Olen rikas ja komea mies. Naisen tatuoinnit ovat minulle ehdoton turnoff.
Eihän sellaista itsensä tuhrinutta voisi viedä mihinkään edustustilaisuuksiinkaan.
Kommentit (49)
Ja sinkkuäidit ovat alinta kastia tinderissä, muistakaa miehet se! Onneksi 95% miehistä tajuavat olla deittailemasta naista jolla on lapsia!!!
Rikas ja komea ei roiku täällä paskaa jauhamassa.
Kyllä tatuointi tai joku RGB väri tukassa saa minut kääntymään 180 astetta kannoillani.
-M42
Jes, onko tuo siis lupaus että pysyt loitolla?
Parhain terveisin, rikas ja kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, en voisi kuvitellakaan seurustelevani tatuoidun kanssa, Raamattu kertoo sellaisesta ihmisestä kaiken.
Missä kohtaa Raamatussa mainitaan tatuoinnit? Laita jae :D
3. Mooseksen kirja 19:28
"Älkää viillelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä tatuoiko mitään merkkiä ihoonne. Minä olen Herra."
Tämä käsky annettiin Israelin kansalle osana Vanhan testamentin lakia, ja sen tarkoituksena oli erottaa heidät ympäröivistä pakanakansoista, jotka harjoittivat tatuointia osana uskonnollisia rituaaleja ja vainajien palvontaa
tatuoinnit inhottavat, sekä miehillä että naisilla, typerää erikoisuuden tavoittelua, t: mies mies 61 vee
Kaikki tatuoinnit ovat niin miehillä kuin naisilla junttiuden merkki.
Fiksut ihmiset eivät ota niitä mistään hinnasta.
Sellaiset jotka ovat tatuoitu näyttävät halvoilta ihmisiltä.
Haluatko näyttää itsestäsi sen, että olet halpis ihminen.
Yäk...kuka keksi tuon hullutuksen ja tyhmä kansa vielä maksaa moisista töherryksistä.
Aito luomu hipiä on parasta, uskokaa hölmöt vihdoinkin se.
Vierailija kirjoitti:
Rikas ja komea ei roiku täällä paskaa jauhamassa.
Näin on. Valehtelee, että on saanut usein. Ei ole saanut minkään näköisiltä. Ei tatuoiduilta, eikä tatuoimattomilta. Lääkkeet!
Missä kohtaa Raamatussa mainitaan tatuoinnit? Laita jae :D