Minun mieheni on entinen lentäjä nykyinen lääkäri ja helkutin komea. Niin siinä vain kävi.
Aloitus ei ole provoa nähnytkään, mutta mies istuu vieressä ja mietin kumpi on kuumempi mies vai hellesää.
Oletko kade?
Kommentit (66)
Miksi ihmeessä pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka todistaa tyhmyytensä kaikelle kansalle ihan itse? Yleensäkin kateuskortin esiin vetäminen on aika säälittävää. Lähinnä tuosta tulee sellainen hohhoijaa taas -tunne. Ei siis aiheuta kateutta, eikä oikein mitään muutakaan tunnetta.
Incelteoriat todistettu jälleen oikeiksi🥹
Mikä fiilis lentäjä-lääkärillä, kun vaimo ei ole läpäissyt peruskoulua?
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen Eric Banan näköinen etäinen komistus matalalla äänellä 🥰
Hunajaisella äänellä varustettu, pitkä, komea, varakas ja sicxpäck löytyy .. ei jääkaapista vaan vatsasta.
Ja sitten heräsit, ja huomasit että vieressäsi on työtön mt ongelmainen Pera, jolle alko maistunut liiankin hyvin.
Kiitos nauruista🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Se on hyvä, että on mielikuvitusta kun mitään muuta ei sitten olekaan...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi olla kateellinen ihmiselle, joka todistaa tyhmyytensä kaikelle kansalle ihan itse? Yleensäkin kateuskortin esiin vetäminen on aika säälittävää. Lähinnä tuosta tulee sellainen hohhoijaa taas -tunne. Ei siis aiheuta kateutta, eikä oikein mitään muutakaan tunnetta.
Miksi sinulla on noin tylsä elämä? Olet vaan kade kun minulla kävi tuuri, mies lähettää terkkuja ja pyysi muistuttamaan hymystä kasvoilla. ;)
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on ihan vaan bussikuski...
Leikkeleitä on kaapissa riittävästi. On myös leipää ja maitoa.
Usein tuo minulle kukkiakin...
Kukat jees mutta muut epäterveellistä. Mies toi eilen sadan ruusun kimpun minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit, ja huomasit että vieressäsi on työtön mt ongelmainen Pera, jolle alko maistunut liiankin hyvin.
Ap on kyllä itse tämä Pera🥸
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun olet herännyt mutta onnea sinulle ja Peralle. Odotammeko palstahäitä kesälle 2026?
Jos joku muu olisi ap:n mies, se häpeis niin että ottais eron...
Ja sinä et osaa edes kirjoittaa, NOLO!!!!
Toisaalta, on ihan oikeasti miehiä joille nainen on pelkkä koriste.
Ei vaadi älyä, saati fiksuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku muu olisi ap:n mies, se häpeis niin että ottais eron...
Komea mieheni pyysi sanomaan, että on onnellinen kanssani, joten voit lopettaa surkusi erosta, koska emme ole eroamassa.
Omani oli poliisi, astronautti, pt, armeijan majuri ja startupin johtaja jonka juuri myi 43M.
Olet kade.
Tarkistitko AP söitkö todellakin herkkusieniä vai oliko ne jotain väkevämpää laatua?
Aina, kun aloituksessa väitetään "ei ole provo" niin se takuuvarmasti on provo.
Vain todella tyhmät kuvittelevat, ettei kukaan tätä tajua...
Osoittaa sen, kuinka tyhmiä provoilijat ja valehtelijat ovat.
Etkö sä ap ole edes sitä elämässä oppinut, ettei kukaan pidä leveilijöistä ja itsensä korostajista?
Voi raukkaa, kaikki kiertää sut kaukaa.
Mutta onneksi sulla on ökymies (*mielikuvitus sellainen)!
Vierailija kirjoitti:
Omani oli poliisi, astronautti, pt, armeijan majuri ja startupin johtaja jonka juuri myi 43M.
Olet kade.
En ole kade, koska miehesi on työtön mahakas Pertsa ja asutte tulikuumassa kaksiossa itä-helsingissä.
Minun mieheni on ihan vaan bussikuski...
Leikkeleitä on kaapissa riittävästi. On myös leipää ja maitoa.
Usein tuo minulle kukkiakin...