontaania kiinnostuksen elettä koko elämäni aikana jos ei jotain kännissä olevan tönimistä lasketa.

Ei katsetta, ei hymyä, ei kosketusta.

Missä vaiheessa suomalainen mies muuttui naisille näkymättömäksi?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, eikä minulla ole tapana katsoa kadulla ihmisiä -en miehiä enkä naisia. Linnut ovat paljon mielenkiintoisempia.

Mitä sinkkuuteen tulee, niin tein aloitteen eräälle miehelle, joka ei omien sanojensa mukaan ollut käynyt treffeillä tai seurustellut 24 vuoteen. Nyt ollaan tapailtu pari kuukautta, ja kyllä hiljaselta mieheltä on alkanut juttu luistaa. Sellainen symppis mies.

22/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on ollut monia avauksia. Oletko aloittaja kokeillut harrasteita, joissa naisten kanssa yhdessä oleminen ja tekeminen kuuluu asiaan?

https://www.vauva.fi/keskustelu/6153392/pariutumisen-arkitodellisuus-vs…

... ja hieman aiempi

https://www.vauva.fi/keskustelu/6133276/miehet-ja-naiset-taysin-erkaant…

Jos ei tule kohtaamisia kiinnostuksen kohteena oleviin ihmisiin sosiaalisissa tilanteissa niin yksinolo päättyy vasta kuolemaan.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut ns. tylsänaamoihin. Naamasi on yksinkertaisesti tylsähkö.

Vierailija
24/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo kertoo aika karua kieltään siitä, että suomalaisella miehellä ei ole mitään muuta arvoa kuin kuolla itärajalla tyhjän vuoksi.

Vaikka olen itse varmaan jäävi sanomaan pidempää parisuhdetta kokemattomana jo edellä, kirjoittaneen noin 40 v. miehenä  edelleen pariuhteeseen etenemistä vielä joskus mahdollsiena pitävänä tai ainakin siitä unelmoivana miehenä, niin en ole koskaan uskonut, että uhriutuminen se paremmin kuin muiden (erityisesti naisten) halveksiminen tai heidän valintojensa arvostelu ja dissaaminen olisivat asioita. joilla voisin kohottaa ja lisä vetovoimaani naisten silmissä.

Vierailija
25/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on kyllä tärkein asia ensivaikutelmassa, että pääsee edes juttelemaan ja tutustumaan ihmisiin.

Jos naama ei kiinnosta tai herätä mitään, niinn ei onnistu.

Vierailija
26/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun itsesääli karkoittaa kaikki. 

Ja mies joka kirjoittelee ja ulisee vauva av:lla ei kyllä kuulosta kovin miehekkäältä.

Mutta naisten vikahan se on jos sulla ei flaksi käy 🙄

Olen itse seurustellut köyhän, rikkaan, pullean, hoikan, tukallisen ja tukattoman kanssa ja se ulkoinen olemus ei ole läheskään niin tärkeä kun se miehen luonne, asenne, kyky keskustella ja huomioida toinen. 

Että vika löytyy lähimmästä peilistä. Mieti miten sun pitää muuttua että flaksi käy. Ihan ekana, lopeta vauva av olo ja ulina. 

Vierailija
27/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun itsesääli karkoittaa kaikki. 

Ja mies joka kirjoittelee ja ulisee vauva av:lla ei kyllä kuulosta kovin miehekkäältä.

Mutta naisten vikahan se on jos sulla ei flaksi käy 🙄

Olen itse seurustellut köyhän, rikkaan, pullean, hoikan, tukallisen ja tukattoman kanssa ja se ulkoinen olemus ei ole läheskään niin tärkeä kun se miehen luonne, asenne, kyky keskustella ja huomioida toinen. 

Että vika löytyy lähimmästä peilistä. Mieti miten sun pitää muuttua että flaksi käy. Ihan ekana, lopeta vauva av olo ja ulina. 

Tätähän ei kysytty?

Vierailija
28/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vielä muuttuu todeksi, jos jankutat palstalla samaa vielä toiset 15 vuotta. 

Vierailija
29/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. 

Monta kertaa sinä olet spontaanisti lähestynyt naisia?

Ehkäpä vaan olet niin hajuton ja mauton, että et kiinnosta naisia. 

Vierailija
30/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain vikaa sussa sitten on. 

Vierailija
31/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosanti, vaatetus ja heikko itsetunto lienevät suurimmat syyt, kun muu puoli tuntuu olevan kunnossa. Myöskään naisten syyttely ei varmasti lisää houkuttelevuutta.

Vierailija
32/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on ulkonäköä.

Kyse ei ole kansallisuudesta.

Ihannemies on tällainen:

-vähintään 185cm pitkä (sekin on monen naisen mielestä lyhyt)

-tuuhea kaljuuntumaton tukka

-komeat kasvot

-erittäin pitkä penis (paksuudessa on vain pientä eroa miesten välillä; "iso" tarkoittaa pitkää ja "iso" on ainut kohteliaisuus, minkä mies voi saada)

-leveät hartiat, matala rasvaprosentti, kapeahko lantio ja takapuoli

-valkoihoinen

Pientä plussaa näistä:

-alle 40v 

-ei silmälaseja

-neurotyypillinen

-pienet nännit

Naurahdin tuolle "pienet nännit". 😂

Vierailija
33/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsä persoona?

Vierailija
34/43 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ruikutus ja marina se syy on eikä mikään hartioitten leveys

Vierailija
35/43 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa suomalainen mies muuttui naisille näkymättömäksi?

Ei tuollaista muuttumista ole tapahtunut. Aloittaja kirjoittaa ikäänkuin hän väitettyine kokemuksineen edustaisi kaikkia suomalaisia miehiä.

Kun monilla suomalaisilla miehillä on toisenlaisia kokemuksia olisi ap:n syytä lähteä tekemään muutoksia ja korjausliikkeitä omaan elämäänsä. Jos hän siis kokee että seuran löytäminen on tärkeää. 

Vierailija
36/43 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon minäkin 47v nainen jolle ei miehet ole koskaan tehneet aloitteita. Joka ikinen päivä käyn jossain ulkona, kahviloissa jne.

Aina istun yksin. Jos naisenakin on tällaista, en ihmettele sua ollenkaan.

Vierailija
37/43 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tuo aloituksesi tarkoittaa? "Vaikkakin"...

Olen jo vanha, mutta olen tähän asti jaksanut pitää itsestäni huolta. En usko että enää kannattaa.

AP

Tuo on vastaus kysymykseesi eli et ole pitänyt itsestäsi huolta. Nyt laitat itsesi fyysisesti hyvään kuntoon, hoidat hyvät hiukset vaikka hiustensiirrolla, ostat istuvia vaatteita, joiden alta kroppasi muodot tulevat esin, hoidattaa hampaasi. Kun olet oppinut pitämään huolta itsestäsi, olet valmis pitämään huolta myös toisista eli tulevasta vaimostasi ja lapsistasi. Etkä ole todellakaan liian vanha, tulet olemaan komea ja hyvätuloinen viisikymppinen ja löytämään kauniin 35-vuotiaan lastesi äidin.

Vierailija
38/43 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosanti, vaatetus ja heikko itsetunto lienevät suurimmat syyt, kun muu puoli tuntuu olevan kunnossa. Myöskään naisten syyttely ei varmasti lisää houkuttelevuutta.

Itse asiassa nuo luettelemasi asiat ovat niin tärkeitä, että juuri ne asiat hallinnassa omaavat naisia saavat, vaikka se "muu puoli" EI olisi kunnossa.

t. kokemusasiantuntija.

Vierailija
39/43 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon minäkin 47v nainen jolle ei miehet ole koskaan tehneet aloitteita. Joka ikinen päivä käyn jossain ulkona, kahviloissa jne.

Aina istun yksin. Jos naisenakin on tällaista, en ihmettele sua ollenkaan.

Sinulle sama viesti kuin ap:lle

Nyt laitat itsesi fyysisesti hyvään kuntoon, hoidat hyvät hiukset vaikka hiusjatkeilla, ostat istuvia vaatteita, joiden alta kroppasi muodot tulevat esin, hoidattaa hampaasi. Kun olet oppinut pitämään huolta itsestäsi, olet valmis pitämään huolta myös toisista

Vierailija
40/43 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaali mies ei löydä ikinä rinnalleen sitä normaalia nsista on syynä joko se, että et itse kelpuuta niitä tavallisia naisia tai sitten olet luonteeltasi vastenmielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi