Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vapaat lentäjät luuraavat?

Vierailija
26.07.2025 |

Oliskohan missä heitä ylipäänsä mahdollisuus tavata? Vai ovatko kaikki varattuja? T. Kaunis nainen

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden, mutta epäilen, että hän on homo. Ikää jo 51v, eikä yhtään tyttöystävää/suhdetta ikinä, vaikka aloitti jo 31 vuotta sitten ilmavoimissa hävittäjälentäjänä ja siirtyi myöhemmin Finskille. Rahaa on kuin roskaa, hieno auto ja omakotitalo porealtaineen. Asuu pk-seudulla.

Oho, kyllä noilla spekseillä luulisi nainen löytyvän. 

Niinpä, on lisäksi huippukunnossa fyysisesti. Ollut ns täydellinen paketti jo sen 30 vuotta, mutta ei yhtään naista koskaan. Pakko olla miehiin päin kallellaan, mikä on täysin jees, mutta ap:lle tavoittamattomissa, vaikka olisikin ne luomurinnat :)

Jos hän pitää miehistä, niin ap voisi olla ihan hyvä mach. Ei ap ole nainen.

Kyllä minä nainen olen! Miksen olisi? 

Vierailija
42/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan vapaita lentäjiä ihan kauheasti ole 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ohjaamossa yhden pitkän kennon, kun kaverini on lentokapteeni ja satuin hänen kipparoimalle lennolle. Eli olen käytännössä lentäjä. Kaverini on naimisissa, mutta mä olen sinkku. Kiinnostaako ap? Voitko laittaa linkin sun ig:hen, niin näen, että oletko kaunis?

Onko kaverisi, se lentokapteeni, uskollinen vaimolleen? 

Joo, mutta mä oon sinkku. Laita se ig, niin tiedän, onko wörttiä sun kanssa?!

No en todellakaan laita, mutta lupaan että olen upea, tasokas ja kaunis. Mutta haluan mieluiten lentäjän, koska tykkään matkustaa ja minulla on kallis maku. 

Mitäs jos tyytyisit veeärrän kuskeihin? Lentäjät eivät ole sugadaddyja.

Miksi VR? Mitä tienaavat? Tuskin samaa kuin lentäjät. 

Vierailija
44/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden, mutta epäilen, että hän on homo. Ikää jo 51v, eikä yhtään tyttöystävää/suhdetta ikinä, vaikka aloitti jo 31 vuotta sitten ilmavoimissa hävittäjälentäjänä ja siirtyi myöhemmin Finskille. Rahaa on kuin roskaa, hieno auto ja omakotitalo porealtaineen. Asuu pk-seudulla.

Tai sitten on vain yksikseen viihtyvä, ei kaikki kaipaa naista itselleen.

Vierailija
45/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako etunimi P-kirjaimella?

Vierailija
46/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkin voi olla. Ja varmasti jos sellaista seuraa haluaa että tarpeet tyydyttyy niin aina löytyy. Minullakin eräs tuttu, nyt 54 v., koulutettu ja tosi mukava, mutta koskaan ei ole seurustellut vakavammin. Heteromies kuitenkin. Viihtyy yksin. 

Vierailija
47/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkin voi olla. Ja varmasti jos sellaista seuraa haluaa että tarpeet tyydyttyy niin aina löytyy. Minullakin eräs tuttu, nyt 54 v., koulutettu ja tosi mukava, mutta koskaan ei ole seurustellut vakavammin. Heteromies kuitenkin. Viihtyy yksin. 

Voi tietysti näinkin olla. On kuitenkin luonteeltaan sosiaalinen, käydään usein porukalla sporttaamassa, jne. Eli ei mikään yksinäinen susi kuitenkaan.

Vierailija
48/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö lentäjää ?

Millaiseen konetyyppiin. Millaisille reiteille ?

Millaista palkkaa ja etuja tarjoat ? Kiinnostaa. Olen tällä hetkellä vapaa.

Vierailija
49/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap olet ammatiltasi? Toivottavasti esim somevaikuttaja ja sisällöntuottaja. En halua, että reissut menevät hukkaan.

Enpä ole. En todellakaan pidä liiasta somettamisesta. Olen sairaanhoitaja, jolla myös maisterin koulutus. 

Oletko sellainen hot-nurse tyyppinen sairaanhoitaja? Ja sometatko edes jonkin verran?

Olen ehkä just sellainen ja joo kyllä somea käytän jonkun verran. En kuitenkaan ole innostunut olemaan mikään mauton instapyllistelijä. Tuskinpa lentäjät, jotka useimmat fiksuja, kiinnostuisivat sellaisesta vaimomielessä. 

Vierailija
50/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ohjaamossa yhden pitkän kennon, kun kaverini on lentokapteeni ja satuin hänen kipparoimalle lennolle. Eli olen käytännössä lentäjä. Kaverini on naimisissa, mutta mä olen sinkku. Kiinnostaako ap? Voitko laittaa linkin sun ig:hen, niin näen, että oletko kaunis?

Onko kaverisi, se lentokapteeni, uskollinen vaimolleen? 

Joo, mutta mä oon sinkku. Laita se ig, niin tiedän, onko wörttiä sun kanssa?!

No en todellakaan laita, mutta lupaan että olen upea, tasokas ja kaunis. Mutta haluan mieluiten lentäjän, koska tykkään matkustaa ja minulla on kallis maku. 

Mitäs jos tyytyisit veeärrän kuskeihin?

Miksi kyselet palkastani ?. Luuletko että annan sen sinulle ?

Ehei. Pidän palkkani ihan itse.

Vierailija
51/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap olet ammatiltasi? Toivottavasti esim somevaikuttaja ja sisällöntuottaja. En halua, että reissut menevät hukkaan.

Enpä ole. En todellakaan pidä liiasta somettamisesta. Olen sairaanhoitaja, jolla myös maisterin koulutus. 

Oletko sellainen hot-nurse tyyppinen sairaanhoitaja? Ja sometatko edes jonkin verran?

Olen ehkä just sellainen ja joo kyllä somea käytän jonkun verran. En kuitenkaan ole innostunut olemaan mikään mauton instapyllistelijä. Tuskinpa lentäjät, jotka useimmat fiksuja, kiinnostuisivat sellaisesta vaimomielessä. 

Olen lentäjä. Mitä sinulla on tarjota minulle. Seksiä saan muutenkin ihan tarpeeksi.

Miksi ottaisin sinut luksusasuntooni asumaan ?

Vierailija
52/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö lentäjää ?

Minua kiinnostaa liikennelentäjä ulkomaan liikenteessä, kaukokohteet hyvä mutta käy muutkin. Mitä isompi kone, sen parempi. 

Minun palkkani 3800€/kk, mutta oletan että sinä palkastasi voisit sitten minuakin hemmotella, koska etkös tienaa hyvin? 

Etuina tyylikäs, kaunis, kansainvälinen ja sivistynyt nainen, jota kehtaa gaalassa esitellä ;)

Vierailija
53/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lentäjä. Mitä sinulla on tarjota minulle. Seksiä saan muutenkin ihan tarpeeksi.

Miksi ottaisin sinut luks

Koska olen upea esiteltävä lentäjäkavereillesi.

Löytyy kunnon huulitäytteet ja tatuoinnit. Kolme kauneusleikkausta tehty ja brasilialainen pepunvenytys.

Haluatko pyllykuvan ?

Vierailija
54/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin sinut luks

Eikös se seksi vakikumppanin kanssa olisi kuitenkin parasta? Ei tarttisi muualta etsiä. Vaikka lentäjän sitä tarvitsee ihan hirveästi edes etsiä. 

Vierailija
55/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat kenelle? Mistä tiedät ovatko edes heteroja. 

Vierailija
56/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lentäjä. Mitä sinulla on tarjota minulle. Seksiä saan muutenkin

Tämä vastaus ei ole minun eli Ap:n. 

Vierailija
57/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat lentäjät tuskin haaveilevat vantaan kokoisesta lähiövalaasta.

Vierailija
58/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö lentäjää ?

Minua kiinnostaa liikennelentäjä ulkomaan liikenteessä, kaukokohteet hyvä mutta käy muutkin. Mitä isompi kone, sen parempi. 

Minun palkkani 3800€/kk, mutta oletan että sinä palkastasi voisit sitten minuakin hemmotella, koska etkös tienaa hyvin? 

Etuina tyylikäs, kaunis, kansainvälinen ja sivistynyt nainen, jota kehtaa gaalassa esitellä ;)

Kyselin kyllä ihan työpaikkaa...

Oletko ihan Bimbo ?

Ps. En tykkää tyrkyistä ja itsensä esittelijöistä.

Vierailija
59/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lentäjä. Mitä sinulla on tarjota minulle. Seksiä saan muutenkin

Tiesitkö että oikeassa elämässä lentäjien vaimot ovat usein melko luonnollisen näköisiä? Kauniita mutta ei todellakaan mitään tatutoituja tekoripsisiä ankkahuulia 

Vierailija
60/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö lentäjää ?

Kyselin kyllä ihan työpaikkaa...

Oletko ihan Bimbo ?

Ps. En tykkää tyrkyistä ja itsensä esittelijöistä.

Oletko siis työtön lentäjä?