Miten voisin selvittää mikä mussa aiheuttaa miesten kiinnostuksen loppumisen?
En tiedä mikä mussa on vikana tai teen väärin. Suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat huolimatta esim. siitä onko ollut seksiä vai ei.
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka uskoa että miehet jostain kipinästä selostavat. Eiköhän se ole vain tekosyy ettei vastapuoli ole riittävän kiihottavan näköinen.
Niin kun miehethän on sellaisia panokoneita vaan ja ne vaan panee, eiks jeh. Aivan seli seliä joku sellainenkin että 20 vuotta ollut yksin ilman seksiä ja ei muka paneminen heti ole ekana mielessä sen jälkeen vaan on muka jotain suorituspaineita ja henkisiä ongelmia. Ehei kyllä se syy on vain etten Minä Nainen ollut tarpeeksi hyvännäköinen!
Minkälainen sun tyyli on? Oletko tätimäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt niiltä joiden kiinnostus lopahti ja pyydät kertomaan kaunistelemattoman totuuden.
Olen saanut vastaukseksi "oot kiva, mutta joku kipinä puuttuu". Sen enempää hän ei osannut kertoa. Ilmeisesti en ole riittävän jännittävä?
Ap
Läski tukahduttaa kipinät.
OK. Eli siksi 72% suomalaisista miehistä ei kelpaa. Lopettakaa ulina siitä, miksi ei naista löydy-laihduttakaa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kristallipalloni kertoo, että se johtuu pihtaamisesta.
Pelkkää ihmissuhdetta etsivien tulisi etsiä eläinsuhdetta, esim. koiraa.
Tänään keskustelin koirani kanssa siitä, että mikä on oikein ja mikä on väärin.
Ensi viikolla lähden koirani kanssa teatteriin.
Meitä ku
oaakin kiinnostaa Musiikkiteatteri.
Koirani tekee tänään lounaan.
Ihan hyvä, että olet löytänyt sopivan kumppanin.
Yhtäkään miestä ei nuo asiat kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka uskoa että miehet jostain kipinästä selostavat. Eiköhän se ole vain tekosyy ettei vastapuoli ole riittävän kiihottavan näköinen.
Niin kun miehethän on sellaisia panokoneita vaan ja ne vaan panee, eiks jeh. Aivan seli seliä joku sellainenkin että 20 vuotta ollut yksin ilman seksiä ja ei muka paneminen heti ole ekana mielessä sen jälkeen vaan on muka jotain suorituspaineita ja henkisiä ongelmia. Ehei kyllä se syy on vain etten Minä Nainen ollut tarpeeksi hyvännäköinen!
Kyllä ne mielellään näin ajattelevat. Sitten kun antaakin heti ja antaa joka päivä niin aika nopeasti se into ja taidot loppuvat.
Kaikki elävät jossain omassa pikku psykoosissaan. Monen miehen psykoosi on seuraava: miten saada nainen, naista, ja mahdollisimman paljon. Sitten kun ne saavat tämän niin tajuavat että ei helvetti, eihän heistä ole pitämään ja panemaan yhtäkään naista, useammasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L A I H D U T A
Alipainoon?
Ap
Tähän kun lähdet....et ole ikinä sopiva jonkun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki elävät jossain omassa pikku psykoosissaan. Monen miehen psykoosi on seuraava: miten saada nainen, naista, ja mahdollisimman paljon. Sitten kun ne saavat tämän niin tajuavat että ei helvetti, eihän heistä ole pitämään ja panemaan yhtäkään naista, useammasta puhumattakaan.
Sinulla vaikuttaa myös olevan aikamoinen psykoosi meneillään tästä päätellen. Taidat olla näitä palstan miesvihaulinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat miellyttää. Kerro silmiin katsoen ja suoraan mitä haluat ja mitä et halua suhteelta. Minä olin muuten hiljainen, mutta hyvä keskustelija. Olin myös tosi tiukkana rajoistani ja kerroin ne kaikki ääneen. Tein selväksi, etten halua, että kumpikaan leikkii toisen tunteilla. Minulla oli selkeä näkemys siitä millaisen miehen haluan ja pidin siitä kiinni. Vakavasti kiinnostuneita oli lopulta liikaakin. Uskon, että hiljainen varmuuteni teki vaikutuksen.
Ehkä. En halua olla määräilijä vaan antaa miehen tehdä omat päätöksensä.
Ap
En minä niiltä miehiltä mitään vaatinut. Kerroin vaan omat rajani ja tarpeeni. Itse asiassa tunsin kaikki ennestään ja he olivat jo valmiiksi kiinnostuneita. Kerran spontaani tilanne muuttui treffeiksi. Ei ehkä olisi pitänyt ollenkaan lähteä niille kaikille treffeille, koska en itse ollut romanttisessa mielessä heistä kiinnostunut. Tuli kuitenkin puhetta suhteen aloittamisesta ja siihen liittyvistä toiveistamme, koska miehet ehdottivat sitä. Tunnistin kyllä sitten sen yhden ihmisen, joka tuntui omalta. Hänkin oli lähipiiristä ja tiesimme toisemme. Molemminpuolinen kiinnostus oli syntynyt jo aikaisemmin.
Minulla on päinvastainen ongelma kuin ap:lla. Kiinnostuneita ilmaantuu aina jostakin, vaikka olen jo pitkään ollut parisuhteessa. Olen miettinyt niitä syitä miksi jotkut miehet hakeutuvat seuraani. Olen olemukseltani tyttömäinen ja lämmin. Näytän varmaan aika pehmeältä, jotenkin suojeltavalta ja empattiselta, mutta oikeasti minulla on selkeät rajat. Olen hyvä keskustelija ja olen kiinnostunut ihmisistä. Silti en tietoisesti lähde syviin keskusteluihin miesten kanssa enkä halua miespuolisia kavereita ja ystäviä. Ja siitä huolimatta jotkut miehet lähestyvät minua kohteliaasti mutta sitkeästi.
Miesten kiinnostus minua kohtaan ei perustu ammattiasemaani tai muihin ulkoisiin statustekijöihin, kuten suosioon tai isoihin rintoihin, tai käytännön taitoihin tms, vaan siihen millainen olen vuorovaikutuksessa. He siis kiinnostuvat minusta persoonana ja ulkoisella olemuksella on siinä oma osuutensa. Olen opetellut olemaan antamatta tiedostamattani sellaisia signaaleja, jotka vetävät miehiä puoleensa. Eli sellaisia, joissa mies kokee rentoutuvansa ja tulevansa kuulluksi ja nähdyksi. Mielestäni tässä on se avain.
Melko todennäköisesti seksi ei vain ole ollut sellaista mitä ovat aiemmin kokeneet. Ei ole sitä kipinää ja intohimoa. Ehkä tuoksut ja maut eivät kohtaa? Näitä ei kerrota toiselle, koska ei haluta aiheuttaa itsetunnon romahdusta. En itsekään ole moittinut kenenkään sänkytaitoja ja hajuja/makuja, jos ne eivät ole olleet itselleni kelpaavia. Tämähän ei automaattisesti tarkoita, että toinen olisi huono sängyssä tai pahan hajuinen/makuinen, ei vaan ole itselle sopiva. Seksistä pitää myös pystyä keskustelemaan avoimesti, omista toiveistaan ja haluistaan ja mitä tykkää toiselle tehdä. Toisille se on todella vaikeaa. Haukkua ei saa missään tilanteessa.
Suuseksi on itselleni kynnyskysymys, koska rakastan antaa ja saada sitä. Nykyiseni on samoilla linjoilla suuseksin(kin) suhteen ja muutenkin pystymme keskustelemaan seksistä. Parasta seksiä ikinä meillä. Haluaa sitten tosissaan panostaa suhteeseen muutoinkin.
m
Vierailija kirjoitti:
Minulla on päinvastainen ongelma kuin ap:lla. Kiinnostuneita ilmaantuu aina jostakin, vaikka olen jo pitkään ollut parisuhteessa. Olen miettinyt niitä syitä miksi jotkut miehet hakeutuvat seuraani. Olen olemukseltani tyttömäinen ja lämmin. Näytän varmaan aika pehmeältä, jotenkin suojeltavalta ja empattiselta, mutta oikeasti minulla on selkeät rajat. Olen hyvä keskustelija ja olen kiinnostunut ihmisistä. Silti en tietoisesti lähde syviin keskusteluihin miesten kanssa enkä halua miespuolisia kavereita ja ystäviä. Ja siitä huolimatta jotkut miehet lähestyvät minua kohteliaasti mutta sitkeästi.
Miesten kiinnostus minua kohtaan ei perustu ammattiasemaani tai muihin ulkoisiin statustekijöihin, kuten suosioon tai isoihin rintoihin, tai käytännön taitoihin tms, vaan siihen millainen olen vuorovaikutuksessa. He siis kiinnostuvat minusta persoonana ja ulkoisella olemuksella on siinä oma osuutensa. Olen opetellut olemaan antamatta tiedostamattani sellaisia
Millaisia ne signaalit ovat konkreettisesti? Voitko kertoa esimerkkejä ja vinkkejä tällaiselle sosiaalisesti heikkotaitoiselle naiselle?
Mun sisko on nätti, normaalipainoinen, hyväntuulinen ja sopuisa. Saa jatkuvasti uuden miehen kiinnostumaan, mutta yllättäen hänet jätetään aika usein. Joitain syitä voin arvata. Hänellä on erittäin dominoiva kaveri. Jollain teinillä sellaisen ymmärtää, mutta aikuisella ei. Siskolla on myös paha puhelinaddiktio. Kesken treffien lähettää viestejä ja kuvia. On niin innoissaan, mutta miehellehän se näyttäytyy päinvastaisena.
Kovin paljoa ei olla intiimiasioista puhuttu, mutta se mitä tiedän, niin hän ei taida itsekään oikein tietää mistä tykkää. Saattaisi olla jopa asekșuaalî, jos sen itselleen myöntäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kiinnostus minua kohtaan ei perustu ammattiasemaani tai muihin ulkoisiin statustekijöihin, kuten suosioon tai isoihin rintoihin, tai käytännön taitoihin tms, vaan siihen millainen olen vuorovaikutuksessa. He siis kiinnostuvat minusta persoonana ja ulkoisella olemuksella on siinä oma osuutensa. Olen opetellut olemaan antamatta tiedostamattani sellaisia
Varattu on jo jonkun toisen mielestä hyväksi todettu. Ainahan se on ollut näin, että varatuilla on vientiä. Ne kun ei jää roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ensimmäisillä treffeillä mitään fyysistä. Eikä edes viidensillä.
Miehet eivät arvosta liian helppoa.
Tuolla taktiikalla kokisin nopeasti, etten ole naisen mielestä tarpeeksi kiinnostava enkä haluttava. Toisin sanoen kipinä puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiset oman kiinnostuksen liian selvästi ja/tai liian aikaisin.
Tuota ei voi tehdä koskaan liian aikaisin. Sille ei sitten voi mitään, jos toinen ei kiinnostu, mutta missään nimessä omaa kiinnostusta ei kannata peitellä.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ensimmäisillä treffeillä mitään fyysistä. Eikä edes viidensillä.
Miehet eivät arvosta liian helppoa.Tuolla taktiikalla kokisin nopeasti, etten ole naisen mielestä tarpeeksi kiinnostava enkä haluttava. Toisin sanoen kipinä puuttuu.
Itse en halua koskea tuntemattomiin ihmisiin ja en halua heidän koskevan minuun. Ensin täytyy tutustua ja katsoa, onko toinen kiinnostava romanttisesti ja seksuaalisesti. Siihen kun liittyy ihmisen koko olemus ja luonne myös. Painostaminen fyysisyyteen tai seksipuheet heti alussa on luotaantyöntävää. Eri
Oletko takertuva ja epätoivoinen?
Sellainen ei sytytä ei miehessä eikä naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kiinnostus minua kohtaan ei perustu ammattiasemaani tai muihin ulkoisiin statustekijöihin, kuten suosioon tai isoihin rintoihin, tai käytännön taitoihin tms, vaan siihen millainen olen vuorovaikutuksessa. He siis kiinnostuvat minusta persoonana ja ulkoisella olemuksella on siinä oma osuutensa. Olen o
Kysyit millaisia signaaleja lähetän. Olen hillitty ja vähän vetäytyvä. En yritä mitään enkä flirttaile. Monesti se alkaa katseista. Jotenkin empaattisuus huokuu minusta, olen kiinnostunut, kuuntelen, keskustelen. Olen läsnä sille toiselle ihmiselle, keskityn häneen. Minulla on sisäsyntyistä ihmistuntemusta. Pääsen nopeasti jyvälle siitä millainen ihminen toinen on . Kuvaisin niitä signaaleja niin, että jotakin alkaa syntyä jo ennenkuin mitään on puhuttu. Se on sellaista rauhallista olemista, joka saa toisen pysähtymään ja hiljenemään. Se on kaiken yrittämisen, esittämisen, pätemisen, metelin ja päällekäymisen vastakohta.
Naiset, olkaa oikeasti leidejä ja älkää menkö tuntemattomien miesten kanssa sänkyyn tutustumismielessä. Siitä ei yleensä seuraa kuin murhetta ja pettymystä. Miehen täytyy olla pakahtunut ihastuksesta ja kaipauksesta naista kohtaan, jotta jotakin oikeaa voi syntyä. Sänkyyn menemällä tuo kaunis vaihe menee rikki. Miettikää edes asiaa.
Oih, mitä laatu-ukkoja, jotka varmasti löytävät nuoret kauniit naiset vielä rinnalleen!