Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinne pellavahousujen alle täytyy pukea?

Vierailija
27.07.2025 |

Nyt ihan oikeita vinkkejä kehiin, kiitos. Täällä on sivukaupalla kerrottu miten ällöttävää on, kun stringit näkyvät läpi valkoisista housuista. No, niin näkyvät kaikki muutkin alushousut ja vielä enemmän. 

Stringejä en edes omista, mutta tulin ostaneeksi vaaleat pellavahousut, ei edes ihan valkoiset, kun "ne on niin ihanat kesällä". No, nyt ne odottaa käyttämättöminä kaapissa. Valkoiset alushousut oikein paistavat läpi. Kaikki muutkin näkyvät läpi. Mitä sinne alle kuuluu pukea? 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin H&M ihonväriset pyöräilyshortsit ja kas, ne eivätkä niiden alla olevat alkkarit näy valkoisten pellavahousujen läpi mitenkään!

Vierailija
2/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväriset sloggit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväriset eli beiget mummoalkkarit tai mitä hipstereitä ne nyt on nykyään, joko pienellä lahkeella tai ei. Sellaset ei kyllä näy.

Vierailija
4/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset sloggit.

Sloggit näkyy. Sellaiset pyöräilyshortsimallisetko eivät sitten näy? Näillä keleillä kuumat, mutta täytynee kokeilla. 

Vierailija
5/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon väriset rajattomat eivät näy ohuidenkaan valkoisten housujen läpi. Saisivat myydä myös ihon värisiä pikkuhousun suojia, sillä valitettavasti valkoiset paistavat valkoisista housuista ja ihonvärisistä rajttomista pikkaireistakin läpi.

Vierailija
6/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h****tin väliä näkyykö joku kalsarin raja vai ei?? On taas ongelma! 

Vierailija
7/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raappahousut. Tietääkö kukaan, mitkä ne on?

Vierailija
8/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita mitään. On ihanan vilpoista.

Vierailija
9/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähimmäiset kärsii. Tyypillinen minäminä-ihminen.

Vierailija
10/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raappahousut. Tietääkö kukaan, mitkä ne on?

Käytän kotona pelkästään niitä.  Muutamat käyttökuntoiset löytyy vielä.

Vierailija
11/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö aina kumppareita että sukat ei näy?  Muuten kyllä naapurinpojat nauraa.

Vierailija
12/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tokmannista ostettu https://www.tokmanni.fi/naisten-maxi-alushousut-pierre-robert-micro-hig… löytyy myös vaaleanpunaisena joka varmaan erottuu vielä vähemmän valkoisen läpi joten mun valinta olis noi. Mua ei kyllä itseä häiritse jos nyt alushousun raja vähän erottuu vaatteen alta, en nyt ihan mustaa alushousua tai rintaliiviä viitsi laittaa jos päällä on ohutta vaaleaa vaatetta mutta en ymmärrä miksi sen pitää olla joku salaisuus että on alkkarit jalassa tai rintsikat puettuna päälle kun suurimmalla osalla sellaiset löytyy. Jos jonkun silmää ne häiritsee niin se on sitten sen ongelma.   

Vierailija
13/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväriset sloggit.

Sloggit näkyy. Sellaiset pyöräilyshortsimallisetko eivät sitten näy? Näillä keleillä kuumat, mutta täytynee kokeilla. 

Sloggeja on lyhyillä ja pitemmillä lahkeilla, eli boxereita ja pyöräilyshortsi-malleja.

Vierailija
14/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesetkö sä sitten ne housut joka käyttökerran jälkeen?

Vierailija
15/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoiset pyöräilyshortsit. Ajattelin että parempi kun näkyy kunnolla että alla on jotain kuin yrittää piilottaa niitä.

Vierailija
16/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut puuvillaiset on hyvät näillä helteillä.

Vierailija
17/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein onnistu olla ilman mitään, kun on niin tumma karvoitus, enkä tykkää ajaa niitä kokonaan pois ihan terveydellisistäkin syistä.. Ikävästi sekin näkyy alta ja olen huomannut, että miehet kyllä tuijottavat. Jäävät nuo pellavahousut ihan kotihousuiksi.

Vierailija
18/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväriset saumattomat alushousut eivät erotu. Ostan Lindexiltä. 

Vierailija
19/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosattomat mustat narubikinit, edessä kolmionmallinen lappu, takana pelkkä pyllynaru. 

Vierailija
20/29 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue väljä tunika joka peittää puoliväliin reittä. On myös vilpoinen, jos on väljä, ilma kiertää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme