Olen rikas ja komea mies. Naisen tatuoinnit ovat minulle ehdoton turnoff.
Eihän sellaista itsensä tuhrinutta voisi viedä mihinkään edustustilaisuuksiinkaan.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mikä näiden aloitusten tarkoitus on?
Kunhan taas huvikseen ns. sohii muurahaispesää ja koittaa saada jonkun tarttumaan syöttiin.
Juu, heti käännyttäisit Janni Hussin ovelta, jos sellaisella naisella olisi pieni tähti nilkkaan tatuoituna :D
Minulle taas on turn off mies joka kehuu ulkonäköään ja varallisuuttaan.Kertoo kaiken hänen arvoistaan.
Rikkaana voit kuoria naisesta kaiken ruman pois, eikö?
Tatuointi on merkki sivistymättömyydestä ja alhaisesta älykkyysosamäärästä.
Minusta on sitten ok etsiä tatuoimatonta naista, kuka nyt mistäkin tykkää, mutta kannattaa mieluummin kirjoittaa se toive Tinderiin eikä tänne.
Mitä sitten? Pitäiskö tällä olla jotain merkitystä? Naisilla on omat rahat, niin sun rahoja ei kukaan tarvitse
Yksikään rikas ja komea mies ei sano olevansa sellainen. Yritä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä hihhuli sä aloittaja olet. Junttipelle ja kannatat kansanmurhaa.
KUNNIA ISRAELILLE
Tatuointi on "turn on" koska tatuoidut naiset antaa aina pillua. As simple as that.
Trollotiloo ja 0/5
En jaksanut edes naurahtaa huonolle provolle
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on "turn on" koska tatuoidut naiset antaa aina pillua. As simple as that.
Toki l o r t t omiehet panee kaltaisiaan. L o r t t omies ei ole parisuhdematskua
Kysyn aina tatuoidulta naiselta että millä merillä se on seilannut tai missä vankilassa lusinut.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla h u o r a? Saastainen mies joka yhden illan hoitoja harrastaa, pthyi 🤮
Onko kaikki miehet h u o r i a? Onko se niillä geeneissä?
Mikä näiden aloitusten tarkoitus on?