Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin selvittää mikä mussa aiheuttaa miesten kiinnostuksen loppumisen?

Vierailija
27.07.2025 |

En tiedä mikä mussa on vikana tai teen väärin. Suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat huolimatta esim. siitä onko ollut seksiä vai ei.

Kommentit (338)

Vierailija
101/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet eivät halua välttämättä sitoutua, vaan etsivät lyhyitä suhteita.

Sama juttu noilla vanhemmilla ukoilla ellei tiedossa sitten ole täysihoitolaa.

Deittiäpeissä liikkuu hyvin erikoisia tapauksia, koska tosielämässä "vanhemmat ukot" kyllä haluavat seurustella. Kannattaa pysyä poissa deittiäpeistä, sieltä ei kaikesta päätellen saa mitään hyvää.

Vierailija
102/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:i

Mulla on tosi samanlaisia kokemuksia kuin sulla, ap. Nyt olen ollut 10 vuotta kestävässä suhteessa sitoutumiskammoisen miehen kanssa, joka kyllä varmaan jonkun muun naisen kanssa olisi jo naimisissakin ja omistaisi yhteisen omakotitalon, sen sijaan mun kanssa kipuilee sitä sitoutumisongelmaansa. Mutta joka tapauksessa kun tunnetaan hänen kanssaan hyvin ja puhutaan avoimesti, olen ehkä viimein ymmärtänyt, mistä kipinöimättömyys voi ainakin joissain tapauksissa johtua: Vaikutan pinnalliselta, koska tykkään pitää keskustelun sävyn sitä kevyempänä, mitä raskaammista elämänhistoriani  hetkistä uskoudun. En kenenkään, edes kumppanin kanssa, halua sellaista tilannetta että räkänyyhkytän hänen olkapäätään vasten, ja siksi pitää yrittää suojautua huumorin avulla. Joissain keskiraskaissa keskustelunaiheissa tai jos raskaat asiat on tapahtuneet muille kuin minulle, pystyn kyllä ihan hyvin vakavaan sävyyn ja siis en todellakaan ole pinnallinen vaan

Sun mies tuossa on se manipuloiva syyllistäjä. Syystä ettei pysty ja halua itsekkyyksissään ottaa sua ja sunkin tunteita huomioon. Aika myrkyllistä toimintaa mieheltäsi suhteessa.

Häiden peruminen tai toive lapsiasta on isoja merkittäviä asioita. Itku on normaali tunnereaktio isompaan pettymykseen.

Toivoisin, että löytäisit paremman miehen, joka kohtelisi sua hyvin ja kykenisi ottamaan sinutkin huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset oman kiinnostuksen liian selvästi ja/tai liian aikaisin.

Vierailija
104/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän että kaikki ihmiset on erilaisia. Ei voi siis sanoa pinnallisesti tai listata mistä kukakin viehättyy, sisäinen maailma vaikuttaa myös ja henkilöiden kemiat ja näkymättömät yhteensopivuudet jotka heijastuu myös ulkonäköön. Olisiko hyvä ohje olla oma itsesi ja kohdella muita niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan ja katsoa mitä se tuo eteesi. 

Vierailija
105/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan johdu sinusta vaan on ihan nykypäivää, että kaikki on kertakäyttötavaraa.

Ihmiset eivät osaa enää luoda suhteita,eivät kestä vastoinkäymisiä,työpaikat vaihtuu,mielenterveyden häiriöt yleistyneet ,jäädään nuorena jo eläkkeelle.Sitouminen mihinkään ei enää onnistu.

yms.

Vierailija
106/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani koko ketjun, ajattelen,  että olet tapaamillesi tindermiehille liian tasokas. Olet muodokas, kaunis, korkeakoulutettu, varmaan kohtuullisen varakaskin. Tinderiin kokoontuvat miehet, jotka eri syistä eivät löydä seuraa muualta.

Etsi miesseurasi juurikin muualta, harrastuksista tms.

Vierailija
107/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku yksittäinen piirre. Ikävä ääni tai nauru, henki haisee, näkyviä isoja luomia, miesmäinen kävely Pitäisi kysyä joltain joka sinut tuntee ja uskaltaa sanoa suoraan.

Vierailija
108/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt niiltä joiden kiinnostus lopahti ja pyydät kertomaan kaunistelemattoman totuuden.

Olen saanut vastaukseksi "oot kiva, mutta joku kipinä puuttuu". Sen enempää hän ei osannut kertoa. Ilmeisesti en ole riittävän jännittävä?

Ap

Tämäpä tämä. Lohdutuksena voin sanoa, että et ole yksin. Minulle on sanottu monta kertaa samoin, ja en edelleenkään ole ihan varma mikä se kipinä olisi.

Olen introvertti ja koen vaikeana olla täysin luontevasti uusien ihmisten kanssa. Osaan kyllä keskustella ja olen kiinnostunut ihmisistä, mutta minun on vaikea avautua kopin nopeasti. Uskon, että monilla miehillä ei ole kiinnostusta ja kärsivällisyyttä käydä useilla treffeillä, jotka itse tarvitsisin. Ehkä sama tilanne sinulla?

Vierailija
109/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisetko pahalta? Tai oletko kiinnostunut miehistä, joita ei pariutuminen oikeastaan kiinnosta?

Vierailija
110/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta deittailu ja ala nauttia elämästäsi. Ei tollaset tyypit ole sun ajan arvoisia.

Mä olen 37 ja monen tällaiset deittiäppi tyypin mielestä jo liian vanha yhtään mihinkään. Hetken jaksoin katsella ja kuunnella kun 45-50 vuotiaat selostaa, miten he haluaa oikeasti nuoremman kumppanin, mutta mä olin kuitenkin liian vanha. Mulla on onneksi tosi kiva elämä ihan itsekseni ja vaikka olisi kiva jakaa asioita ja elämä jonkun kanssa, niin en halua sitä niin paljon, että jaksaisin tuhlata aikaani tollasii tyyppeihin. 

Vierailija
111/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt niiltä joiden kiinnostus lopahti ja pyydät kertomaan kaunistelemattoman totuuden.

Olen saanut vastaukseksi "oot kiva, mutta joku kipinä puuttuu". Sen enempää hän ei osannut kertoa. Ilmeisesti en ole riittävän jännittävä?

Ap

Oletko sitten itse ollut heistä seksuaalisesti kiinnostunut? Koska kyllä se kipinä tarvitaan. 

Totta kai tarvitaan, mutta eihän SEN kipinän tarvitse vielä ekoilla/tokilla treffeillä syntyä. Siinä vaiheessahan vasta tutustutaan potentiaaliseen kumppaniin ja tämän tutustumisen myötä sitten syttyy ihastus ja halu koskettaa toista tai ehkä pikemminkin halu siihen, että toinen hipaisisi vaikka kämmenselkää. Siis se vaihe kun alkaa olla perhosia vatsassa ja pelkkä toisen näkeminen tai äänen kuuleminen saa aikaan vaikka mitä tuntemuksia.

Miksi ihmisillä on niin julmettu kiire? 

ei ap

Vierailija
112/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä Ap jos kysyisit joltakin ystävältäsi rehellistä mielipidettä? Kukaan netissä ei voi sanoa mikä se ongelma on, mutta joku ongelma sinulla on jos kaikki jutut loppuu heti.

Jos yrität deittailla ylöspäin niin ongelma voi olla, että miehillä on valinnanvaraa ja et ole riittävän hyvä muihin deitteihin verrattuna.

Voi olla että jokin pukeutumisessasi tai ominaishajussasi on luontaantyöntävää. Esimerkiksi yksi naiskaverini haisee aina pistävästi hielle, mutta en ole koskaan rohjennut sanoa sitä hänelle. Toisella kaverilla taas henki haisee vahvasti koska hänellä on ilmeisesti närästyksen kanssa ongelmia.

Yleisesti ottaen suomalaiset naiset eivät ole naisellisimmasta päästä ja olen itse monta kertaa kuullut kavereilta vinkin, että voisin olla vähän pehmeämpi ja käyttää esim mekkoja.

Yksi asia mikä voi tökkiä on se, että opiskelet. Suomalaiset ovat itsekäs kansa ja monille tökkii tuo opiskelukohta varsinkin jos olet +30v. Kyllä vaan, miehet ovat myös pinnallisia 50/50 miehiä, jotka haluavat että nainen maksaa puolet kaikesta.

Korkeakoulutus ahdistaa myös joitakin miehiä. He eivät kestä naisia, jotka ovat itsenäisiä ja tietävät mitä haluavat, koska tälläinen nainen pakottaa itsetutkisteluun.

Voi olla myös, että jäät vaan friendzonelle ja sinussa ei ole sitä jotakin näille miehille. Olen tavannut monia ok miehiä, jotka ovat paperilla loistavia, mutta en ole tuntenut mitään romanttisia fiiliksiä. Jos olet katsonut ensi treffit alttarilla (Australia) versiota niin joka kaudella on aina joku jonka puoliso ei syty toisesta yhtään.

Yritä löytää mies ns. oikeasta elämästä, koska deitti äppi miehet odottavat aina swaippaavansa jonkun kuumemman huomenna. Aloita joku harrastus missä on paljon miehiä esim. kamppailulajit.

Vierailija
113/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiset oman kiinnostuksen liian selvästi ja/tai liian aikaisin.

Minä kyllä pidän naisista jotka ovat kiinnostuneen ja innokkaan oloisia. Ei jaksa yhtään naisia jotka ovat kuin ei kiinnostaisi. 

Vierailija
114/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ulkonäkö, hirveä luonne tai käytöstapojen puute. Nuo on ne yleisimmät syyt miksi nainen hylätään ja siirrytään seuraavaan

Vierailija
115/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettuani koko ketjun, ajattelen,  että olet tapaamillesi tindermiehille liian tasokas. Olet muodokas, kaunis, korkeakoulutettu, varmaan kohtuullisen varakaskin. Tinderiin kokoontuvat miehet, jotka eri syistä eivät löydä seuraa muualta.

Etsi miesseurasi juurikin muualta, harrastuksista tms.

Naisethan ovat harrastuksissa harrastamassa eivätkä halua että joku mies tulee juttelemaan!

Vierailija
116/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kanssa ihmetteli että mikä on vikana kun kaikki suhteet menee aina samaan malliin. Ei varmaan ihme kun on masentunut ja itsetunto-ongelmainen ja alkoi merkillinen kiukkuoireilu kaikenlaisista pikkujutuista. Hakee pakkomielteisesti parisuhdetta lähinnä avuksi omaan masennukseensa ja yksin jäämisen pelkoonsa, täysin väärät lähtökohdat.

Vierailija
117/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei ensimmäisillä treffeillä mitään fyysistä. Eikä edes viidensillä. 

Miehet eivät arvosta liian helppoa. 

Arvostan naista joka on "helppo" minulle eikä pysty vastustamaan minua. Jos ei edes suudelmaa toisilla treffeillä niin ei jatkoon.

Vierailija
118/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono ulkonäkö, hirveä luonne tai käytöstapojen puute. Nuo on ne yleisimmät syyt miksi nainen hylätään ja siirrytään seuraavaan

Ja hyvä ulkonäkö antaa hyvin paljon asioita anteeksi.

Vierailija
119/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämäpä tämä. Lohdutuksena voin sanoa, että et ole yksin. Minulle on sanottu monta kertaa samoin, ja en edelleenkään ole ihan varma mikä se kipinä olisi.

Olen introvertti ja koen vaikeana olla täysin luontevasti uusien ihmisten kanssa. Osaan kyllä keskustella ja olen kiinnostunut ihmisistä, mutta minun on vaikea avautua kopin nopeasti. Uskon, että monilla miehillä ei ole kiinnostusta ja kärsivällisyyttä käydä useilla treffeillä, jotka itse tarvitsisin. Ehkä sama tilanne sinulla?

Vaikka uskoa että miehet jostain kipinästä selostavat. Eiköhän se ole vain tekosyy ettei vastapuoli ole riittävän kiihottavan näköinen.

Vierailija
120/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hyvä ulkonäkö antaa hyvin paljon asioita anteeksi.

Kyllä se näin on mutta jossain vaiheessa onneksi ainakin itse heräsin siitä hypnoosista kun toinen käyttäytyi kuin sekopää ja loppui sen ulkonäön avut.