Miksi nainen tatuoi koko kätensä?
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Se on varoitusmerkki miehille. Vähän sama kun vihreät hiukset. Ne tarkoittaa, että kannattaa pysyä kaukana, kun todennäköisesti kyseessä on joko lesbo, Onlyfansiin sisältöä tekevä tai feministi. Tai kaikki nämä samaan aikaan.
Toistan itseäni: sittenhän ne tatuoinnit on vaan hyvästä jos niiden avulla vältytte vääränlaisilta naisilta!
Eikö ennemmin pitäisi silloin kannustaa naisia ottamaan tatuointeja ahkerasti?
Tatuoinnit rumentavat jokaista ihmisvartaloa ja varmaan sellainen, joka niitä on ottanut, ei ole ollut tyytyväinen, millainen hänen vartalonsa oli, ennen töherryksiä.
No, itseppähän kantaa suttuisen kehonsa ja kärsii varsinkin vanhempana, mitä on tullut teh
Minun kanta on ja pysyy...tatuoinnit ovat erikoisuuden tavoittelua, mutta eivät ole sitä loppupeleissä, vaan halpaa sellaista mistä tyypit tunnistaa tyhmiksi idiooteiksi.
Aika moneen on kolahtanut tämäkin ketju. Jos alleja koristaa ruusukuviot ja tähtirykelmät, niin se on jokaisen oma asia, tietysti. Mutta kaikki eivät niitä ihaile. Miestä tatuoinnit harvemmin rumentavat ja mies voi silti olla tyylikäs. Naiselle ne eivät sovi. Jos ei sitten ole jotenkin hyvin taiteellinen persoona. Suuri osa ei ole eikä niissä töherryksissä ole mitään pwrsoonaa korostavaa
Nii on se hirveetä etyä ihmiset saa näyttää miltä haluaa eikä oo mitään sun näyttelyeläimiäs
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit rumentavat jokaista ihmisvartaloa ja varmaan sellainen, joka niitä on ottanut, ei ole ollut tyytyväinen, millainen hänen vartalonsa oli, ennen töherryksiä.
No, itseppähän kantaa suttuisen kehonsa ja kärsii varsinkin vanhempana, mitä on tullut teh
Minun kanta on ja pysyy...tatuoinnit ovat erikoisuuden tavoittelua, mutta eivät ole sitä loppupeleissä, vaan halpaa sellaista mistä tyypit tunnistaa tyhmiksi idiooteiksi.
Sinut tunnistaa kirjoituksesi perusteella juuri tuollaiseksi.🤭🤭
Tatuoinnit kertovat kukin oman tarinansa. Ikään kuin kuvakirja.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla päässä tosi pahasti vikaa jos pitää musteella töhrittyä ihoa kauniina.
Minulla ei ole tatuointeja, mutta atooppinen iho on, ei se ole kaunista katseltavaa sekään, vaikka leikkasin kynnet ja yritän olla raapimatta
Vierailija kirjoitti:
Saa olla päässä tosi pahasti vikaa jos pitää musteella töhrittyä ihoa kauniina.
Kirjoittamasi sinun päässä vikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varoitusmerkki miehille. Vähän sama kun vihreät hiukset. Ne tarkoittaa, että kannattaa pysyä kaukana, kun todennäköisesti kyseessä on joko lesbo, Onlyfansiin sisältöä tekevä tai feministi. Tai kaikki nämä samaan aikaan.
Toistan itseäni: sittenhän ne tatuoinnit on vaan hyvästä jos niiden avulla vältytte vääränlaisilta naisilta!
Eikö ennemmin pitäisi silloin kannustaa naisia ottamaan tatuointeja ahkerasti?
Parempi olisi, jos naiset pysyisivät oikeanlaisina. Lesboja, feministejä ja onlyfansiin sisältöä tekeviä ei oikein tarvita enempää tässä maailmassa.
Ihan tatuoimattomana kysyn, että kuinka monta sataa ketjua aiheesta pitää vielä aloittaa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa identifioitua köyhään ja sivistymättömään yhteiskuntaluokkaan.
Ei pidä paikkaansa. Esim. kävin lääkärissä ja komealla mieslääkärillä käsivarressa hieno tatuointi. Päällä lyhythihainen valkoinen kauluspaita. Aaaahhhhh.😍😍😍
Tossakin oli taikasana se komea. Jos kyseinen lääkäri olisi ollut ruma, niin tatuointikin olisi ollut hyihyi. Noinhan se naisilla aina menee. Komean miehen oudot autistiset harrastukset ovat ihanan nörttimäisiä, mutta rumalla "creepyjä", jne. Naiset ovat todella pinnallisia.
^ niin ja tietenkin lääkäri -statuskin nosti miehen arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tatuoimattomana kysyn, että kuinka monta sataa ketjua aiheesta pitää vielä aloittaa...?
Tuppaavat poistumaan jostain syystä.
Mitä se muita haittaa mitä ihossa. Minä haluan ilmaista itseäni. Minulla on käsivarressa carpe diem tatska. Suurin osa junteista ei edes ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on hyvän näköistä ja sopii niille jotka siitä tykkää.
Todella rumia ja kertoo alhaisesta älykkyydestä.
Todella hyvän näköisiä ja kertoo siitä, ettei piittaa tyhmistä ihmisistä ja niiden tyhmistä mielipiteistä.
Lue: uhmaikäinen. :D
En ole vielä hyvännäköistä tatuointia nähnyt.
Jotkut pelkää tatuointeja?? tuo on tyyliin 15000 vuotta vanha juttu ympäri maailmaa.. ..ainakin ja perikämaripojat voivat salaisesti piirrellä vaikka kuulakärkikynällä omiaan jotka hups saa pois.. ettei oikein liikaa petota.
Huonoja tatuointeja toki on. mutta jos jonkun kädessä anime hahmo tai elukka nioin joitakin voi hirveesti petottaa niin voi mennä tyynyn alle vihaaja. ettei paha tatuoitu ihminen nuori tai vanha, mies tai nainen tai joku muunsukupuolinen tule käymään käsiksi.
Minä olen tatuoitu eikä haittaa yhtään jos osan mielestä olen sen takia susiruma. Se on vaan plussaa jos ei vääränlaisia miehiä miellytäkään :D
Ylilaudan incel hikkyt siirtyneet tänne?
Sellainen, jonka mielestä asia ei kuulu sinulle hevon v vertaa. Ei kuulu minunkaan mielestä. Huolehdi persnöyhtä vain ihan omista asioistasi.