Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko viiskymppinen nainen käyttää vielä printtipaitoja?

Vierailija
28.07.2025 |

Semmosia t-paitoja. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, jos vielä viisikymppisenä pitää miettiä muiden mielipiteitä, eikä voi pitää paitaa mikä ei ehkä ole sovelias jonkun muun mielestä.

Vierailija
22/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne just ole viiskymppisten juttuja? Siis tarkoita näitä tekstiprinttipaitoja ja bändipaitoja? 

Meidän mutsi ainakin hurahti silloin. "mummo on kova jätkä!" yms paidat alkoi näkymään esikoinen syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko noloo käyttää Kim Wilde-paitaa? 

Ei kun sexyä

Vierailija
24/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-vuotiaana olen ollut töissä Rammstein-paidassa, hui!

Vierailija
25/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sinusta tai maalittamastasi naisesta. 

Minä voin ja olen 55. Voin pukeutua ja elää kuten haluan. VIIMEINKIN.

Maalitan vain itseäni. 

Ap

Vierailija
26/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi... Mutta ei mitään hello Kitty kamaa

Mä menen välittömästi odtaan Hello Kitty -paidan!

N58

Osta samalla muutama Nalle Puh ja Frozen paituli ja ala sönkkäämään vauvakieltä.

Vierailija
27/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viiskymppisenä pitääkin hommata sellainen paita kuin kaikkien milleniaalien sankarilla Roope Salmisella. Sillä oli paidassa sen hetkisen tyttöystävän, artisti Ellinooran pers@@stä kuva...  

Näin sitä ollaan tyylikäs ja nuorekas. Printtiä kerrakseen.

N51

Vierailija
28/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleeni, että aikoinaan kun kuljin junalla töihin, niin joka aamu eräs vanhempi herra kulki samalla junalla ja tunnistin hänet aina, kun selässään oli pienen pieni Nalle Puh reppu. 

Vierailija
29/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään Snoopy-paita, olen 53. En kysele muitten lupia.

Vierailija
30/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään animaatioleffoista ja fanitan monia hahmoja, eipä ole tullut mieleeni, että en voisi vuoden päästä pitää niitä vaatteita enää.

Vierailija
31/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. 49-vuotias vielä voi, mutta 50-vuotias ei. Siitä on aika tarkkaan tehty säädöskin, kannattaa kysellä perusteita kotikuntasi lakivaliokunnalta.

Vierailija
32/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihmisestä,  jollekulle käy ja toinen näyttää ehkä hassulta. Olen 57v enkä nyt ihmeemmin mieti mitä voin ikäni puolesta pukea päälleni. En ole koskaan ollut jakkupuku nainen en siis nytkään. Pukeudun urheilullisesti koska tykkään ja viihdyn sellaisissa vaatteissa. Mun mielestä on karmaisevaa jos vanhempi nainen yrittää olla ikäistään nuorempi; punainen lyhyt tukka, vanhemmalla iällä otetut tatuoinnit, nahkatakki ja muutenkin semmoinen "olen rock-tyttö" meininki. Siis jos ihminen ei oikeasti ole sellainen ollut aiemminkaan, jotenkin se vaan paistaa läpi. 

Vierailija
33/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihmisestä,  jollekulle käy ja toinen näyttää ehkä hassulta. Olen 57v enkä nyt ihmeemmin mieti mitä voin ikäni puolesta pukea päälleni. En ole koskaan ollut jakkupuku nainen en siis nytkään. Pukeudun urheilullisesti koska tykkään ja viihdyn sellaisissa vaatteissa. Mun mielestä on karmaisevaa jos vanhempi nainen yrittää olla ikäistään nuorempi; punainen lyhyt tukka, vanhemmalla iällä otetut tatuoinnit, nahkatakki ja muutenkin semmoinen "olen rock-tyttö" meininki. Siis jos ihminen ei oikeasti ole sellainen ollut aiemminkaan, jotenkin se vaan paistaa läpi. 

Eikös tuo olle sellainen räväkkä-tyyli?

Vierailija
34/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Bändipaidat ok kaiken ikäisillä. Ilahdu aina kun näen vanhoja rouvia hevibändipaidat päällään.🤘

Vierailija
35/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään juuri samaa! Olen 54 ja mielestäni ylittänyt printtipaita iän, eikä ne ole oikein nykypäivää.  Tai sitten pitää valita se paita ja tilanne just hyvin, esim Kim Wilde paita toetyssä tilanteessa ois hieno.  

mutta mummi on kova jätkä jutut on kyllä jo niin noloja että vaivaannuttaa ajatuskin. 

Vierailija
36/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Rammsteinin bändipaitoja kesämekkoina. N66

Vierailija
37/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo olle sellainen räväkkä-tyyli?

Mistä muka näkee, ettei ole ollut 'sellainen aiemmin', ja miksei myöhemmällä iällä saa ottaa tatuointeja? 'Se on noloo ja mautonta' ei ole perustelu 

Vierailija
38/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei silloin yritä näyttää nuoremmalta vaan jatkaa samaa rataa kuin ennenkin. Itsellä bändipaidat ovat lisääntyneet, koska niitä saa nykyään paljon helpommin joka paikasta kuin omassa nuoruudessani, ja rahaakin on enemmän. Silti olen ihan asiallinen täti-ihminen.

Vierailija
39/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö jotain bändiä sitten fanittaa käyttääkseen sen bändin bändipaitaa? 

Vierailija
40/65 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko noloo käyttää Kim Wilde-paitaa? 

täh miksi olisi?