Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

58 miljoona voittanut suomalaismies jatkaa silti työelämässä!

Vierailija
27.07.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/92974185-07dc-4578-bfd0-7ec822c5003d

Jaa. On meitä moneen junaan. Itse en tekis enää ikinä mitään työtä. Mahtaa sitten pitää työstään, kun haluaa jatkaa. 

Kommentit (258)

Vierailija
1/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore voitto. Mieli muuttuu. Ja kun paljastuu, paine tulee ulkopuolelta lopettaa työt, että joku muu pääsee töihin. 

Vierailija
2/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehellä mennä ulosottoon suurin osa summasta kun töihin viellä hamuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa suunnattomasti nämä työelämässä jatkavat lottovoittajat, minkä helvetin takia isot voitot menevät aina näille? En jatkaisi itse sekuntiakaan.

Vierailija
4/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työtä on tehtävä. Muuten on ihan luuseri!!!

T:Persu

Vierailija
5/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi helposti 500 000 e niin lopettaisin jo työt. 

Vierailija
6/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ voi tarjota paljon muutakin kuin rahaa. Mutta kyllä taloudellinen riippumattomuus muuttaa suhdetta työpaikkaan. Sitä alkaa sanoa suoraan asioista, jotka ärsyttävät, eikä välitä, vaikka voisi saada potkut. Ei tarvitse sietää pomojen ylimielisyyttä tai kyykyttämistä. 

Vierailija
7/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta rahasta huolimatta elämä on kovin köyhää, jos ei keksi muuta sisältöä siihen kuin työnteko. 

Vierailija
8/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoan hyvin satunnaisesti, kun tuntuu ettei työelämää enää millään jaksaisi. En voi ymmärtää miksi joku jatkaisi töissä vielä tällä summalla. Täytyy olla ettei voittajan omassa elämässä ole mitään sisältöä työn lisäksi. Itsellä oli lukemattomia harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita, joita olisi kerrankin aikaa toteuttaa, töissä elämä vain valuu hukkaan.

Vierailija
9/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä jatkaminen voi olla vaikka sitä, että ei lopeta yritystään ja työntekijät saavat pitää työnsä.

Kun saa tuollaisen summan, voi tehdä ihan mitä haluaa ja osa pitää ihan oikeasti työstään. 

Vierailija
10/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatka kauaa! Siinä jossain vaiheessa havahtuu, että "mitä v*ttua mä teen!". Käytännössä sama kuin tekisi töitä palkatta. Jos joku työkaveri saa tietää niin se vittuilu on niin armotonta ja muuttuu jo kiusaamiseksi. 

Vierailija
11/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ettei kukaan ala työpaikalla epäilemään. Ja ehkä itsekin tokaisisin noin kun se näyttää joka kerta menevän ihmisten ihon alle :D

Vierailija
12/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon rahaan verrattuna joku muutaman tonnin kk-palkka on ihan kärpäsen kakka, tekee töitä siis kun muuta sisältöä elämässä ei ole. Ehkä mieli vielä muuttuu.

Vierailija
13/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin heti seuraavana aamuna töihin, että nyt loppui työnteko. 

Vierailija
14/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa suunnattomasti nämä työelämässä jatkavat lottovoittajat, minkä helvetin takia isot voitot menevät aina näille? En jatkaisi itse sekuntiakaan.

Itse jatkaisin töissä ihan vain sen tuoman ärsytyksen vuoksi :D se maistuu makeammalta kuin mikään rahasumma.

Vierailija
15/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jatkaisin aivan varmasti. Kyllä se työelämä vaan tuo sen säännöllisyyden ja rytmin siihen elämään.

Täällä tietysti kun pyörii teitä pitkaistyöttömiä ja syrjöytyneitä niin se on teille aivan outoa. Mitö helvettiä mö tekisin päivät pitkät kun kaikki ystävät/ tutut ovat kuitenkin työpaikoillansa. Jo pelkästän pitkät lomat saavat pään hajoamaan tähän tekemättömyyteen.

T. Raflakokki

Vierailija
16/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ voi tarjota paljon muutakin kuin rahaa. Mutta kyllä taloudellinen riippumattomuus muuttaa suhdetta työpaikkaan. Sitä alkaa sanoa suoraan asioista, jotka ärsyttävät, eikä välitä, vaikka voisi saada potkut. Ei tarvitse sietää pomojen ylimielisyyttä tai kyykyttämistä. 

Työskentelen asiakaspalvelussa. Voisin tuolla rahalla jatkaa työtäni ja katsoa kuinka kauan sitä voi tehdä potkuja saamatta niin että ilmaisee itseään rehellisesti sekä tyhmimmille että ilkeimmille asiakkaille.

Vierailija
17/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antas jollekin nuorelle työnsä niin saisi elämänsä alkuun.

Vierailija
18/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää työstään niin miksi sitä muuttaisi. Ei raha oo kaikille ainoa motiivi työn teossa.

Vierailija
19/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, enemmän ärsyttää tuo töissä jatkaminen kuin voitto. Irtisanoisin itseni välittömästi. Täällä päin voiton sai yksi todella veemäinen ja väkivaltainen mies. Hänen mulkerot ja vihatut poikansakin saivat tästä voitosta osansa. Usein se voitto vaan menee väärille henkilöille. 

Vierailija
20/258 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Itse kävisin töissä varmaan siihen asti kunnes rahat kolahtaa tilille. Heti kun on massit hallussa niin työt loppuu. Ja mulle riittäisi 2 miljoonaa. Sillä saisin asiat sillä lailla kuosiin ettei töitä tarvitsisi enää rahan vuoksi tehdä. Vapaaehtoishommia eläinten parissa voisin tehdä kun tylsyys iskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän