Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkitkö alttarilla kun menit naimisiin?

Vierailija
25.03.2023 |

Miten on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mua nauratti iso raatokärpänen, joka pörräsi meidän ympärillä. Kaikki yritti olla niinkuin sitä ei olisi, mutta vaivihkaa huitoa sitä pois. Vihkipappi muistutti pastori Silliä, mikä ei auttanut asiaa.

Vierailija
2/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olin vain aika järkyttynyt, kun tajusin siinä paikassa tekeväni siihen asti sen elämäni suurimman virheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, olin vain aika järkyttynyt, kun tajusin siinä paikassa tekeväni siihen asti sen elämäni suurimman virheen.

Heh tulin just tuota samaa...Onneks pääsin äkkiä pois siitä ja sain sen muun niskoille, kiitos ja kumarrus!

Vierailija
4/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytiin maistraatissa.

Vierailija
5/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.  Minä jotenkin rauhoituin siinä kun mies tarttui kädestä ja lähdettiin astelemaan kohti alttaria. Kaikki kiire, kaikki muut asiat vaan katosi mielestä ja joku sisäinen rauha tuli sieluun. Pillitän pienestäkin, mutta tuolla alttarilla tuona päivänä katselin vain miestäni ja olin onnellinen. 

Vierailija
6/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama juttu! Ajattelin exsää! Vihkisormus ei ollut mieleinen! Erottiin kolmen vuoden kuluttua, enkä ole toiste alttarille kävellyt!

Vierailija
7/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt naimisiin kahdesti, kummallakin kerralla maistraatissa.

En ole itkenyt. 

Vierailija
8/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes vihkisormusta. Oikeasti, mies ei ymmärtänyt ostaa. Kihlasormukset on, en käytä omaani. Muita sormuksia on

Vierailija
9/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkenyt. Mulla oli jotenkin täysin tyyni ja rauhallinen olo. Hyvä liitto on ollut jo 19 vuotta.

Vierailija
10/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni talutti minut alttarille Olin sairaan hermostunut kun näin häävieraamme kirkossa.

Kun pääsin mieheni viereen hän rauhoitti minua ja oloni parani.

Hänellä on edelleen sama vaikutus minuun:

30 vuoden jälkeen 💍

Vierailija
11/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Oltiin "lapsia."

Vierailija
12/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ja jotenkin ajattelin, että se vihkijä näki sen, että te ette kyllä sovi toisillenne ja tämä on VIRHE. niinkuin olikin.

Mä aion vielä mennä naimisiin ja tällä kertaa rakkaudesta. Silloin saatan jopa itkeä, jos hymyilyltäni pystyn.

Vierailija
13/13 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itkenyt. Mulla oli jotenkin täysin tyyni ja rauhallinen olo. Hyvä liitto on ollut jo 19 vuotta.

Sama täällä, menossa 44. vuosi, tiedä sitten hyvyydestä. Kaikki haalistuu, kun toinen sairastuu ja elämä kaventuu kotioloihin.

Yhdessä kuitenkin oltu 56 vuotta, ei huonosti. Suurin osa vuosista kivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi