58 miljoona voittanut suomalaismies jatkaa silti työelämässä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92974185-07dc-4578-bfd0-7ec822c5003d
Jaa. On meitä moneen junaan. Itse en tekis enää ikinä mitään työtä. Mahtaa sitten pitää työstään, kun haluaa jatkaa.
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekästä mielestäni, jos sitä rahaa ei enää tarvitse itse niin olisi oikein luopus työpaikasta että joku muu sen saisi joka sitä tarvitsee!
Kyllä ihmisen pitäisi kyetä keksimään muutakin tekemistä ja omia projekteja voi väsäillä kyllästymiseen asti ilman huolia :D siten voisi jops työllistää muita ja näin tehdä hyvää. Pistäisin hyvät palkat ja koittaisin ainakin pari työntekijää ottaa.
No jos kyseessä on esim. yhteiskunnan rahoilla kalliisti koulutettu lääkäri, niin todellakaan ei ole itsekästä, että jatkaa työtään.
Tämän ymmärtää. Mutta ellei ole näin, ei niin suurta väliä. Noilla rahoilla muuten voisi opiskella hyvin lääkäriksi ilman opintolainoja tai asuinkulujen stressiä. Ja olisi aikaa lukea hyvin, kun ei työnteko verota sitä. <
Joo, jos on vaikkapa sydän- tai aivokirurgi tai muu vastaava spesialisti, niin kiitos vaan, jos pysyy töissä, eikä vaihda kokonaan golfinpeluuksi.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tätä jeesustelua kaverin työn jatkamisesta ja sen pahuudesta. Eurojackpotista tulleesta 58 miljoonan potista suurin osa tulee ulkomailta, ja suurin osa jäänee siitä kulutukseen ja välillisiin veroihin Suomeen. Jos tuosta summasta edes puolet kulutetaan täällä, sillä elätetään he..lvetin iso porukka saamamiehiä ja todella monen vuoden ajan.
Olisiko sitten parempi että kaveri ottaa heti lopputilin ja muuttaa esimerkiksi Sveitsiin käyttämään nuo rahat?
90% julkkarista on naisia. Suomeen noita rahoja ei kannata kotiuttaa kannattaa tehdä niinkuin massimuijat. Sannakin taisi maksaa veroja 0 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatka kauaa! Siinä jossain vaiheessa havahtuu, että "mitä v*ttua mä teen!". Käytännössä sama kuin tekisi töitä palkatta. Jos joku työkaveri saa tietää niin se vittuilu on niin armotonta ja muuttuu jo kiusaamiseksi.
Minusta se lottovoittaja on se kiusaaja jos jää tekemään töitä. Jos saa 58 miljoonaa ja on rakas työpaikka minkä yhteishengestä ja työkavereista tippaakaan välittää, niin sijoittaa rahaa yrityksen ja sen henkilöstön hyvinvointiin. Ryhtyy osakkaaksi tai antaa osan rahoista duunikavereille.
Pahin on makuuttaa rahat ja jatkaa töitä kuten ennenkin. Mulla oli vieruskaverina hienostorouva joka kävi töissä huvikseen, ai että kun sain päänsärkyä siitä miten hän halusi vain töissä jakaa tarinoita luksuselämästään. Sai onneksi lopulta potkut koska oli täysin hyödytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tätä jeesustelua kaverin työn jatkamisesta ja sen pahuudesta. Eurojackpotista tulleesta 58 miljoonan potista suurin osa tulee ulkomailta, ja suurin osa jäänee siitä kulutukseen ja välillisiin veroihin Suomeen. Jos tuosta summasta edes puolet kulutetaan täällä, sillä elätetään he..lvetin iso porukka saamamiehiä ja todella monen vuoden ajan.
Olisiko sitten parempi että kaveri ottaa heti lopputilin ja muuttaa esimerkiksi Sveitsiin käyttämään nuo rahat?
90% julkkarista on naisia. Suomeen noita rahoja ei kannata kotiuttaa kannattaa tehdä niinkuin massimuijat. Sannakin taisi maksaa veroja 0 euroa.
Sanna Marin 2014:
Mitä jos veropakolaisuudesta/veronkierrosta seuraisi kansalaisuuden menetys tai muu vastaava rangaistus.
Kovin on toinen ääni kellossa sitten kun aletaan itse tienaamaan....
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksen trolleja. Ei näitä summia kukaan oikeasti voita.
Eilen pelasin tunnin ja vartin ilmeisen ainoana pelaajana Veikkauksen sivuilla pelikonetta, koska mitään ei tapahtunut muiden pottien suhteen kun pidin 5 minuuttia taukoa, pikapotti oli koko ajan 1000e ja kyllästyin odottelemaan, kun silti en voittanut. Ilmeisesti olisi pitänyt pelata 10e kierroksia?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi helposti 500 000 e niin lopettaisin jo työt.
Tuohon vaikuttaa ikä ja palkkataso.
Jos on ns. varma työ, palkka 3500€/kk ja ikää 45v
Työelämää on jäljellä 24 vuotta. 24x12x3500€ =1 008 000€
Sitten eläke pienenee varmaan 700€/kk.
15 vuotta eläkkeellä 15x12x700€ =126 000€
Pitäs vähintään saada 1 134 000€, että tulos olis plusmiinusnolla.
Ei kai se siitä ole kiinni tykkääkö työstään vaan joku asiantuntijakin on sanonut että on hyvä jatkaa edes jollain tapaa työtä vaikka osa-aikaisena tai tehdä edes jotain että on joku rytmi päivässä vaikka voittaisi suuren summan Monesta voi tulla alkoholisti jos vaan vaikka reissailee ulkomailla ja syö ja juo hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tuore voitto. Mieli muuttuu. Ja kun paljastuu, paine tulee ulkopuolelta lopettaa työt, että joku muu pääsee töihin.
Häh, miksi paljastuisi, jos ei mitään kerro, ei ole pakko ostaa uutta auto tai talo. Ostaa vaikka asunnon ulkomailta, missä käy sit lomilla.
Olen kateellinen, miten voi yksi ihminen voittaa 58 miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin lapsia niin monta kuin vielä ehtisin. Ei olisi enää ainakaan rahasta ja omasta jaksamisesta kiinni, lastenkin tulevaisuus olisi taattu ilman että täytyy raataa koko elämänsä surkealla palkalla orjana.
Mä voin auttaa siinä lapsenteossa🙋
Mä en enää saa lapsia, mutta maksaisin tyttärelleni miljoonan jokaisesta uudesta lapsenlapsesta. Kuinkahan monta se tekisi?
Ällöä puhetta, herätys nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se siitä ole kiinni tykkääkö työstään vaan joku asiantuntijakin on sanonut että on hyvä jatkaa edes jollain tapaa työtä vaikka osa-aikaisena tai tehdä edes jotain että on joku rytmi päivässä vaikka voittaisi suuren summan Monesta voi tulla alkoholisti jos vaan vaikka reissailee ulkomailla ja syö ja juo hyvin.
En vaan voi tajuta ihmisiä joilla elämä menee ihan ripuliksi, jos ei ole joku ulkopuolinen piiskaamassa rytmiä 🤣😭
Kotka ei ole kovin iso kaupunki. Piirit ovat aika pienet. Voi olla että tämä kaveri ei halua paljastua. Jos samantien voiton jälkeen jää pois töistä ja tekee isoja hankintoja, tutut laskevat yhteen 1+1. Ehkä hän jää myöhemmin pois töistä tai vähentää tunteja, kun pöly on hieman laskeutunut :)
Jos sillä raukalla ei oikeasti ole muuta elämää kuin työ. Ei yhtään sosiaalista elämää, eikä perhettä. Itse en taatusti menisi enää töihin.
Ei hitto mikä i.diootti. Hänen pitäisi luovuttaa työpaikkansa jollekkin työttömälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa suunnattomasti nämä työelämässä jatkavat lottovoittajat, minkä helvetin takia isot voitot menevät aina näille? En jatkaisi itse sekuntiakaan.
Itse jatkaisin töissä ihan vain sen tuoman ärsytyksen vuoksi :D se maistuu makeammalta kuin mikään rahasumma.
Suomi on kiusaajien maa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on harrastukset, jotka rytmittävät päiväni. Työ lähinnä haittaa näitä harrastuksia ja lepoa. Eli jos pääsisin eroon työstä, olisi aikaa riittävästi ja voisin paremmin.
Kyllä on tehokkaiksi työn orjiksi jotkut kasvatettu, ei mahda elämssä muuta oikein sitten olla mikä on aika surullista. Eikä jutussa mainittu mitään edes uusista kumisaappaista joten mahtaako raaskia rahoja edes käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatka kauaa! Siinä jossain vaiheessa havahtuu, että "mitä v*ttua mä teen!". Käytännössä sama kuin tekisi töitä palkatta. Jos joku työkaveri saa tietää niin se vittuilu on niin armotonta ja muuttuu jo kiusaamiseksi.
Minusta se lottovoittaja on se kiusaaja jos jää tekemään töitä. Jos saa 58 miljoonaa ja on rakas työpaikka minkä yhteishengestä ja työkavereista tippaakaan välittää, niin sijoittaa rahaa yrityksen ja sen henkilöstön hyvinvointiin. Ryhtyy osakkaaksi tai antaa osan rahoista duunikavereille.
Pahin on makuuttaa rahat ja jatkaa töitä kuten ennenkin. Mulla oli vieruskaverina hienostorouva joka kävi töissä huvikseen, ai että kun sain päänsärkyä siitä miten hän halusi vain töissä jakaa tarinoita luksuselämästään. Sai onneksi lopulta potkut koska oli täysin hyödytön.
Heti jos jäisi työstä pois, ihmiset arvaisin heti miksi, haloo nytten.
Vtut nää mitään oikeita voittajia ole vaan Orpon psyopseja.
Tätä yritin kertoa, mitenkään kotkalaisia dissaamatta ;D
Mulle pukkasi alanuolia ja sä sait ylänuolen. Olen ilmeisen kateuden kohde täällä Vauvassa, pelkästään nimimerkkini takia ;DDDDD
-winner-