Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla ei ole varaa pitää ulkonäöstä huolta?

Vierailija
28.07.2025 |

Ja siksi joutuu näyttämään ankealta ja rumalta.

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii se. Mun hiukset kaipaisi raidoitusta, hampaat valkaisua ja oikomista, silmät piilolinssejä, iho parempia ihonhoitotuotteita ja kosmetologia, silmät ripsienpidennyksiä, kroppa paremmin istuvia vaatteita ja jalat kauniimpia kenkiä.

Ap

Just. Ei oo totta! Etkö huulitäytteitä ja silareita kaipaa?

En kaipaa, koska en halua injektoida tai asentaa ihon alle mitään ylimääräistä.

Ap

Vierailija
182/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

44.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mulla sitten hyvät geenit kun näytän herättyäni jo ihan kivalta. Luomu. 58kg 170 ikää tosin vasta 48. Ei ryppyjä. En kärtsää itseeni auringossa. Tyttömäinen. Ikäarviot liikkuvat 24-35. 

Hampaitakaan en valkaisisi, mitä minä sillä vihlomisella tekisin?  Ikäni tosin jumpannut ja liikkunut. Lapset sain kauan sitten ja palauduin heti. Koska vahva lihaksisto.

Vierailija
184/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

44.

Ap

Vasta :). 49 on vaihtarit päällä luuletko paranee 

Vierailija
185/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätän teidät todellisuuteen: välillä 41-50 ihminen nainen rupsahtaa kaikkein eniten. Ja eritoten 45-40. Joten, muista sinä 39v valittaja. Pahin vasta tulossa

Vierailija
186/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat yleensä ihan pihalla ulkonäkönsä suhteen. Osa morkkaa itteensä ihan suotta vaikka näyttävät hyviltä. Sitten on niitä jotka elää vaaleanpunaiset lasit silmillä ja luulevat 50-vuotiaina näyttävän edelleen 30-vuotiailta. 

Vierailija
187/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen ruoka on usein edullista esim. kaurapuuro, perunat, porkkana, marjat.

Liikkua voi ilmaiseksi. Sen kun lähtee kävelemään, juoksemaan tai uimaan. 

Eivät tekoripset, tekokynnet tai töröhuulet tee kenestäkään kaunista. Kannattaa ennemmin panostaa liikkumiseen ja terveelliseen ruokavalioon.

Lukeeko jossain, etten ole panostanut noihin? Ihmettelen syvästi näitä "liiku ja syö terveellisesti" -kommentteja, ihan kuin nämä jollain tavalla suurentaisivat mun silmiä, taikoisivat hiuksiin raitoja tai muuttaisivat kengät nätimmiksi.

Ap

Miten ne raidat hiuksissa tekisi susta jotenkin paremman näköisen? Mä voin jotekin ymmärtää esimerkiksi ripsienpidennykset, jos omat on ihan lyhyet ja heikot (mihin ei muute

Kampaajalla käynti ja hiusten värjäys ei taida olla ihan sama asia? Olen käynyt kampaajalla, mutta en ole ikinä värjännyt hiuksiani. Nyt tosin leikkaan itse hiukseni, kun en jaksa mennä kampaajalle maksamaan kahta kymppiä muutaman viikon välein, että otsatukka pysyisi sopivassa mitassa. Ja mun hiukset yltää lantiolle ja on melkein aina kiinni, joten aloin latvojakin leikkaamaan itse. Eipä se kampaajan ammatista silti turhaa tee, koska kaikkia malleja ei oikein voi leikata itse.

Ja menipäs ihmisiltä kuppi nurin yksinkertaisesta kysymyksestä. Mä en ymmärrä, miten raidat hiuksissa mitenkään hirveästi parantaa ulkonäköä. Voitko vastata kysymykseen omasta näkökulmastasi, kun olet saanut hengityksen tasaantumaan?

Vierailija
188/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäöstä huolta pitäminen rahaa vaadi. Siisteys (puhdas tukka!), puhdas iho ja hyvä ryhti tekevät paljon. 

Mulla käsistään kätevä poikani leikkaa tukan (youtubesta löytää opetusvideoita). Laitan papiljotit pesun jälkeen, niin saa kestävåt kiharat, eikä tukka rasvoitukaan niin nopeasti, kun ei ole ihan päätä myöten. 

:D

En ole ap, mutta itselläni on pintakuiva öljyinen iho, ja todella kuivat hiukset, koska luonnonkiharat.

Että on jo puhdas ja siisti iho vaatii täsmätuotteita. Hiukset vaativat todella kalliita kampaamotuotteita, jotteivät näyttäisi kivuneelta harakanpesältä.

Luonnonkiharojen kuivuuden saa pois ainakin uökoisrsti hieromalla käsiin perusvpidetta ja painelemalla sitten hiuksia. Tulee myös ihanat kiharat koko päiväksi. Terv. Köyhä kiharojen omistaja. 

Vierailija
189/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mulla sitten hyvät geenit kun näytän herättyäni jo ihan kivalta. Luomu. 58kg 170 ikää tosin vasta 48. Ei ryppyjä. En kärtsää itseeni auringossa. Tyttömäinen. Ikäarviot liikkuvat 24-35. 

Hampaitakaan en valkaisisi, mitä minä sillä vihlomisella tekisin?  Ikäni tosin jumpannut ja liikkunut. Lapset sain kauan sitten ja palauduin heti. Koska vahva lihaksisto.

Sama minulla. Aurinkoa olen vältellyt koko ikäni. Se on ehkä se suurin vaikuttava tekijä, lisäksi tyttömäinen mieli huokuu ulospäin. 

Vierailija
190/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat yleensä ihan pihalla ulkonäkönsä suhteen. Osa morkkaa itteensä ihan suotta vaikka näyttävät hyviltä. Sitten on niitä jotka elää vaaleanpunaiset lasit silmillä ja luulevat 50-vuotiaina näyttävän edelleen 30-vuotiailta. 

Hyvähän se on, että ihminen on tyytyväinen itseensä, oli ikä mikä tahansa. 

Vierailija
191/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäöstä huolta pitäminen rahaa vaadi. Siisteys (puhdas tukka!), puhdas iho ja hyvä ryhti tekevät paljon. 

Mulla käsistään kätevä poikani leikkaa tukan (youtubesta löytää opetusvideoita). Laitan papiljotit pesun jälkeen, niin saa kestävåt kiharat, eikä tukka rasvoitukaan niin nopeasti, kun ei ole ihan päätä myöten. 

Ei, jos on tasaisen värinen iho ja normaalin paksuinen tukka. Mulla kukertaa suun ympärys ja nenä pielineen punaisena, silmänaluset ovat ruskeat, otsa loistaa rasvasta ja ohuet hiukset saavat näyttämään laittamatta lähinnä päihdeongelmaiselta. Puhdas, terve ja ryhdikäs olen kyllä, muttei se pelasta, ei tämän näköisenä voi työhaastatteluun mennä.

Vierailija
192/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii se. Mun hiukset kaipaisi raidoitusta, hampaat valkaisua ja oikomista, silmät piilolinssejä, iho parempia ihonhoitotuotteita ja kosmetologia, silmät ripsienpidennyksiä, kroppa paremmin istuvia vaatteita ja jalat kauniimpia kenkiä.

Ap

Aahhahhaha ei tuo ole mitään ulkonäöstä huolehtimista. Puolet tuosta on tarpeetonta rahanhukkaa ja merkki siitä, että vietät liikaa aikaa instassa, tiktokissa ja snapissa ja oma järjenkäyttö on päässyt kuihtumaan.

Vierailija
193/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos on tasaisen värinen iho ja normaalin paksuinen tukka. Mulla kukertaa suun ympärys ja nenä pielineen punaisena, silmänaluset ovat ruskeat, otsa loistaa rasvasta ja ohuet hiukset saavat näyttämään laittamatta lähinnä päihdeongelmaiselta. Puhdas, terve ja ryhdikäs olen kyllä, muttei se pelasta, ei tämän näköisenä voi työhaastatteluun mennä.

Toki jos olet menossa meikkifirman haastatteluun niin sitten pitää meikata, muuten ei.

Vierailija
194/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

44.

Ap

Vasta :). 49 on vaihtarit päällä luuletko paranee 

En ymmärrä mitä tarkoitat tällä kommentilla.

Ap

Vierailija
195/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten siihen ei tarvita rahaa, että on puhdas tukka ja hyvä iho? Kaikilla kun ei luonnostaan ole hehkeä iho.

Vierailija
196/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aahhahhaha ei tuo ole mitään ulkonäöstä huolehtimista. Puolet tuosta on tarpeetonta rahanhukkaa ja merkki siitä, että vietät liikaa aikaa instassa, tiktokissa ja snapissa ja oma järjenkäyttö on päässyt kuihtuma

En vietä ollenkaan aikaa instassa, tiktokissa tai snapissa. Tiedän vaan, että noiden avulla musta saisi oikeasti hyvännäköisen. Tällä hetkellä olen ihan mitätön harmaavarpunen.

Ap

Vierailija
197/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä ei saa rahalla.

Enemmän tarvitsee juosta, tehdä vatsalihastreeniä ja syödä porkkanoita suklaan sijaan. Kaikki tuo on 0 euroa.

En ole ap, mutta kiinnostaisi mistä saan ilmaiset porkkanat ja juoksulenkkarit? 

Vierailija
198/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megaripsienpidennykset ei ole kaunistava tekijä vaan päinvastoin. Vaatteita voi tuunata, itsekin olen käyttänyt vähän ompelukonetta joihinkin Tokmannin vaatteisiin ja näyttää paremmalta. Kunnosta voi pitää huolta ilmaiseksikin ja ihonhoidossa yleensä vähempi on parempi.

Vierailija
199/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Megaripsienpidennykset ei ole kaunistava tekijä vaan päinvastoin. Vaatteita voi tuunata, itsekin olen käyttänyt vähän ompelukonetta joihinkin Tokmannin vaatteisiin ja näyttää paremmalta. Kunnosta voi pitää huolta ilmaiseksikin ja ihonhoidossa yleensä vähempi on parempi.

Megatuuheat volyymiripset eivät ole ainoa vaihtoehto enkä ole sellaisia ottamassakaan. Mulla ei ole ompelukonetta.

Ap

Vierailija
200/209 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmisen tulemaan itsekehumaan erinomaisuuttaan ja geenejään ketjuun jossa aloittajalla ei ole varaa edes perusasioihin?