Kukaan syön Coopin sinappisilliä? Iso purkki on. Onko hyvää, hinta 2.99e.
Kommentit (14)
Olen syönyt ja hinta- / laatusuhde on erinomainen.
Söisin ennemmin Aki Palsanmäen hikiset sukat
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt. Silliä on vähän ja kastike käyttökelvotonta. Sanoisin että 2/5
Silliä vähän verrattuna mihin? Jos kastike on mielestäsi käyttökelvotonta niin ehkä se on maistajassa vika.
Silliin kuuluu suola eikä sinappi.
Vierailija kirjoitti:
Söisin ennemmin Aki Palsanmäen hikiset sukat
Sinä oletkin lapsi joka ei ymmärrä herkuista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silliä vähän verrattuna mihin? Jos kastike on mielestäsi käyttökelvotonta niin ehkä se on maistajassa vika.
Haluatko kuokkaasi?!
Meinasin ostaa. Sitten luin tuoteselosteen. Ostin Abbaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa Abbaan tai Valtasen Kalatuotteen sinappisilliin, joka on ravintolatasoista. Purkki on näissä kalliimpi, mutta silliä on enemmän ja se on hyvää. Coop on hinnat alkaen tuote kuten Xtra tai K-menu. Coop on ilta-alesta hyvä ostos.
Kokeilemalla se selviää. Kauppojen halpismerkit voi usein yllättää, ne perustuu kuitenkin suosittujen makujen/merkkien kopiointiin, ja ne on isolla rahalla testattuja ja laajaan myyntiin tähtääviä. Kopioinnin eettisyys on sit eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilemalla se selviää. Kauppojen halpismerkit voi usein yllättää, ne perustuu kuitenkin suosittujen makujen/merkkien kopiointiin, ja ne on isolla rahalla testattuja ja laajaan myyntiin tähtääviä. Kopioinnin eettisyys on sit eri juttu.
Ei ne mitään kopioita ole vaan suurien valmistajien brändittömiä halpistuotteita. Esim leikkeleet tekee ihan samat talot kuin merkkileikkeleetkin, mutta pakkaus on halvempi, siksi ne repäisykannet eivät toimi, koska kannet on halvemmasta muovista tehtyjä jotka eivät sovellu repäistäväksi auki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään kopioita ole vaan suurien valmistajien brändittömiä halpistuotteita. Esim leikkeleet tekee ihan samat talot kuin merkkileikkeleetkin, mutta pakkaus on halvempi, siksi ne repäisykannet eivät toimi, koska kannet on halvemmasta muovista tehtyjä jotka eivät sovellu repäistäväksi auki..
Tämä ja vettä tai mitä ,säilöntäainelientä onkaan, laitetaan enemmän. 5g paketissa tekee vuosimyynnissä ison summan.