Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

58 miljoona voittanut suomalaismies jatkaa silti työelämässä!

Vierailija
27.07.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92974185-07dc-4578-bfd0-7ec822c5003d

Jaa. On meitä moneen junaan. Itse en tekis enää ikinä mitään työtä. Mahtaa sitten pitää työstään, kun haluaa jatkaa. 

Kommentit (258)

Vierailija
141/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jatkaisin aivan varmasti. Kyllä se työelämä vaan tuo sen säännöllisyyden ja rytmin siihen elämään.

Täällä tietysti kun pyörii teitä pitkaistyöttömiä ja syrjöytyneitä niin se on teille aivan outoa. Mitö helvettiä mö tekisin päivät pitkät kun kaikki ystävät/ tutut ovat kuitenkin työpaikoillansa. Jo pelkästän pitkät lomat saavat pään hajoamaan tähän tekemättömyyteen.

T. Raflakokki

Tekisit perrheellesi ja suvullesi ruokaa. Olisi ihan unelmaa, jos joku hoitaisi ruokapuolen.

Vierailija
142/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pikkukunnassa 90-luvulla ison voiton (ei läheskään noin iso kuin nyt!) saanut jatkoi työssään ja sitä kovasti paheksuttiin. Että olisi pitänyt luovuttaa se työ jollekin työtä tarvitsevalle.

Eiköhän se työssä jatkaminen ole ihan näiden henkilöiden oikeus, vaikka kuinka kylpisi rahassa. Työ voi olla niin paljon muutakin kuin palkka. 

Minusta se on ahneutta, eli synti.

Ja sekin on taakka työkavereille, jos jollain on niin hyvät kotiolot, ettei tarvitse itseään kotitöillä rasittaa, ja vetää sitten töissä kuin duracell, ja muilta odotetaan samaa, vaikka kotona odottaa toinen työmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs asiantuntija sanoi että kannattaa olla työssä, ehkä vähentää työntekoa. Ei rahallisesti tietenkään ole tarpeellista.

Elämänhallinnallisesti kyllä.

Treenaisi vaikka ne työtunnit urheilua, ja opiskelisi. Eli kehittäisi itseään. Pysyisi vaatimustaso ja elämänhallinta.

Vierailija
144/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jättäisin työelämän heti irtisanomisajan ja rästivapaiden pitämisen (niitä ei ole paljoa) jälkeen.

Irtisanomisajankin voisi kuitata rahalla. Kertyneet kesälomat huomioiden voisi olla että menisivät päittäin.

Vierailija
145/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan joku nilkki pikkupomo, ja haluaa jatkaa orjien kiusaamista.

Vierailija
146/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Ferrarin uusimman mallin ja päällystäisin 14 karaatin kullalla.

Ja ostaisin jonkun 5.divarin jalkapallojoukkueen ja nostaisin ne ostopelaajilla Mestarien liigaan

Vierailija
147/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin lapsia niin monta kuin vielä ehtisin. Ei olisi enää ainakaan rahasta ja omasta jaksamisesta kiinni, lastenkin tulevaisuus olisi taattu ilman että täytyy raataa koko elämänsä surkealla palkalla orjana.

Mä voin auttaa siinä lapsenteossa🙋

Mä en enää saa lapsia, mutta maksaisin tyttärelleni miljoonan jokaisesta uudesta lapsenlapsesta. Kuinkahan monta se tekisi?

Vierailija
148/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin lapsia niin monta kuin vielä ehtisin. Ei olisi enää ainakaan rahasta ja omasta jaksamisesta kiinni, lastenkin tulevaisuus olisi taattu ilman että täytyy raataa koko elämänsä surkealla palkalla orjana.

Mä voin auttaa siinä lapsenteossa🙋

Mä en enää saa lapsia, mutta maksaisin tyttärelleni miljoonan jokaisesta uudesta lapsenlapsesta. Kuinkahan monta se tekisi?

Miljoona miinus lahjavero. Kai palkkaisit myös lastenhoitajan hänelle.

Vierailija
149/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse perustaisin hyväntekeväisyysjärjestön, jossa apua ei anneta muslimeille eikä palestiinalle eikä wokettajille

perustaisin oman kirkon, jossa vastustetaan islamisaatiota ja woketusta ja homoseksuaalisuutta ja naispappeja

perustaisin Japaniin oman kebab-ravintolan, jossa olisin itse välillä töissä terapiakseni

perustaisin Japaniin myös oman suomalaisen sauna-ravintolan

ostaisin purjevenee ja oman linnan Espanjasta ja viinitilan

opiskelin kaikkea businesta, purjehtimista, kuntosalin pyöritystä ja aktivoisin itseni

tukisin Israeliin muuttaneita juutalaisia ja auttaisin nimenomaan köyhiä juutalaisia ja kertoisin heille messiaasta Jeesuksesta

ottaisin juutalaisen vaimon tai japanilaisen

ajelisin Kawasaki Ninja 2 motskarilla ja harlikalla

ostaisin Norjasta kalastusmökin kesäksi

ja tietenkään en asuisi päivääkään SUOMESSA enkä sijoittaisi rahojani Suomeen, 

Vierailija
150/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tekis päivääkään töitä, koska en pääse mielekkäisiin töihin. Kadehdin sellaisia ihmisiä, joilla on niin mielekäs työ, että jatkaisivat vaikkei ole taloudellisesti pakko. 

Ja ei, kyse ei ole siitä ettenkö olisi opiskellut alaa jolla haluaisin työskennellä, minua ei vaan palkata haluamiini töihin, joten toistaiseksi teen mitä saan - jos saan.

Vierailija
151/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse perustaisin hyväntekeväisyysjärjestön, jossa apua ei anneta muslimeille eikä palestiinalle eikä wokettajille

perustaisin oman kirkon, jossa vastustetaan islamisaatiota ja woketusta ja homoseksuaalisuutta ja naispappeja

perustaisin Japaniin oman kebab-ravintolan, jossa olisin itse välillä töissä terapiakseni

perustaisin Japaniin myös oman suomalaisen sauna-ravintolan

ostaisin purjevenee ja oman linnan Espanjasta ja viinitilan

opiskelin kaikkea businesta, purjehtimista, kuntosalin pyöritystä ja aktivoisin itseni

tukisin Israeliin muuttaneita juutalaisia ja auttaisin nimenomaan köyhiä juutalaisia ja kertoisin heille messiaasta Jeesuksesta

ottaisin juutalaisen vaimon tai japanilaisen

ajelisin Kawasaki Ninja 2 motskarilla ja harlikalla

ostaisin Norjasta kalastusmökin kesäksi

ja tietenkään en asuisi päivääkään SUOMESSA enkä sijoittaisi rahojani

Turhan pitkä lista noin vähällä rahalla toteuttaa.

Vierailija
152/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin Ferrarin uusimman mallin ja päällystäisin 14 karaatin kullalla.

Ja ostaisin jonkun 5.divarin jalkapallojoukkueen ja nostaisin ne ostopelaajilla Mestarien liigaan

Lue hetki uutisia siirtosummista, niin huomaat, ettei tuo potti riittäisi mihinkään. 

Vierailija
153/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kaksi vuotta työttömänä, miksi tämä voitto ei tullut minulle. Olen 55-vuotias nainen, minua ei kukaan enää palkkaa, on huomattu. 

Minä kyllä osaisin elää oikein hyvää elämää tuollaisella summalla, muuttaisin pois Suomesta Sveitsiin, ostaisin Ranskan rivieralta loma-asunnon ja Pariisista kaupunkiasunnon tai New Yorkista. Minulla ei ole kummoisia siteitä Suomeen lapseni lisäksi, joten voisin hyvin häippästä täältä. Omille vanhemmille ja veljeni perheelle antaisin kyllä mojovan summan, mikä helpottaisi myös heidän elämäänsä. Lapseni tietysti saisi niin paljon rahaa kuin tarvitsee ja saisi toteuttaa itseään juuri kuin haluaa. 

Suurin osa on sen sulle mulkun esimiehen puolella eikä kaikki edes ottaisi sitä 50t kun sen mulkun mulkku on niin syvällä niiden perseessä. Sellaisia on ihmiset.

Vierailija
154/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan voittajalle mut eiköhän Kotkassakin ole työttömiä jotka kyseisen voittajan työpaikan mieluusti ottaisi vastaan. Toivotaan että tulee järkiin ja ottaa loparit jotta joku joka sitä työtä oikeesti tarvii sais paikan. Luulis tolla rahalla saavan ajan kulumaan muutenkin kuin töitä tekemällä?

Mistä lähtien suomalaiset yritykset suomalaisia työttömiä on palkannut?

Vierailija
155/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sama mieleen että joku limainen työpaikkakiusaaja.

Vierailija
156/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satosen saunakavereita?

-winner-

Vierailija
157/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jatkaisin aivan varmasti. Kyllä se työelämä vaan tuo sen säännöllisyyden ja rytmin siihen elämään.

Täällä tietysti kun pyörii teitä pitkaistyöttömiä ja syrjöytyneitä niin se on teille aivan outoa. Mitö helvettiä mö tekisin päivät pitkät kun kaikki ystävät/ tutut ovat kuitenkin työpaikoillansa. Jo pelkästän pitkät lomat saavat pään hajoamaan tähän tekemättömyyteen.

T. Raflakokki

Nuorena tein ravintolatyötä melkein kymmenen vuotta niin täytyy sanoa että vain hullu tekisi niitä töitä muun kuin elantonsa eteen,ja melkein jokaisella kokilla oli jonkinlainen mielenterveys tai päihdeongelma niissä yli 20 paikassa missä olin töissä.

Vierailija
158/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sama mieleen että joku limainen työpaikkakiusaaja.

Mulle tuli mieleen myös pikavippiyrittäjä. Nyt voisi ottaa hyvät massit eikä tarviis kuin 10 miljoonaa laittaa kiertoon ja kohta olisi toinen 58 miljoonan potti.

-winner-

Vierailija
159/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivä herätä meripäivien jälkeen krapulassa, kun joku v:n veikkaus soittelee...

- Onkos se Veijo puhelimessa? Ihan tässä sellaisella asialle lähdin soittelemaan, että voitit juuri 58 miljoonaa.

- Ööövvöyuuwjdbsassihgh...? 🤮

Tai Vauva-tyyliin vain: Etsimäänne lottovoittajaa ei voi näyttää. Ilmoitettu asiattomaksi.

-winner-

Vierailija
160/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä tätä jeesustelua kaverin työn jatkamisesta ja sen pahuudesta. Eurojackpotista tulleesta 58 miljoonan potista suurin osa tulee ulkomailta, ja suurin osa jäänee siitä kulutukseen ja välillisiin veroihin Suomeen. Jos tuosta  summasta edes puolet kulutetaan täällä, sillä elätetään he..lvetin iso porukka saamamiehiä ja todella monen vuoden ajan.

Olisiko sitten parempi että kaveri ottaa heti lopputilin ja muuttaa esimerkiksi Sveitsiin käyttämään nuo rahat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän