Missä vapaat lentäjät luuraavat?
Oliskohan missä heitä ylipäänsä mahdollisuus tavata? Vai ovatko kaikki varattuja? T. Kaunis nainen
Kommentit (163)
Kukas siellä elättäjää etsii, menkää itse lentäjäksi
Vierailija kirjoitti:
Kukas siellä elättäjää etsii, menkää itse lentäjäksi
:D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taitaa mahdollisuudet Ap:lla olla heikot lentäjän suhteen. Tyyliin lähes kuka tahansa ottaisi statusmiehen itselleen ja lentäjillä jos keillä on varaa valita. Ihan maailmanlaajuisesti.
Olen kylläkin ymmärtänyt, että vaikka kuinka upeita naisia olisi rivissä niin monella ihan ns, tavallinen vaimo kotona. Sellainen, joka on tasapainoinen ja hyvää äitimateriaalia lasten hankkimiseen ja kasvattamiseen.
Lentäjät ovat paljon töissä kotoa, joten luonnollista on, että puoliso on äitimateriaalia. Jokuhan ne lapset hoitaa sillä aikaa, kun lentäjä on poissa kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taitaa mahdollisuudet Ap:lla olla heikot lentäjän suhteen. Tyyliin lähes kuka tahansa ottaisi statusmiehen itselleen ja lentäjillä jos keillä on varaa valita. Ihan maailmanlaajuisesti.
Olen kylläkin ymmärtänyt, että vaikka kuinka upeita naisia olisi rivissä niin monella ihan ns, tavallinen vaimo kotona. Sellainen, joka on tasapainoinen ja hyvää äitimateriaalia lasten hankkimiseen ja kasvattamiseen.Lentäjät ovat paljon töissä kotoa, joten luonnollista on, että puoliso on äitimateriaalia. Jokuhan ne lapset hoitaa sillä aikaa, kun lentäjä on poissa kotoa.
Tämä just näin. Vaimoksi ja lasten äidiksi on eri kriteerit kuin rakastajattareksi
Millaisia lentäjien vaimot sitten ovat?
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen muutamia lasten harrastusten kautta. No ihan normaaleja ihmisiä vaikuttavat olevan. Tyylikkäitä, kauniita ja kohteliaita. Koulutettuja ainakin nämä.
Vierailija kirjoitti:
Naisia
Täällä ajattelit heidän päivystävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen muutamia lasten harrastusten kautta. No ihan normaaleja ihmisiä vaikuttavat olevan. Tyylikkäitä, kauniita ja kohteliaita. Koulutettuja ainakin nämä.
Onko Esbo?
Naisia oli todella helppo iskeä baarissa kun valehteli olevansa lentäjä 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjille sä et oo tarpeeksi kaunis. Tokihan ne nyt saa pesää joka määränpäässä jos ei lentoemoilta niin paikallisilta.
Ai en ole? No miten kaunis tai millainen pitää sitten olla? Yhden tutun mies on lentäjä ja vaino kaunis, mutta ihan muuten tavallinen. Akateeminen kyllä on mutta niin minäkin.
Akateemisiahan me kaikki täällä ollaan. Ei sitä erikseen tarvitse mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjille sä et oo tarpeeksi kaunis. Tokihan ne nyt saa pesää joka määränpäässä jos ei lentoemoilta niin paikallisilta.
Ai en ole? No miten kaunis tai millainen pitää sitten olla? Yhden tutun mies on lentäjä ja vaino kaunis, mutta ihan muuten tavallinen. Akateeminen kyllä on mutta niin minäkin.
Akateemisiahan me kaikki täällä ollaan. Ei sitä erikseen tarvitse mainita.
On se meriitti suurimmalle osalle lentäjistä.
Vierailija kirjoitti:
No entäs seuraavana aamuna? Paljastuiko et olitkin persaukinen pitkäaikaistyötön Rane?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs seuraavana aamuna? Paljastuiko et olitkin persaukinen pitkäaikaistyötön Rane?
Varmaan
Ei niiden varmaan tartte luurailla missään ja odottaa et joku Av mamma tulee pyytämään treffeille. :D
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen ja toimiva kikka!
Ja kyllä nämä ns. statusmiehet tunnistavat gold diggerit.