Miten voisin selvittää mikä mussa aiheuttaa miesten kiinnostuksen loppumisen?
En tiedä mikä mussa on vikana tai teen väärin. Suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat huolimatta esim. siitä onko ollut seksiä vai ei.
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. seksiin, isäksi lapsille, seuraksi, jakamaan arkea, harrastusseuraksi jne
Satisfyereita ja dildoja saa kaupasta. Jos välttämättä lapsen haluaa, voi hedelmöityshoidoilla alkaa itselliseksi äidiksi.
Seuraksi? Sen seuran tosiaan täytyy olla erittäin hyvää ellei täydellistä.
Hohhoijaa. "Itsellinen äiti" työntää isätöntä mukulaansa dildot perstaskuista pullottaen.
Niin, mitä sitten? Hän ei ole sidottu yhteenkään mieheen ja hänellä on kaikki.
Jos kiinnostus ei lopu ensitapaamisella, niin tuskin vika on miehen ulkonäkökeskeisyydessä. Kyllähän sen viimeistään tavatessa näkee heti, onko nainen ruma tai lihava, vaikka netissä olisi ikivanhat ja filtteröidyt valokuvat.
Mistä sitä tietää, onko syy ollut kaikkien kohdalla sama?
Joku mies on ehkä ollut aluksi kiinnostunut, mutta sitten on tavannut jonkun toisen naisen joka on vienyt jalat alta, ja homma on loppunut siihen. Ja joku on voinut olla kiinnostunut ja tulla kuitenkin siihen tulokseen, että kiinnostus ei ole riittävän voimakasta. Ja voi olla joku sellainenkin, joka on ollut kiinnostunut, mutta on jättänyt sinut ennen kuin sinä ehdit jättää hänet. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat naisten suhteen esteettisiä.
Oma mies on 63v ja olemme olleet naimisissa 25 vuotta. Edelleen hän jaksaa intoilla minun ulkonäöstäni ja kertoo miten onnekas hän on kun hänellä on kaunis ja haluttava vaimo. Ihan oikeasti. Totta kai en ole välttämättä kaikkien mielestä kaunis ja haluttava, mutta hänen silmissään olen ja sillä on hänelle hurjan iso merkitys. Hän on kaiken kaikkiaan ollut hirveän hyvä aviomies; hyvä luonne, luotettava, hyvä isä jne, mutta kaikesta huolimatta minun kohdallani hän saa voimaa ja elämäniloa myös minun ulkoisesta olemuksestani, eikä hän peittele sitä. Olen minä tietysti luonteeltanikin hänelle sopiva, onhan meillä takana pitkä rakkaudentayteinen liitto.
Joten naiset älkää vähätelkö ja mitätöikö ulkonäön merkitystä parisuhteessa. Vaikka et haluaisi ja se on väärin, että ulkonäöllä on niin suuri merkitys, mutta sillä vaan on, eikä me voida sitä miesten päästä
Ei niin lapsellisten miesten kanssa ole pakko seurustella, jos ei halua.
Ootko feministi ja ääriliberaali?
Hohhoijaa. "Itsellinen äiti" työntää
isätöntä mukulaansa dildot
perstaskuista pullottaen.
Ehkä ne miehet ovat saaneet tietää, että kirjoittelet tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää, onko syy ollut kaikkien kohdalla sama?
Joku mies on ehkä ollut aluksi kiinnostunut, mutta sitten on tavannut jonkun toisen naisen joka on vienyt jalat alta, ja homma on loppunut siihen. Ja joku on voinut olla kiinnostunut ja tulla kuitenkin siihen tulokseen, että kiinnostus ei ole riittävän voimakasta. Ja voi olla joku sellainenkin, joka on ollut kiinnostunut, mutta on jättänyt sinut ennen kuin sinä ehdit jättää hänet. Jne.
Hyvä pointti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla joku yksittäinen piirre. Ikävä ääni tai nauru, henki haisee, näkyviä isoja luomia, miesmäinen kävely Pitäisi kysyä joltain joka sinut tuntee ja uskaltaa sanoa suoraan.
Itselläni on toi miesmäinen kävely. En ees tiedostanu sitä, ennen kuin yksi poikaystävä sanoi, että "sun kävelyssä ei oo mitään naisellista". Tää ei mun kohdalla ole ollut deal breaker, seurustelusuhteita on ollut ja naimisiinkin olen päätynyt. Omalla tyttärelläni on myös tuo miesmäinen kävelytyyli.
Myöhemmin selvisi, että olen ADHD ja Asperger, tytär vastaavasti ADHD ja autisti. Molemmat saatiin diagnoosit vasta aikuisena eikä mulle kukaan sanonut ennen ADHD-diagnoosia, että näkivät mussa mitään sellaista. Vasta ADHD-diagnoosin jälkeen alkoi tulla kommentteja, että "oon aina pitänyt sua assina".
Jos ei oo silmiinpistävän autisti, niin siinä omassa ole
Tuossakin on ajattelemisen aihetta. Tunnen itsekin naisen joka on ihan nätti mutta erikoinen. Itse hän ei luultavasti tajua olevansa.
Kannattaa laskeutua pilvilinnoista alas. Kun pyörii omaa tasoaan paljon komeimpien jännämiesten kanssa niin tuo on lopputulos. Tavalliset miehet ovat riittävän komeita tavallisille naisille.
Naisen pitää olla heikko,hoivaava ja suostuvainen tekemään miehen hyväksi asioita. Laiha,siro,emotiaalinen ja ystävällinen naama
Millaista on miesmäinen kävely?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laskeutua pilvilinnoista alas. Kun pyörii omaa tasoaan paljon komeimpien jännämiesten kanssa niin tuo on lopputulos. Tavalliset miehet ovat riittävän komeita tavallisille naisille.
Kuuluuko esim. 172 cm pituinen kaljupäinen duunari siis näiden komeimpien jännämiesten joukkoon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Ylistyksissä on aimo lapin lisä, mutta tiedän varmuudella, että hän pitää minua todella kauniina ja vastaan hänen naisihannettaan täysin. Ja samoin hän vastaa minun miesihannettani. Suurin osa miehistä arvostaa kauneutta erittäin korkealle. "
Tuosta sinunkin esimerkistäsi huomaa että kun mies aidosti rakastaa ja sovitte muutenkin hyvin yhteen niin se kauneus säilyy miehenkin silmissä kauniina vanhenemisesta huolimatta. Sitten jos nuo puuttuvat niin se kauneinkin nainen alkaa hetken päästä kyllästyttää ja se vaihdetaan toiseen joka hetken taas näyttää kauniilta. Tämän näkee hyvin julkkisten lyhyinä suhteina ja nopeina eroina.
Kauneutta siis miehet arvostavat käytännössä pidempään vain jos siihen liittyy myös tunteet.
Kyllä, näin se on, jos mies arvostaa alussa naisen ulkonäön korkealle ja muutenkin sovitaan yhteen (ja sama toisin päin), niin suhteesta on mahdollisuus tulla onnellinen ja pitkä. Molemmat tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Millaista on miesmäinen kävely?
Horjut etukumarassa kuvitteellinen oja jalkojenvälissä johon varot astumasta. Naisellinen kävely taas on kun kävelet kuvitteellista viivaa pitkin ryhdikkäästi pylly keinuen kivasti puolelta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis/amk? Osaatko keskustella?
Molempia ja nyt opiskelen yliopistossa. Osaan keskustella ja saan nämä treffikumppanit myös nauramaan, joten ei ole pelkoa siitä, että pönötetään vaan hiljaa.
Ap
Mies ei halua naista joka saa hänet nauramaan, mies haluaa naisen joka nauraa hänen vitseilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ylistyksissä on aimo lapin lisä, mutta tiedän varmuudella, että hän pitää minua todella kauniina ja vastaan hänen naisihannettaan täysin. Ja samoin hän vastaa minun miesihannettani. Suurin osa miehistä arvostaa kauneutta erittäin korkealle. "
Tuosta sinunkin esimerkistäsi huomaa että kun mies aidosti rakastaa ja sovitte muutenkin hyvin yhteen niin se kauneus säilyy miehenkin silmissä kauniina vanhenemisesta huolimatta. Sitten jos nuo puuttuvat niin se kauneinkin nainen alkaa hetken päästä kyllästyttää ja se vaihdetaan toiseen joka hetken taas näyttää kauniilta. Tämän näkee hyvin julkkisten lyhyinä suhteina ja nopeina eroina.
Kauneutta siis miehet arvostavat käytännössä pidempään vain jos siihen liittyy myös tunteet.
Kyllä, näin se on, jos mies arvostaa alussa naisen ulkonäön korkealle ja muutenkin sovitaan yhteen (ja sama toisin päin), niin suhte
Eli siis tosi rumilla naisilla ei ole mahdollisuutta saada koskaan hyvää suhdetta?
Hohhoijaa. "Itsellinen äiti" työntää isätöntä mukulaansa dildot perstaskuista pullottaen.