Selviytyjät Suomi 2025 OFFICIAL
Alkaa elokuussa 2025 ja esitetään nelosella. Tää kyllä pitää katsoa.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1583)
Vierailija kirjoitti:
Eveliinalla on tietty persposkiuikkarit. Mikä noitten idea on??
Toivon että putoaa pain ällön ukkonsa kanssa.
Perun vähän puheitani. Ei tuo miehensä ihan nololta vaikutakaan.
Naurahdin ääneen kun yhyy Vivi pillittää kun putosi.
Inhottava yllätys, et Linnea tässäki taas.Tippuispa pian pois. Olisi kivempi katsella.
Vierailija kirjoitti:
Kuka putoaa 2.jaksossa?
Eve vissiin
Olisi voinut Eve pudota. Ei tietenkään jos ovat riehuneet pusikoissa. Typerää oli kirjoittaa heistä vaikka ohjelma ei ollut alkanut.
En oikein tarkoin nähnyt miten se tuli noin näppärästi ja nopeasti saatiin syttymään? Mikä tekniikka siinä oli?
Jonista tulee vahvat Leo Stillman-vibat. Yhdessä kohdassa ihmettelin, että mitä fiddua Leo tuolla yhtä äkkiä tekee, kunnes tajusin että se on tää Joni 😂
olispa Tseni mukana tälläkin kaudella
Sisällöntuottajia tuntuu olevan osa.
Missä yliopistossa on sellainen opintolinja vai onko se vain itse keksitty termi?
Taas nähdään naisten pakaraa ja ahdistujat ahdistuu. Mutta paidattomat miehet on ihan ok.
olisko näiden naiskehosta järkyttyvien muinaismuistojen aika mennä takasin kivikaudelle ja lopettaa se internetissä itsestään typerän tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Inhottava yllätys, et Linnea tässäki taas.Tippuispa pian pois. Olisi kivempi katsella.
Mikset tykkää Linneasta?
En pidä Linneasta koska hän oli ilkeä ja juoniyyekeva Farmi Suomessa. Hänestä sai huonot fibat.
Vierailija kirjoitti:
Jahas siellä tuo juontaja HUUTAA ja itse olen täällä 100 metrin päässä telkkarista. Miksi oi miksi?
Taaskaan en voi katsoa tätäkään kautta, en vaan halua että korvat vuotaa verta =(. Pim*pisi vuotaa verta, kato vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V:ittu noita nykypäivän ammatteja, hyvinvointivalmentaja, sisällöntuottaja, podcasjuontaja
Luulis että hyvinvointivalmentajista on jo ylitarjontaa, mä voisin ruveta pahoinvointivalmentajaksi.
Rupeen pitää luentoja siitä kuinka saadaan itutuskäyrä nousemaan tappiinsa
😆😆
Vierailija kirjoitti:
USAn Selviytyjissä ei ole noita perseuikkareita. Meillä aina noita ja miksiköhän.
Luulisi olevan epämukavat päällä.
Voidaanko keskustella siitä miten kuuma Semon on 🔥🔥🔥 olen rakastunut 😍
Selviytyjiin pajotettu tempparisontaa kun naidaan viidakossa.Taidan jättää katsomatta
Vierailija kirjoitti:
Linnea käyttäytyi tosi huonosti Farmi Suomessa,.joten on inhokkini.
Tästä Uosukaisesta en one kuullutkaan.Ikä oli yllätys ( 29). Luulin, että hän on 40 +.
Bile-Danin ex eli varsinainen tyhjäpää.
USAn Selviytyjissä ei ole noita perseuikkareita. Meillä aina noita ja miksiköhän.