Selviytyjät Suomi 2025 OFFICIAL
Alkaa elokuussa 2025 ja esitetään nelosella. Tää kyllä pitää katsoa.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (307)
V:ittu noita nykypäivän ammatteja, hyvinvointivalmentaja, sisällöntuottaja, podcasjuontaja
Linnea käyttäytyi tosi huonosti Farmi Suomessa,.joten on inhokkini.
Tästä Uosukaisesta en one kuullutkaan.Ikä oli yllätys ( 29). Luulin, että hän on 40 +.
Mainoksia on ihan helkutista. 10 min ja jo katko.
Vierailija kirjoitti:
V:ittu noita nykypäivän ammatteja, hyvinvointivalmentaja, sisällöntuottaja, podcasjuontaja
Luulis että hyvinvointivalmentajista on jo ylitarjontaa, mä voisin ruveta pahoinvointivalmentajaksi.
Rupeen pitää luentoja siitä kuinka saadaan itutuskäyrä nousemaan tappiinsa.
Jahas siellä tuo juontaja HUUTAA ja itse olen täällä 100 metrin päässä telkkarista. Miksi oi miksi?
Taaskaan en voi katsoa tätäkään kautta, en vaan halua että korvat vuotaa verta =(
Ei huvita katsoa, kun jo etukäteen tietää että siellä hässitään toisten silmien edessä. Miksi pitää syntyvästä lapsiparasta tehdä julkkis jo ennen syntymää vain siksi että vanhemmat ovat niin julkisuudenkipeitä? Yököttää koko pariskunta.
Ärsyttävää tuo juontajan huutaminen!
Aika tylsä ja tasapaksu porukka. Kukaan ei erotu.
Toivoin taviskautta ja sellaisen sain. Ketä nää on? Ainut vaan että oikeista taviksista olis varamasti löytynyt mielenkiitoisempia ihmisiä.
Eveliinalla on tietty persposkiuikkarit. Mikä noitten idea on??
Toivon että putoaa pain ällön ukkonsa kanssa.
Onko hyviä perseitä? Se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Upeita rintoja ja takamuksia!
Casting 10/10.
Todella upeita! Pakko katsoa kaikki jaksot.
M48
Tykkäsin Linneasta farmissa ja ainakin näin alkuun tykkään myös tässä. Älykäs ja hieno pelaaja. Toivon, että pääsee pitkälle. Tiina myös vaikuttaa mahtavalta.
Jeffrey vähiten lemppari. Ja Eve vähän ärsyttää.
Eve spoilannut jo omilla insta-sivuillaan ja vauva-uutisilla- tuskin ekana putoo tai tosi kiire tullut "mereen".
Linnea on ärsyttävä, äksyili jo veljelleen.
Tylsät osallistujat