Mitkä kirjat sopivat luettavaksi helteellä?
Kun lukee helteellä kirjaa, jonka tapahtumat sijoittuvat helteiseen säähän, niin voi eläytyä siihen vielä paremmin, kun itselläkin on kuuma.
Mitä ehdottaisit nyt luettavaksi?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jäätyvä helvetti.
Tätä olin tulossa ehdottamaan. Aloitin lukea tätä joskus jollain hirmupakkasilla ja oli pakko jatkaa vasta, kun sää hiukan lämpeni.
Nesser: Kim Novak ei uinut Genesaretinjärvessä
Härkönen: Häräntappoase
Níkos Kazantzákis oli kreetalainen kirjailija, jolta löytyy taatusti helteistä luettavaa.
Joan Lindsay: Picnic at Hanging Rock
Reino Lehväslaihon, Aunus tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä valitse luettavia kirjoja sääolojen mukaan. Mikä ihmeen trollausaloitus tämäkin taas oli?
Sittenhän tämä lanka ei ole sinulle. Miksi olet täällä?
Lanka, voiko typerämpää sanaa olla kun tarkoitetaan keskusteluketjuja.
Laura Ingalls Wilder "Pitkä talvi preerialla". Takuulla viilentää.
Lue kirjaa, joka on kansitettu kylmäkalleilla.
Yasar Kemalin Ohdakkeet palavat. Nimikin valitettavan ajankohtainen. Muutkin hänen kirjansa sopivat.
Ja Nikos Kazantzakisin kirjat myös, vaikka Veljesviha.
Naparetki - minun rakkaustarinani. Kertoo kaasupallolla pohjoisnapaa ylittäneen viktoriaanisen kadonneen retkikunnan etsinnöistä.
Tykkään lukea kesällä kylmään sijoittuvia kirjoja ja talvella taas jotain paahteista
Aika tollo pitää ihmisen olla jos sään mukaan miettii lukemiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä valitse luettavia kirjoja sääolojen mukaan. Mikä ihmeen trollausaloitus tämäkin taas oli?
Lanka, voiko typerämpää sanaa olla kun tarkoitetaan keskusteluketjuja.
Tulee sanasta thread.
Harlekiini sarja,kuumottaa lukiessa niin sama jos on muutenkin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ajattelin hetken.... olisikko raamattu hyvä .. paksukirja riittää lukemista kaikille helle päiville...
Kärpästen herra. Voit mennä vielä jonnekin uimarannalle lukemaan, että kuulet poikain kirkumista ja ehkä joku kuolee.
Uuniruokareseptit