Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin selvittää mikä mussa aiheuttaa miesten kiinnostuksen loppumisen?

Vierailija
27.07.2025 |

En tiedä mikä mussa on vikana tai teen väärin. Suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat huolimatta esim. siitä onko ollut seksiä vai ei.

Kommentit (338)

Vierailija
141/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainakin mikä on parikin kertaa tappanut kiinnostukseni välittömästi oli, että se kyseinen naisystäväehdokas halusi aina ottaa tapaamisillemme kaverinsa/kavereitansa mukaan ja juttelivat sitten yleisesti paljon miehistä, että sen kun sais yms. Siinä tuli itselle todella mitätön ja nolattu olo.

Vierailija
142/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle kokeile mielellään Tinderiä! löytyy kyllä kysyntää 55v rouvalle uskoisin :) siis nuoremmilta miehiltä varsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi että oli tavannut ennen minua ihan viehättävän naisdn mutta innostus oli lopahtanut sen vuoksi, että nainen oli haissut vähän hielle. Miehelläni on tosi herkkä hajuaisti kuten minullakin. En voi alkaa suhteeseen jos haistan mitään epämiellyttäviä hammas tms hajuja.

Vierailija
144/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetko aina samannäköisiä ja tyyppisiä miehiä? Laajenna skaalaa. Treffaile eri kulttuuritaustaisia, aasialaisia, tummia jne. 

Kyllä siinä jotain outoa on, jos kaikki sanoo, ettei ole kipinää. Minäkin olen saanut pakkeja, eri syin. Mutta on joku aina pöksyihin yrittänyt. 

Olen todennut, että jos ei ole kipinää, niin syy voi olla geeneissä. Ihmisen tuoksu. Vaistomaisesti ei halua ihmisistä, jonka kanssa geenit ei sovi, lasta ajatellen. 

Oletko ikinä lähtenyt baarista yhden yön juttuun kiimaisena? 

Vierailija
145/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoi että oli tavannut ennen minua ihan viehättävän naisdn mutta innostus oli lopahtanut sen vuoksi, että nainen oli haissut vähän hielle. Miehelläni on tosi herkkä hajuaisti kuten minullakin. En voi alkaa suhteeseen jos haistan mitään epämiellyttäviä hammas tms hajuja.

Suo anteeksi. Minusta se, että ihminen haisee hiukan hielle, on aika pieni juttu. Jos hänellä ei ole omaa pyykkikonetta? Ei osaa ajaa karvoja, ei käytä tehokasta dödöä. 

Vierailija
146/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suo anteeksi. Minusta se, että ihminen haisee hiukan hielle, on aika pieni juttu. Jos hänellä ei ole omaa pyykkikonetta? Ei osaa ajaa karvoja, ei käytä tehokasta dödöä. 

Ei ole pieni juttu jos hajuaisti on erityisen tarkka.

Vierailija
147/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiki on korjattavissa nopeasti. Muu ominaistuoksu, esim. sairaus on sitten vaikeammin muutettavissa.

Haiseva suu on ällö. Hammaslääkäriin on vaikea päästä. Monien kuukausien jono. Mutta sekin on korjattavissa oikealla hygienialla. 

Vierailija
148/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kristallipalloni kertoo, että se johtuu pihtaamisesta.

Pelkkää ihmissuhdetta etsivien tulisi etsiä eläinsuhdetta, esim. koiraa.

Hyvät rakastajat ei ikinä törmää pihtaamiseen. Se on ilmiö, jonka aiheuttaa typerä, itsekäs ja piittaamaton mies.

M48

Kyllä, tämä miljoonaa kertaa. Olen vähän arka (exän kanssa sain näpeilleni tästä todella pahasti. Naisen piti olla passiivinen) tekemään aloitetta, enkä *teoriassa * syty napista painamalla, mutta miesystävä on aivan mahtava tekemään aloitteita, ja koska hän on sängyssä todella hyvä ja meillä on hauskaa, lähden mukaan hyvin, hyvin helposti! 

Kotiläksynä itselleni yritän voittaa kynnyksen tehdä myös itse rohkeasti aloitteita. 

Vierailija
149/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pieni juttu jos hajuaisti on erityisen tarkka.

Mutta sen pystyy helposti muuttamaan. Jos toinen ei itse tiedosta sitä. Voihan siitä nätisti sanoa, tai ostaa toiselle tehokkaan dödön. Vaatia ajelemaan kainalokarvat. Iho pestään kunnolla saippualla. Suihku aamuin ja illoin. Paidat pitää pestä 60 asteessa. Pinttynyt hiki ei lähde. Jos noilla keinoin hajua ei saa kuriin, niin sitten kyse on sairaudesta. 

Vierailija
150/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa tuuria.

Vierailija
151/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sussa ole todennäköisesti mitään vikaan, mutta deittimaailma on tänä päivänä todella raaka. Pitäisi täyttää kaikki listan, joka voi olla pitkä!, kriteerit heti, tässä ja nyt. Lisäksi -jos puhutaan 40+ deittailusta- kaikilla on kauhean valmiit elämät ja kuviot, mihin uuden kumppanin pitäisi pudota ilman mutinoita, tai siis ilman, että häneltä kysyy kukaan, miltä se hänestä tuntuu. Jos hänellä on mitään mielipiteitä, voi helposti siirtyä seuraavaan. 

Mun mielestä silloin kun tapaa elävässä elämässä mielenkiintoisen ihmisen -potentiaalisen kumppanin-, on valmiimpi etenemään tutkien ja joustaen. Deittisovelluksissa on niin helppo siirtyä seuraavaan, jos yksi ei täysin vastaa omia toiveita tai kriteereitä, vaikka jokainen meistä ymmärtää, että parisuhde on aina asioiden sovittamista yhteistuumin ja joskus kompromissein yhteen. 

Vierailija
152/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry Viroon. Virossa on tätä nykyä kotinsa siistinä pitäviä leivontataitoisia miehisiä miehiä. Selvitä toki ennakkoon miehen mietteet siivouksesta,lastenhoidosta ja kokkauksesta. LinkedIn julkinen cv. Suosi videopuheluita. Ilmainen: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys +jäänmurtaja: https://www.amazon.com/Conversation-BestSelf-Co-Relationships-Interacti…

Vierailija
153/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässävedettävä nainen ei sytytä yhtään. Pitää olla älyä, mielipiteitä ja heittäytymiskykyä. Tämä siis ihan yleisesti, ei mitenkään ap:hen liittyen.

Vierailija
154/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo tämänhetkinen opiskelusi? Ekaa kertaa akateemista, oletko tekemässä luokkahyppyä? Touhotatko aihetta liikaa niin, että miehet kokevat itsensä riittämättömäksi? Vaiko akateemiset eivät jaksa, koska kokivat ahaaelämyksensä jo vuosikymmeniä sitten? Onko sinulla epärealistiset odotukset?

Vierailija
155/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, olkaa oikeasti leidejä ja älkää menkö tuntemattomien miesten kanssa sänkyyn tutustumismielessä. Siitä ei yleensä seuraa kuin murhetta ja pettymystä. Miehen täytyy olla pakahtunut ihastuksesta ja kaipauksesta naista kohtaan, jotta jotakin oikeaa voi syntyä. Sänkyyn menemällä tuo kaunis vaihe menee rikki. Miettikää edes asiaa.

Kyllä seksi ennen papin aamenta on ihan ok :D

Vierailija
156/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy miehiltä, joita tapailit. Mä kysyin ja sain vastaukseksi vähän mitä arvelinkin:

- liian vanha pysyvään suhteeseen: oon 55-vuotias ja tapailumiehet oli 45-60-vuotiaita ja jokainen halusi itseään reilusti nuoremman naisen

- iän tuomat fyysiset muutokset: vaikka kertaseksi olisi ok, en ole miehille seksuaalisesti haluttava pysyvästi. Muotoilivat tämän yllättävän nätisti ja vain yksi sanoi suoraan että vaikka piti kroppaani hyvänä, niin löysä vatsanahka iäkkäällä naisella oksettaa, nuorella kuulemma eri juttu. Ja kun en tästä nuorene niin tilannehan ei parane.

- suhde omiin lapsiin ja lapsenlapsiin liian kiinteä: kaikki moittivat että lapsenlapset menee suhteen edelle. Tässä ovat erittäin oikeassa, mutta mulle tää on kynnyskysymys.

Olisin voinut haukkua noita tapailumiehiä mm. huonosta hygieniasta ylä- ja alapäässä, sottaisuudesta ja öykkäröinnistä ja yhdellä oli mielestäni orastava päihdeongelma

Jäätävää. Ja sitten miehet haukkuvat naisia siitä, ettei miehet kelpaa naisille.

Vierailija
157/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet sellainen, josta saa aluksi väärän kuvan. Esim. jos näytät ulkonäön perusteella tietynlaiselta, mutta et ole sellainen oikeasti.

Vierailija
158/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö myös pitkäaikaisen kumppanin, jos hän jonain päivänä muuttuu haisevaksi jostakin syystä.

Vierailija
159/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että nämä lihavuudet ja muut vastaavat huomaa heti, joten tuskin ne ovat syynä jos mies ensin on kiinnostunut ja sitten yhtäkkiä ei enää olekaan.

Vierailija
160/338 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perässävedettävä nainen ei sytytä yhtään. Pitää olla älyä, mielipiteitä ja heittäytymiskykyä. Tämä siis ihan yleisesti, ei mitenkään ap:hen liittyen.

Yäk