Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vapaat lentäjät luuraavat?

Vierailija
26.07.2025 |

Oliskohan missä heitä ylipäänsä mahdollisuus tavata? Vai ovatko kaikki varattuja? T. Kaunis nainen

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap olet ammatiltasi? Toivottavasti esim somevaikuttaja ja sisällöntuottaja. En halua, että reissut menevät hukkaan.

Enpä ole. En todellakaan pidä liiasta somettamisesta. Olen sairaanhoitaja, jolla myös maisterin koulutus. 

Oletko sellainen hot-nurse tyyppinen sairaanhoitaja? Ja sometatko edes jonkin verran?

Olen ehkä just sellainen ja joo kyllä somea käytän jonkun verran. En kuitenkaan ole innostunut olemaan mikään mauton instapyllistelijä. Tuskinpa lentäjät, jotka useimmat fiksuja, kiinnostuisivat sellaisesta vaimomielessä. 

Olen lentäjä. Mitä sinulla on tarjota minulle. Seksiä saan muutenkin

Valitsen itse seuralaiseni. Tyrkyistä ja Lokeista en pidä. 

Vierailija
62/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani lentäjän vaimo on väitellyt tohtori. Ei taida maisterin tutkinto riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö lentäjää ?

Millaiseen konetyyppiin. Millaisille reiteille ?

Millaista palkkaa ja etuja tarjoat ? Kiinnostaa. Olen tällä hetkellä vapaa.

Minua kiinnostaa liikennelentäjä ulkomaan liikenteessä, kaukokohteet hyvä mutta käy muutkin. Mitä isompi kone, sen parempi. 

Minun palkkani 3800€/kk, mutta oletan että sinä palkastasi voisit sitten minuakin hemmotella, koska etkös tienaa hyvin? 

Etuina tyylikäs, kaunis, kansainvälinen ja sivistynyt nainen, jota kehtaa gaalassa esitellä ;)

Jos olet sairaanhoitaja, palkkasi ei ole 3800€/kk. Taidat olla feikki-Heikki.

Vierailija
64/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö lentäjää ?

Millaiseen konetyyppiin. Millaisille reiteille ?

Millaista palkkaa ja etuja tarjoat ? Kiinnostaa. Olen tällä hetkellä vapaa.

Minua kiinnostaa liikennelentäjä ulkomaan liikenteessä, kaukokohteet hyvä mutta käy muutkin. Mitä isompi kone, sen parempi. 

Minun palkkani 3800€/kk, mutta oletan että sinä palkastasi voisit sitten minuakin hemmotella, koska etkös tienaa hyvin? 

Etuina tyylikäs, kaunis, kansainvälinen ja sivistynyt nainen, jota kehtaa gaalassa esitellä ;)

Jos olet sairaanhoitaja, palkkasi ei ole 3800€/kk. Taidat olla feikki-Heikki.

Olen terveydenhuollon maisteri, pohjakoulutus sh.

Vierailija
65/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lentäjät yleensä löytävät naiset? 

Vierailija
66/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä heitä etsit? 

Vierailija
67/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani lentäjän vaimo on väitellyt tohtori. Ei taida maisterin tutkinto riittää.

Eiköhän maisterikin riitä 

Vierailija
68/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjille sä et oo tarpeeksi kaunis. Tokihan ne nyt saa pesää joka määränpäässä jos ei lentoemoilta niin paikallisilta.

Ai en ole? No miten kaunis tai millainen pitää sitten olla? Yhden tutun mies on lentäjä ja vaino kaunis, mutta ihan muuten tavallinen. Akateeminen kyllä on mutta niin minäkin. 

Vierailija
69/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen. Tämä tuttavani on hiljainen hissukka. Sellainen harmaa hiirulainen, joka sulautuu tapettiin. 

Ei paljoa juttele eikä puhele. Minä usein juttelen hänen kanssaan erään harrastuksen puitteissa. Mutta on hänelläkin perusnätti nainen. Sellainen, joita on kesäfestareilla paljon.

Tuttavani hiljentyy usein humalassakin totaalisesti, ei juttele enää senkään vertaa. 

Vierailija
70/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksi että se liikennelentäjän koulutus on amistason koulutus. Liikennelentäjät ovat vain vähän fiksumpia amiksia, vaikka toki sielläkin monella voi olla jotain dippainssin tutkintoa, mutta aika vähemmistössä he ovat.

Vierailija
71/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedoksi että se liikennelentäjän koulutus on amistason koulutus. Liikennelentäjät ovat vain vähän fiksumpia amiksia, vaikka toki sielläkin monella voi olla jotain dippainssin tutkintoa, mutta aika vähemmistössä he ovat.

Lentäjissä on paljon dippainssejä, myös lääkäreitä ym. akateemisia. Pääsykokeissa korkeakoulutus antaa etua. SIO:oon hakee tuhansia wanna be lentäjiä ja vuosittain 2-3. % pääsee sisään. Taso on kova ja millään peruskoulun päästötodistuksen voimilla sinne ei edes pääse. Pitää olla keskitasoa parempi lukion todistus ja huipputason kylytestin tulokset. Siksi dippainssit ja lääkärit ym pärjäävät. 

Vierailija
72/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen. Tämä tuttavani on hiljainen hissukka. Sellainen harmaa hiirulainen, joka sulautuu tapettiin. 

Ei paljoa juttele eikä puhele. Minä usein juttelen hänen kanssaan erään harrastuksen puitteissa. Mutta on hänelläkin perusnätti nainen. Sellainen, joita on kesäfestareilla paljon.

Tuttavani hiljentyy usein humalassakin totaalisesti, ei juttele enää senkään vertaa. 

Suurempi osa lentäjistä on rauhallista ja hiljaisempaa väkeä. Sellaisia insinöörityyppisiä . Mutta silti naisia jonoksi asti. 

Vierailija
73/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjissä on paljon dippainssejä, myös lääkäreitä ym. akateemisia. Pääsykokeissa korkeakoulutus antaa etua. SIO:oon hakee tuhansia wanna be lentäjiä ja vuosittain 2-3. % pääsee sisään. Taso on kova ja millään peruskoulun päästötodistuksen voimilla sinne ei edes pääse. Pitää olla keskitasoa parempi lukion todistus ja huipputason kylytestin tulokset. Siksi dippainssit ja lääkärit ym pärjäävät. 

Loppuviimeksi ei välttämättä. Dippainssi saattaa pitkästyä siihen että tuijottelee vain näyttöjä tuntikausia. Kyllä tuo vaatii ihan omanlaisensa luonteen. Pitää olla luonnetta jaksaa vain istua ja tuijottaa. Ja ei, ei tarvitse olla mikään keskitasoa parempi. Kasin keskiarvolla pääsee heittämällä. 

Vierailija
74/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lentäjä on "vapaa". Vaimo hyväksyy nämä pelisäännöt kun lentäjän kanssa menee naimisiin. Maailman jokakolkassa voi olla nainen odottamassa koska lentokapteeni taas saapuu ja viettää viikonlopun kaupungissa 😎

Vierailija
75/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuviimeksi ei välttämättä. Dippainssi saattaa pitkästyä siihen että tuijottelee vain näyttöjä tuntikausia. Kyllä tuo vaatii ihan omanlaisensa luonteen. Pitää

Minun mies on DI ja lentäjä. Rakastaa lentämistä. Siihen liittyy paljon muutakin kuin nappuloiden tuijotusta. Lennon valmistelua, tarkistuksia ja erilaisiin tilanteisiin varautumista. Haastava duuni. Paljon haastavampi omalla tavallaan kuin dippainssin työt, joita ehti niitäkin vuosia tehdä. Toki palkkakin nyt paljon parempi. 

mutta totta se, että omanlaisen luonteen vaatii ja etenkin sellainen pitkäpinnaisuus ja maltti ovat plussaa. 

Keskiarvolla sikäli ei ole väliä. Pitää olla riittävän hyvät paperit, jotta pääsee alkukarsinnoissa SIO:ssa jatkoon, mutta sen jälkeen kykytestit, psyk testit ja haastattelut ratkaisee.

Sitten SIOn jälkeen pitää hakea työpaikkaa. Monesti Finnair testaa vielä erikseen etenkin SIOn ulkopuolelta tulevia (harvoin kyllä rekrytoidaan muualta) ja vähintään kapteenin haastattelu ja muutamat testit ovat ennen tyyppikurssille pääsyä, joka sekin toki pitää läpäistä ennen työsuhteen solmimista. 

Vierailija
76/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen lentäjä on "vapaa". Vaimo hyväksyy nämä pelisäännöt kun lentäjän kanssa menee naimisiin. Maailman jokakolkassa voi olla nainen odottamassa koska lentokapteeni taas saapuu ja viettää viikonlopun kaupungissa 😎

Hölynpölyä! Ainakin oma mieheni, lentäjä, on aina ollut uskollinen eikä pienintäkään epäilystä ole koskaan ollut. 

Vierailija
77/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölynpölyä! Ainakin oma mieheni, lentäjä, on aina ollut uskollinen eikä pienintäkään epäilystä ole koskaan ollut. 

Ei tietenkään :D

Vierailija
78/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuviimeksi ei välttämättä. Dippainssi saattaa pitkästyä siihen että tuijottelee vain näyttöjä tuntikausia. Ky

Finnairin palkat on nykyisin umpisurkeat. Jos on yhtään mahdollisuuksia hakeutua ulkomaille, niin saksalaiset lentoyhtiöt maksavat paljon paremmin sekä muutkin työehdot kuten vapaat ovat paremmat. Esimerkiksi tuo Tapio on the move kanavan Tapsa kertoi jossain videolla tienaavansa saksalaisella lentoyhtiöllä noin 20000 euroa kuussa. Finnairilla tuollaisista palkoista kapearunkolentskareiden kuskit saavat vain haaveilla. Muillakin lentoyhtiöillä voi päästä todella koville palkoille, esimerkiksi aasialaiset rahtilentoyhtiön maksavat Boeing 777 kippareille reippaat puoli miljoonaa dollaria vuodessa. 

Vierailija
79/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Kyllä hänellä on kiihkeitä rakastajia ympäri maailmaa.

Vierailija
80/163 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Kyllä hänellä on kiihkeitä rakastajia ympäri maailmaa.

Säälittävää yleistystä