Mitä sinne pellavahousujen alle täytyy pukea?
Nyt ihan oikeita vinkkejä kehiin, kiitos. Täällä on sivukaupalla kerrottu miten ällöttävää on, kun stringit näkyvät läpi valkoisista housuista. No, niin näkyvät kaikki muutkin alushousut ja vielä enemmän.
Stringejä en edes omista, mutta tulin ostaneeksi vaaleat pellavahousut, ei edes ihan valkoiset, kun "ne on niin ihanat kesällä". No, nyt ne odottaa käyttämättöminä kaapissa. Valkoiset alushousut oikein paistavat läpi. Kaikki muutkin näkyvät läpi. Mitä sinne alle kuuluu pukea?
Kommentit (29)
Antakaa vain ihanien pakaroiden näkyä paljaana läpinäkyvissä housuissanne. Setämiehet tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa vain ihanien pakaroiden näkyä paljaana läpinäkyvissä housuissanne. Setämiehet tykkää.
Aattele me kaikki ollaan vaatteiden alla alasti😛
Löysät hölskyvät läskiperseet hoikillakin on kyllä kuvottavan näköistä katseltavaa. Oikein sellaisia roikkuvia perseitä, joita ennen näki vanhoilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Löysät hölskyvät läskiperseet hoikillakin on kyllä kuvottavan näköistä katseltavaa. Oikein sellaisia roikkuvia perseitä, joita ennen näki vanhoilla ihmisillä.
Miksi katselet ihmisten perseitä. Ja vieläpä jos oikein kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä h****tin väliä näkyykö joku kalsarin raja vai ei?? On taas ongelma!
Rajan näkyminen ei ole ongelma. Kun koko housut näkyvät läpi, se on ongelma.
ihonväriset ja saumattomat alusvaatteet on hyvä alku.
Käytä takaa pitempää paitaa valkoisten pellahousujen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ihonväriset sloggit.
Mummopöksyt?
Just eilen näin jollain nuorella mimmillä valkoisten pellavahousujen alla mustat/tummat pitsistringit. Näytti kyllä typerältä. Siis typerältä juurikin sen takia, että on niin huomionhakuista. Joskus, kun olin itse vielä nuori, oli muotia aivan älyttömän matalavyötäröiset housut ja sitten stringien yläosan piti näkyä. Samaan aikaan tuli ne tatuoinnit pepun yläosaan. Ehkä toi stringien näkyminen valkoisten housujen alta on samaa asiaa.
Itse käytän vaaleiden pellavahousujen alla ihon värisiä mummokalsareita. Se, mitä niistä näkyy (rajat nivusissa/pepun alla) ei haittaa mua ja tuskin ketään muutakaan. Mitään sortseja en alkais housujen alle pukemaan, kaikki vilpoisuushan katoaa siinä.