Mitä pikkusyömistä tarjoaisit helleillalla?
Kavereita tulee illanviettoon minun luo. Mitä tarjoaisin? Ei allergioita.
Kommentit (46)
Kanasalaatti, vesimeloni-fetasalaatti, hyvää patonkia ja tuorejuustolevitettä, lihapyörykät ja tzatsiki.
Joku olikin ehdottanut sangriaa.
olis kyllä sangria-ainekset kaapissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunasalaattia.
just tein sellasta perunasalaatin tapaista, juma että oli hyvää!
Toukola&Kotiliesi, Hölskypotut eli perunat savolaiseen tapaan.EI tarvi paljoa, pikku perunoita, ranskankermaa, voita, tilliä, kevätsipulia
Löysin reelsseistä, oli hyvvää! (nii silputtiin graavia lohta sekaan)
Kossupaukku heti kättelyssä. Häränpyllyä vartaissa ja ehkä pienellä twistillä mukana voisi olla myös ananas.
Oliiveja, juustoja, keksejä, juustokakku, mansikoita, salsaa ja nachoja. Kylmää valkoviiniä ja teetä.
Vierailija kirjoitti:
Voisinkohan tehdä sangriaa? Aikaisemmin en ole tarjonnut alkohollillisia juomia. Ovat harrastuskavereita, kirjallisuuspiiri. On arki-ilta, mutta kesä.
Vai laitanko jääteetä? Ja kahvia/teetä, jos joku haluaa?
Ap
Tee valkoista sangriaa, mutta myös teetä ja kahvia lisäksi.Suolaiseksi pieniä savuporotahnaleipäsiä ja kurkku-minttuleipiä.Makeaksi jäätelöä ja mansikoita tai mansikka\ kerma kääretorttu.
Vaikkapa kesäkääryleitä (niitä salaattitäytteisiä riisipaperirullia), muutama dippi (esim. nahm jim ja maapähkinä) ja kaalisuirusalaattia riisietikkakastikkeella. Makeaksi tuoretta vesimeloni ja ananasta minttusokerilla.
Suklaafondue ja jokaiselle banaani kouraan jo portilla.
Juustofondue ja jokaiselle patonki kouraan jo portilla.
Mitäs sä niitä.passaat? Nyyttärit. Sä tarjoat tilan ja keittiön ja he tarjottavat.
Keität pussillisen makaronia
Siihen 2 tilliä halpaa tomaattimurskaa
Lisäksi mausteet
Ja sattumia margariinilootasta
Lyöt pöytään sanoen syökää si a t syökää.
Makaroni- tai riisi salaattia, reilulla kastikkeella.
Itsetehdyn hampurilaisaterian tarjoisin minä
Tässä meidän lounaslautanen/aperitivo näkn kesällä
- ilmakuivattua kinkkua ja melonia
- salamia
- oliiveja ja suolapähkinöitä
- tomaatti-basilikasilppua ja burrataa paahdetuilla leipäpaloilla
- punaista tapenadea ja suolajeksejä
- 2-3 juustoa
- vesimelonia
Itse haluaisin: ötkerin pitsaa ohuina siivuina, (esim. mozzarella), sipsejä, alkoholitonta kuivaa siideriä, viinirypäleitä, mansikoita, vesimelonia, patonkia ja ruohosipulituorejuustoa.