Miten voisin selvittää mikä mussa aiheuttaa miesten kiinnostuksen loppumisen?
En tiedä mikä mussa on vikana tai teen väärin. Suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat huolimatta esim. siitä onko ollut seksiä vai ei.
Kommentit (338)
Ap kuulostat siltä, että olet hoikka ja muodokas. Miehet pitävät sinua hyvännäköisenä haluavat kanssasi seksiä ja jos sitä ei tipu heti ekoilla treffeillä, siirtyvät eteenpäin. Nättinä vedät puoleesi niitä pinnallisia seksin perässä olevia miehiä. En tiedä mikä siihen auttaisi, ehkä vaan et ole kohdannut sitä oikeaa, joka ihastuu ja kiinnostuu juuri sinusta ihmisenä. Hyvin kauniilla naisilla on yleensä tämä ongelma, jos eivät ole heti haarat levällään.
Mulla on tosi samanlaisia kokemuksia kuin sulla, ap. Nyt olen ollut 10 vuotta kestävässä suhteessa sitoutumiskammoisen miehen kanssa, joka kyllä varmaan jonkun muun naisen kanssa olisi jo naimisissakin ja omistaisi yhteisen omakotitalon, sen sijaan mun kanssa kipuilee sitä sitoutumisongelmaansa. Mutta joka tapauksessa kun tunnetaan hänen kanssaan hyvin ja puhutaan avoimesti, olen ehkä viimein ymmärtänyt, mistä kipinöimättömyys voi ainakin joissain tapauksissa johtua: Vaikutan pinnalliselta, koska tykkään pitää keskustelun sävyn sitä kevyempänä, mitä raskaammista elämänhistoriani hetkistä uskoudun. En kenenkään, edes kumppanin kanssa, halua sellaista tilannetta että räkänyyhkytän hänen olkapäätään vasten, ja siksi pitää yrittää suojautua huumorin avulla. Joissain keskiraskaissa keskustelunaiheissa tai jos raskaat asiat on tapahtuneet muille kuin minulle, pystyn kyllä ihan hyvin vakavaan sävyyn ja siis en todellakaan ole pinnallinen vaan päinvastoin! Lisäksi ne raskaimmat mulle tapahtuneet asiat on oikeasti aika raskaita, luulisi että nekin suojaisivat pinnallisen persoonan kehittymiseltä. Tähän vähän hankalasti menneeseen elämään liittyen mulla ei ole elämässäni myöskään ketään muuta niin läheistä ihmistä kuin se mun mies, joten jos joskus murrun ja alan itkeä, aiheuttajana on käytännössä aina suoremmin tai epäsuoremmin se mies: Peruu meidän häät, ei suostu lapsettomuushoitoihin, jne jne, joten mies saa herkästi käsityksen, että pinnallisen lisäksi olen myös manipuloiva syyllistäjä ja itkun tarkoitus on vaan saada mitä haluan. No tämä nyt ei liity enää siihen ensivaikutelmaongelmaan ja onneksi tuo syyllistys-syyllistys-ongelma vaikuttaakin olleen vaan joku ohimennyt vaihe vuosien 5-8 tienoilla.
Mutta juuri se huumorintajuisuus ja hauskuus voi kääntyä itseään vastaan ja miehelle voi tulla kaverilliset fibat.
Onko sinulla jotain äärimielipiteitä joita mainostat?
Oletko rintava ja persevä ja annatko pers-pillua edestä ja takaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos 34-vuotias roikkuu 60+ maalaisnaisten palstalla, vikaa on aika paljon.
Mikä ero näillä on muuta kuin pari ryppyä, viikset ja parta?
Mahdollisia syitä:
- huarahtavuus
- skitsohtavuus, neurottisuus paistaa läpi
- tihrusilmät, viivasuu
- paska musiikkimaku eli räp, nenälaulajat, tekno
Vierailija kirjoitti:
Oletko rintava ja persevä ja annatko pers-pillua edestä ja takaa?
Ne deittisi ovat olleet tällaisia miehiä, ap. Et ole menettänyt mitään siinä, ettei ole tullut sellaisten kanssa pidempää tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 34-vuotias roikkuu 60+ maalaisnaisten palstalla, vikaa on aika paljon.
Mikä ero näillä on muuta kuin pari ryppyä, viikset ja parta?
Juuri näin, eihän miehiäkään haittaa 60+ vuotiaana pari otettua ryyppyä, viikset ja parta. Se instamissi vain odottaa heitä.
Ei me voida näiden tietojen perusteella tietää syytä. Tässä on nyt arvuuteltu kaikki mahdollinen. Jos sulla on joku mies- (tai vaikka naiskin) puoleinen ystävä, voisi hän mahdollisesti auttaa paremmin.
Ei sille voi mitään. Sitä oikeaa ei helposti löydä.
Ei mikään ihme, kun katsoo yli kolmekymppisiä suomalaisia naisia.
Ei sussa varmaankaan mitään vikaa ole. Ehkä vaan yrität liian kovasti löytää jonkun.
Ikinä ei ensimmäisillä treffeillä mitään fyysistä. Eikä edes viidensillä.
Miehet eivät arvosta liian helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaatko kovin vahvasti? Yleisesti ottaen miehet eivät pidä liiasta meikistä.
Kyllä pitää.
Jos ei kukaan koskaan kiinnostu, niin todennäköisesti olet liian tavallinen, harmaavarpunen, kaverillinen, seksitön, androgyyni, joka ei herätä minkäänlaista intohimoa.
Siis näiden miesten silmissä. Varmasti joidenkin silmissä jotain muuta. Vanhemmiten varmaan suurin osa muuttuu aika harmaiksi taviksiksi.
Kyllä se suhdemielessä monelle miehelle tärkein juttu on mielenrauha vaikka eivät edes sitä itse tiedostaisi. Vakaus ja ennustettavuus. Toki fyysinen puolikin on tärkeää ja jos leikit kauan vaikeasti tavoiteltavaa, no voit arvata mitä siitä seuraa. Lisäksi lukuisia muita tekijöitä jotka vaikuttaa.
Näkemättä ja kuulematta mahdoton sanoa. Jos on kymmeniä treffejä, joista yksikään ei sen pitemmälle etene, niin ymmärrettävää, että mietit.
Onko sinulla mt-ongelmia tai autisminkirjon ongelmia, jotka voivat näkyä ulospäin? Esim. monotoninen puheääni, hermostuneisuus, jatkuva nauraminen ei-millekään tms. Yli-innokkuuskin voi olla karkottava tekijä.
Joku sinut hyvin tunteva ystävä saattaisi tietää mikä on ongelmana. Mutta silloin sinun pitäisi pyytää rehellisyyttä ja myös kestää se mitä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet eivät halua välttämättä sitoutua, vaan etsivät lyhyitä suhteita.
Sama juttu noilla vanhemmilla ukoilla ellei tiedossa sitten ole täysihoitolaa.
Ehkä olet liian päällekäyvä tai epätoivoinen. Ei voi tietää🤷