Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkevää matkustaa Kööpenhaminaan tammikuussa?

Vierailija
28.07.2025 |

Olisin menossa vielä yksin, eka soolomatka ulkomailla. Tuonne olisi niin helposti lennot Turusta mutta onkohan siellä mitään eroa Suomen talveen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun.  Ei olisi mitään tekemistä.

Vierailija
2/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi talvella, ellei olisi jotain erikoista syytä, esim. kaverin tapaaminen. Eikö vähän myöhemmin onnistuisi? Tulee sinne kevät nopeammin kuin Suomeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käöpenhamina on tylsä jopa kesällä, mutta talvi on kamala. Kaikkialla tyhjää ja kylmää. Etäisyydet pitkiä. Itse olen ollut helmikuussa katselemassa Merenneitoa ja vierailemassa jossakin Calrsbergin oluttehtaalla. Ruoka oli hyvää ja seurakin, joten menetteli. Hyggeilyn takia illalla jopa kaupat suljetaan aikaisin. Kanaaliveneretki oli kokemuksen arvoinen, nähtävyysajelu. Ströget taisi olla ostoskatu, josta löytyi jotakin kivaa ostettavaa. Illumin tavaratalosta ainakin. Totta kai myös museot ovat auki talvellakin.

Vierailija
4/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm täytyy vähän miettiä sitten talviloman ajankohtia vielä. Tuo tammikuu olisi töiden puolesta paras mutta ehkä jonkun pitkän viikonlopun saisi syksylle tai keväällekkin. ap

Vierailija
5/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kannata matkustaa johan siitä laulettiin että ei ole Kööpenhamina niin kuin ennen joten älä matkusta, nykyään tylsä paikka.

Vierailija
6/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin jouluna. Oli kivaa. Tivolikin oli auki.

Vierailija
7/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kannata matkustaa johan siitä laulettiin että ei ole Kööpenhamina niin kuin ennen joten älä matkusta, nykyään tylsä paikka.

No ajattelin että tuo olisi yksinmatkaksi ehkä helppo kohde kun lähellä ja pieni lentokenttä täällä päässä ainakin. Parin yön reissu ihan kokeiltavaksi että miten pärjää yksin maailmalla kun ei heti uskalla lähteä mihinkään viikkojen kaukoreissulle. ap

Vierailija
8/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulista, märkää ja pimeää. tuuli on siis kova! älä yksin mene tuohon vuodenaikaan. tanskalaiset ovat kotonaan tai kyläilemässä talven.

Vierailija
9/9 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lokakuussa ja tykkäsin kovasti. Istuivat edelleen ravintoloiden terasseilla lämpölamppujen alla. Suosittelen kun on lähellä ja helppo kohde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi