Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vapaat lentäjät luuraavat?

Vierailija
26.07.2025 |

Oliskohan missä heitä ylipäänsä mahdollisuus tavata? Vai ovatko kaikki varattuja? T. Kaunis nainen

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ulkomailla lentäjä voi päästä miljoona-ansioihin. Suomessa Finnairin lentäjät 100-250 000€ vuodessa. Ihan Ok sekin. 

Vierailija
82/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita tuskin löytyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ulkomailla lentäjä voi päästä miljoona-ansioihin. Suomessa Finnairin lentäjät 100-250 000€ vuodessa. Ihan Ok sekin. 

Noille palkoille joutuu tekemään hieman työvuosia. Vastavalmistuneen lentäjän palkka on Finnairilla lisineen reilu 5000€. Finnairin lentäjien keskipalkka on myös reilu 5000€, johon tulee lisiä päälle. Finnairin mukaan kokeneiden lentokapteenien palkka voi olla jopa 11 000€, mutta näitä lentäjiä on vähemmistö.

Hyvä palkka, arvostettu työ ja lyhyt koulutus. Palkka vertailukelpoinen esim lääkäreiden ja juristien kanssa, muutenkin ns. johtajatason palkka kokeneimmilla lentäjillä. Muilla vastaavan palkan aloilla yleensä huomattavasti pidempi koulutus.

Vierailija
84/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tienaan tradenomina reilu 100 00€ vuodessa. Eipä kyllä kuule naisten kyselevän, että missä vapaat tradenomit luuraavat :)

Vierailija
85/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noille palkoille joutuu tekemään hieman työvuosia. Vastavalmistuneen lentäjän palkka on Finnairilla lisineen reilu 5000€. Finnairin lentäjien keskipalkka on myös reilu 5000€, johon tulee lisiä päälle. Finnairin mukaan kokeneiden lentokapteenien palkka voi olla jopa 11 000€, mutta näitä lentäjiä on vähemmistö.

Hyvä palkka, arvostettu työ ja lyhyt koulutus. Palkka vertailukelpoinen esim lääkäreiden ja juristien kanssa, muutenkin ns. johtajatason palkka kokeneimmilla lentäjillä. Muilla vastaavan palkan aloilla yleensä huomattavasti pidempi koulutus.

Veljeni työllistyi viime vuonna kotimaiselle ja vaikka peruspalkka on vain vähän päälle 5000€ tulee lentolisiä ja päivärahoja päälle joka kuukausi, joten bruttopalkka on n. 6000-8000€ kk. Että aloittavalle lentäjälle kyllä hyvä liksa. 

Vierailija
86/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni työllistyi viime vuonna kotimaiselle ja vaikka peruspalkka on vain vähän päälle 5000€ tulee l

Päivärahat eivät ole bruttopalkkaa.

Vierailija
87/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuluuruu! Lensin juuri eilisiltana tuosta kulmapubista ulos. Nyt luutaan kotona ryypäten ja maksalaatikkoa syöden. Alkoiko kiinnostelee? T. Pera 

Vierailija
88/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tienaan tradenomina reilu 100 00€ vuodessa. Eipä kyllä kuule naisten kyselevän, että missä vapaat tradenomit luuraavat :)

Kovin epäseksikäs ammatti. Tuskin kukaan nainen mitään tradenomimiestä haluaa.

Vierailija
89/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjät otetaan heti parisuhteeseen kun ovat vapaina. ''Kaikki'' haluavat lentäjän. Sinun täytyy siis olla todella tasokas nainen jos haluat sellaisen edes seksisuhteeseen. Oletko AP?

Vierailija
90/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät otetaan heti parisuhteeseen kun ovat vapaina. ''Kaikki'' haluavat lentäjän. Sinun täytyy siis olla todella tasokas nainen jos haluat sellaisen edes seksisuhteeseen. Oletko AP?

Olen naimisissa lentäjän kanssa ja olen kyllä huomannut vuosien varrella miten haluttu statusammatti miehelläni on. Lennoilla matkustajana ollessani mm. olen huomannut miten matkustamohenkilökunta yrittää iskeä lentäjiä (siinä vaiheessa eivät tietenkään tiedä kuka olen) ja monesta muustakin asiayhteydestä sen kyllä huomaa. Miehen sinkku työkaverit saavat aivan jäätävästi treffikutsuja jne. 

Ollaan mieheni kanssa jo keski-ikäisiä ja toivon sydämestäni että kelpaan hänelle aina tulevaisuudessakin, vaikka varmasti 20 vuotta nuorempia kaunottaria onkin oletettavasti koko ajan tarjolla.

Mieheni on komea ja fiksu, myös akateeminen kuten itsekin, mutta onneksi arvostaa älykkyyttä, syvällisiä keskusteluja ja tavallista arkista kotielämää lentojen välissä. 

Vierailija
91/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa lentäjän kanssa ja olen kyllä huomannut vuosien varrella miten haluttu statusammatti miehelläni on. Lennoilla matkustajana ollessani mm. olen huomannut miten matkustamohenkilökunta yrittää iskeä lentäjiä (siinä vaiheessa eivät tietenkään tiedä kuka olen) ja monesta muustakin asiayhteydestä sen kyllä huomaa. Miehen sinkku työkaverit saavat aivan jäätävästi treffikutsuja jne. 

Ollaan mieheni kanssa jo keski-ikäisiä ja toivon sydämestäni että kelpaan hänelle aina tulevaisuudessakin, vaikka varmasti 20 vuotta nuorempia kaunottaria onkin oletettavasti koko ajan tarjolla.

Mieheni on komea ja fiksu, myös akateeminen kuten itsekin, mutta onneksi arv

Oon myös vaimo, enkä yhtään mieti miehen rinnalla pysymistä. Jos tuntuu löytävän paremman saa lähteä mahdollisimman pikaisesti. Ei tarvi pohtia omaa kelpaavuutta, ei ole käynyt mielessäkään, joten uusi näkökulma tämä. 

Vierailija
92/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on komea ja fiksu

Lentäjän vaimoko olet siis? Voi kun mäkin osaisin ajatella yhtä rationaalisesti kuin sinä. En mahda mitään sille, että vaikka kuinka en haluaisikaan niin pieni pelko koko ajan taustalla. Vaikka siis mitään syytä ei ole yli 20 vuoteen ollutkaan. 

Vierailija
93/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan mieheni kanssa jo keski-ikäisiä ja toivon sydämestäni että kelpaan hänelle aina tulevaisuudessakin, vaikka varmasti 20 vuotta nuorempia kaunottaria onkin oletettavasti koko ajan tarjoll

Jatkan vielä. Että vaikka yritän olla olematta mustasukkainen ja luottaa itseeni (olen ikäisekseni kaunis, myös mieheni aina kehuu) niin kun katson crewn kuvia seuraaville lennoille (siitä apista) ja näen mitä upeampia nuoria emoja siellä niin mulle tulee aina vähän pelokas olo. Mun mies siitä lentää wb, lähes pelkästään kauko-operointia. 

Vierailija
94/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Että vaikka yritän olla olematta mustasukkainen ja luottaa itseeni (olen ikäisekseni kaunis, myös mieheni aina kehuu) niin kun katson crewn kuvia seuraaville lennoille (siitä apista) ja näen mitä upeampia nuoria emoja siellä niin mulle tulee aina vähän pelokas olo. Mun mies siitä lentää wb, lähes pelkästään kauko-operointia. 

Vierailija
95/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan mieheni kanssa jo keski-ikäisiä ja toivon sydämestäni että kelpaan hänelle aina tulevaisuudessakin, vaikka varmasti 20 vuotta nuorempia kaunottaria onkin oletettavasti koko ajan tarjoll

Kyllä olen. Mitä pelkäät? Vaikea uskoa, et olet vaimo. Kuulostat lähinnä provoilevalta emolta. 

Vierailija
96/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoksi siis paljastui. Siellä ihan ehta emo keuhumassa kaunista kuvaansa. Ihan tavallisen näköisiä naisia ovat emot. Nättejä nuorina, kuten kaikki. 

Vierailija
97/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetorissa.

Vierailija
98/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmoksessa.

Vierailija
99/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoksi siis paljastui. Siellä ihan ehta emo keuhumassa kaunista kuvaansa. Ihan tavallisen näköisiä naisia ovat emot. Nättejä nuorina, kuten kaikki. 

Tuo on heitä tuntevana luonteenlaadulleen tyypillistä. 

Vierailija
100/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvostaa puolisossaan sitä, että on rahaa, mutta paljon pois kotoa, on lentäjä oiva valinta. Jos taas arvostaa puolisossa sitä, että tulot ovat suunnilleen puolet lentokapteenin palkasta, mutta puoliso on kotona arjessa auttamassa, niin se keskustelussa käynyt tradenomi on hyvä valinta. Mutta mitä kukin sitten arvostaa, niin sillä mennään. Jotkut arvostaa ihmistä, toiset statusta.