Miksi nainen tatuoi koko kätensä?
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Löysä iho on ruma oli se tatuoitu tai ei.
Ei kuulu sulle kenenkään ihot.
naurattaa miten pahasti tämä menee tatuoiduilla tunteisiin kun kaikki eivät pidä heidän mauttomista ihon pilaavista töherryksistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu? Hanki oma elämä ja anna muiden olla rauhassa! Itselläni ei tatuointeja ole, mutta miksi ihmeessä minua haittaisi kenenkään muun tyylivalinnat? Niin, ei haittaa, koska minulla on oma elämä. Ja sitä paitsi useat tatuoidut ihmiset joita tunnen tai tiedän, ovat mukavia ja fiksuja ihmisiä.
No kyllähän se kuuluu muillekkin. Jos esim ravintolassa tarjoilija on kuin joku merirosvo niin kyllähän minulta se ravintola vaihtuu. Miksi ihmisten pitäisi jotain töherryksiä kattelle? Ja miksi vielä valehtelet? Kukaan tatskoja ottava ei ole mukava ja fiksu. Mistäkö sen tietää? Fiksu ei ota tatuointeja.
Niinkuin itse sanoit, sinä vaihdat ravintolaa jos ei palvelu kelpaa.
Tiedoksesi sinulle että sun mielipide ei aina ole totuus!
Minäkin tunnen monia mukavia ja fiksuja ihmisiä joilla on tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin helppo aivopestä.
Ei ole. Jokainen päättää ihan itse tatuoinnit, meikkaamise, pukeutumiset ym. On omanarvontunnot kohdillaan ja oma tilipussi. Ihana vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jokainen päättää ihan itse tatuoinnit, meikkaamise, pukeutumiset ym. On omanarvontunnot kohdillaan ja oma tilipussi. Ihana vapaus.
ihana vapaus tulla tatuoinnilla pilanneeksi terveen ihonsa
Vierailija kirjoitti:
naurattaa miten pahasti tämä menee tatuoiduilla tunteisiin kun kaikki eivät pidä heidän mauttomista ihon pilaavista töherryksistään
Tunteisiin?? Mulle on ihan sama mitä mieltä sinä olet ja tykkääkö joku minun tatuoinneista, sitähän tässä teille on nyt yritetty sanoa mutta ei vissiin mene jakeluun.
Mikä on tämä ainainen poru tatuoinneista täällä? Ei ole keltään pois jos sellaisen on ottanut. Emme elä Japanissa ja tuskin aikovat mennä japanilaiseen kylpylään. Ihan jopa stuertilla lentokoneessa oli pieni tatuointi kaulassa ja en ajatellut asiasta mitään koska oli kohtelias ja hoiti työnsä yhtä lailla, eikä kärpäsenkakkan kokoinen tatuointi ammattitaitoa vähentänyt.
Tatuoinnista on helppo tunnistaa mielenterveysongelmat ja epävakaa persoona.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa identifioitua köyhään ja sivistymättömään yhteiskuntaluokkaan.
Ei pidä paikkaansa. Esim. kävin lääkärissä ja komealla mieslääkärillä käsivarressa hieno tatuointi. Päällä lyhythihainen valkoinen kauluspaita. Aaaahhhhh.😍😍😍
kertoo tehokkaasti impulssikontrollin puutteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Esim. kävin lääkärissä ja komealla mieslääkärillä käsivarressa hieno tatuointi. Päällä lyhythihainen valkoinen kauluspaita. Aaaahhhhh.😍😍😍
mitä tatuoinnissa oli
Vierailija kirjoitti:
...ja tästä kirjoittajasta 🤣🤣🤣🤣
Näköjään pikkupojat taas rölläämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kyseessä työväenluokkaisen suvun kasvatti. Taustasta puuttuu se vanha aatelinen sivistyssuku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen näyttää mieheltä hihatatuoinnin kanssa. Kiva painaa sitten naista kunaa näyttää ihan Pekalta jonka tuntee🤢
Esi moukka sellainen tatuoimaton. ..jos ylipäätään ketään saat.
Onko virolainen taas kommentoimassa oppimallaan moukka-sanalla🎭
Se on vähän sama kuin miksi mt-potilaat viiltelevät ranteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kiinnostunut onko jokin asia sinun mielestäsi rumaa. Siksi.
Ruma on rumaa kiinnostuksesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä tatuoinnissa oli
Oliko kikulin vai bimmbim' kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja tästä kirjoittajasta 🤣🤣🤣🤣
Niin. Tästä^ 🤤🤤🤤🤤 ^