Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko viiskymppinen nainen käyttää vielä printtipaitoja?

Vierailija
28.07.2025 |

Semmosia t-paitoja. 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin bändipaidan. Mikä bändipaita olis kiva? 🙂

Vierailija
42/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltääkö laki? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikäpä siinä on outoa, 59 v. on juuri sen ikäinen kuin AC/DC- fanit pääasiassa ovat. Huoh.

Olin Ratinassa aikoinaan keikalla. Kuulijakunta oli laaja, teineistä reilusti yli 60-vuotisisiin.

Vierailija
44/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mulla lukee valkoisessa t-paidassa.

En ole urologi, mutta voisin vilkaista

Vierailija
45/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viiskymppisenä pitääkin hommata sellainen paita kuin kaikkien milleniaalien sankarilla Roope Salmisella. Sillä oli paidassa sen hetkisen tyttöystävän, artisti Ellinooran pers@@stä kuva...  

Näin sitä ollaan tyylikäs ja nuorekas. Printtiä kerrakseen.

N51

Milloi Roope on Ellinooran kanssa ollut? Nyt kyselen, koska pisteethän Ellinooralta lähtee siinä tapauksesa. Olen pitänyt sitä niin kivana hörsönä ja fiksuna naisena.

Vierailija
46/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tänään Snoopy-paita, olen 53. En kysele muitten lupia.

Snoopy on cool, etenkin Jake Jäyhä.

N53 - fani.

Vierailija
47/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viiskymppisenä pitääkin hommata sellainen paita kuin kaikkien milleniaalien sankarilla Roope Salmisella. Sillä oli paidassa sen hetkisen tyttöystävän, artisti Ellinooran pers@@stä kuva...  

N51

Nyt höpötät omiasi ja sekoitat laulajia toisiinsa.

Vierailija
48/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

Milloi Roope on Ellinooran kanssa ollut? Nyt kyselen, koska pisteethän Ellinooralta lähtee siinä tapauksesa. Olen pitänyt sitä niin kivana hörsönä ja fiksuna naisena.

No ei olekaan ollut.

Vierailija
49/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyyppinen oli ensimmäinen bändipaitani. Oli 80-luvun alku. 

https://www.levykauppax.fi/merch/dead_kennedys/holiday_in_cambodia_2/?g…

Vierailija
50/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

No ei olekaan ollut.

Huh! Kiitos. En  ole häntä seurannut enää ollenkaan, joten en yhtään tiedä. Ellinooraa taas jonkun verran ja hänellä on jonkin aikaa ollut sama kumppani.

Vierailija
51/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee halvan vaikutelman.

Vierailija
52/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Mikä estää vapaata naista. Suomessa ei ole uskonnollista poliisia, joka ratsaisi naisten vaatetusta. 

Vierailija
53/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
54/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi! Käyttäähän monet tissejäkin.

Vierailija
55/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihmisestä,  jollekulle käy ja toinen näyttää ehkä hassulta. Olen 57v enkä nyt ihmeemmin mieti mitä voin ikäni puolesta pukea päälleni. En ole koskaan ollut jakkupuku nainen en siis nytkään. Pukeudun urheilullisesti koska tykkään ja viihdyn sellaisissa vaatteissa. Mun mielestä on karmaisevaa jos vanhempi nainen yrittää olla ikäistään nuorempi; punainen lyhyt tukka, vanhemmalla iällä otetut tatuoinnit, nahkatakki ja muutenkin semmoinen "olen rock-tyttö" meininki. Siis jos ihminen ei oikeasti ole sellainen ollut aiemminkaan, jotenkin se vaan paistaa läpi. 

Eikös tuo olle sellainen räväkkä-tyyli?

Mistä muka näkee, ettei ole ollut 'sellainen aiemmin', ja miksei myöhemmällä iällä saa ottaa tatuointeja? 'Se on noloo ja mautonta' ei ole perustelu 

Minun mielestä se, että jakkupukuihmiselle iskee ikäkriisi, näkyy usein juuri tuolla tavalla, että muuttaa äkisti tyyliään rockiksi. En tiedä onko se noloa, ihan luonnollinen asiahan se ikäkriisikin on. Toisaalta on niitä jotka on olleet aina räväköitä ja heidän kohdallaan on yleensä turha olettaa, että muuttaisivat iän myötä tyyliään, eli se on ehkä heille vielä luonnollisempaa. - Eri. Olen itse jakkupukuihminen, ja joskus jakun alla voi olla myös printtipaita. 

Vierailija
56/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko noloo käyttää Kim Wilde-paitaa? 

Ei, Kim on melkein yhtä cool kuin Debbie Harry.

Vierailija
57/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne just ole viiskymppisten juttuja? Siis tarkoita näitä tekstiprinttipaitoja ja bändipaitoja? 

Meidän mutsi ainakin hurahti silloin. "mummo on kova jätkä!" yms paidat alkoi näkymään esikoinen syntyi.

Mulla niitä bändipaitoja on ollu kasarista lähtien. Molemmat pojat ja mies käyttää myös. Ollaan nyt vaan tämmönen heavy metal perhe.

Vierailija
58/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin bändipaidan. Mikä bändipaita olis kiva? 🙂

Mielellään jonkun sellaisen, jota olet kuullut. Ehkä jopa kuunnellut.

Vierailija
59/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö jotain bändiä sitten fanittaa käyttääkseen sen bändin bändipaitaa? 

Ei kait siihen lakia ole. 

Vierailija
60/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö jotain bändiä sitten fanittaa käyttääkseen sen bändin bändipaitaa? 

Jos on nuori, tuntuu kuuluvan asiaan käyttää sellaisten vanhojen bändien paitoja, joista ei tiedä mitään. Se korostaa nuoruutta. Ja jos vanha ihminen käyttää vanhan bändin paitaa, se korostaa hänen vanhuuttaan. Siksi hänellä ei ole muuta syytä käyttää bändipaitaa kuin se, että tykkää bändistä.