Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.
Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia.
Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.
Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus!
Kommentit (444)
Pitääkö ihan oikeasti tää mies itseään kilttinä, jolle naiset on kauppatavaraa? Hän väittää siis olevansa kiltti, jopa empaattinen, ja seuraavassa lauseessa kannattaa ihmiskauppaa...
Työelämä on käytännössä ihmiskauppaa. Ihmisen aika varastetaan pilkkahinnalla ja maksetaan siitä "korvaus" joka ei oikeastaan ole riittävä korvaus menetetystä vapaa-ajasta.
Kapitalismi on käytännössä ihmiskauppaa.
Oikeistolainen ei voi olla kristitty. Jeesus vihasi ahneita, omahyväisiä fariseuksia ja markkinapellejä.
Mutta voihan toki oikeistolainen ihmishirviö palvoa jumalanaan saatanaa tai kultaista vasikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gump elokuvassa nainen rakastui lopulta mieheen vaikka mies oli vähän vajaa ja autsti.
Uskon todelliseen rakkauteen ja että inceleilläkin on mahdollisuus onneen. Never give upo.
Odotus palkitaan lopulta.
No se oli fiktiota koko tarina.
Elokuva perustuu tositapahtumiin!
Löyhästi perustuu, löyhästi.
Typeriin uskonlahkoihin kuuluvat naiset hyväksyvät kyllä kaikenlaiset miehet viimeistään nelikymppisinä. Se ei fiksuihin miehiin oikein uppoa, että pitää Raamattua tulkita kirjaimellisesti. Paitsi tietysti epätoivoisille kelpaa mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ihan oikeasti tää mies itseään kilttinä, jolle naiset on kauppatavaraa? Hän väittää siis olevansa kiltti, jopa empaattinen, ja seuraavassa lauseessa kannattaa ihmiskauppaa...
Työelämä on käytännössä ihmiskauppaa. Ihmisen aika varastetaan pilkkahinnalla ja maksetaan siitä "korvaus" joka ei oikeastaan ole riittävä korvaus menetetystä vapaa-ajasta.
Niin tää koskee ihan miehiä ja naisia. Henkensä pitimiksi täytyy tehdä jotain. Toinen vaihtoehto modernin työnteon sijaan on, että juokset metsässä saaliisi perässä ja yrität pysyä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Mutta rakkaussuhde ei sitä ole. Ei nämä oikeistosiat tajua siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gump elokuvassa nainen rakastui lopulta mieheen vaikka mies oli vähän vajaa ja autsti.
Uskon todelliseen rakkauteen ja että inceleilläkin on mahdollisuus onneen. Never give upo.
Kuten kaikki leffat. Paitsi Interstellar, jolle fytsikot nauraa niin että verisuoni ratkeaa jossain.
Forrest Gumpin päähenkilö oli vähäjärkinen mies kuten esim sinä ja siinä se "totuuspohja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kaikki leffat. Paitsi Interstellar, jolle fytsikot nauraa niin että verisuoni ratkeaa jossain.
Forrest Gumpin päähenkilö oli vähäjärkinen mies kuten esim sinä ja siinä se "totuuspohja".
olem vähäjärkinen mutta voitan sinut tappelussa ja Jumalan silmissä olen sinua arvokkaampi koska käyn kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olem vähäjärkinen mutta voitan sinut tappelussa ja Jumalan silmissä olen sinua arvokkaampi koska käyn kirkossa.
Tää ei tosiaankaan käy kaikilla pytyillä tää kaveri.
Eri
Naiselta voi lähteä henki, jos kieltäytyy miehen seurasta. Mä oon jakanut täällä mun virtuaalista päiväkirjaa julkisen väkisinoton jälkeisestä elämästä. Tekijöiden läheisille on tehnyt tiukkaa kuunnella päivittäin ettei se tuttavapiirin kunnollinen ollutkaan kovin kunnollinen. Kuten lupasin. Jatkan kunnianloukkauksen uhallakin sillä tahdon näyttää tulevaisuuden mahdollisille uhreille ettei tällaisen aina tarvitse tarkoittaa lataamoa tai itsensä satuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten siirtyminen työelämään on vapauttanut heidät valitsemaan parhaat geenit jälkikasvulleen (ja vapaaseen seksiin) ja suurin osa miehistä kelpaa vain elättäjiksi. Ennen mies elätti perheen ja sai vastineeksi jatkaa omia geenejään eikä mitään 4lapsen yh kaupankassaa...
Tämähän on ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta loistava asia. Ei populaation heikoimman osan kuulukaan päästä lisääntymään, tai populaatio taantuu. Kun huonoimman materiaalin leikkaa pois niin populaatio pääsee kehittymään hyvään suuntaan.
Toisaalta kiltit miehet olisi olleet viikinkejä viikinkiaikaan ja jännät orjia. Periaatteessa nyt tässä ajassa kiltit miehet antaa liikaa siimaa heikoille ja keskittyvät pelaamaan sotapelejä, sotapelejä jotka muistuttaa kunnian ajoista, kun kiltit olivat ne jotka saneli tällä planeet
Mitä helvettiä nytten? Ja hei! Vieläkin tänäkin päivänä voit ryhtyä elättäjäksi. Turkkiin lentää päivittäin slaavinaisia. Tuolla pärjää 500e/kk. Avaa tinderi.
Vierailija kirjoitti:
Olin hyvätuloinen ja olin vakitöissä 22 vuotta viime syksyyn saakka. Ei ole kukaan nainen halunnut seurustella kanssani. Yksikin pullukka nainen antoi pakit koska olin kuulemma liian lyhyt , nainen oli 160 cm ja minä 10 cm pidempi. T: kiltti mies.
Niin eli sulla ei ollut mitään mielenkiinnonkohteita, eikä toisaalta halua korvata puuttuvaa minuutta rahalla. Miten tämä on taaskin naisten syytä?
Vierailija kirjoitti:
Typeriin uskonlahkoihin kuuluvat naiset hyväksyvät kyllä kaikenlaiset miehet viimeistään nelikymppisinä. Se ei fiksuihin miehiin oikein uppoa, että pitää Raamattua tulkita kirjaimellisesti. Paitsi tietysti epätoivoisille kelpaa mikä vain.
Ja näihin samoihin typeriin uskonlahkoihin kuuluvat miehet tietävät, että heillä on kissanpäivät, kun pääsevät naimisiin. Avioero ei ole sallittu, joten miehet käyttäytyvät, kuin siat. Tätähän te ns kilttimiehet haluaisitte myös normiavioliittoihin, mutta ne ajat ovat onneksi takanapäin.
Kenenkään ei tarvitse hyväksyä yhtään mitään, mitä ei tahdo.
Mikään ei ole säälittävämpi kuin pil***un perään vinkuva peräkammarinpoika. Säälillä irtoo vai :D
Mulla on kilttimies. Hän on aivan ihana! Tekee kaiken, mitä pyydän. On kiinnostunut asioistani. Saan seksiä aina kun haluan (no, 12 vuoden aikana 2 kertaa hänelle ei käynyt). Ahkera sisällä talossa ja puutarhassa. Osaa korjata vaikka mitä. Huumoria on. Menee töihin aina, ei mitään saikutushärdelliä. Uskollinen. Ne "viat" mitä hänessä on, pidän omana tietonani, mutta sen verran voin paljastaa, että ei ole isoja!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kilttimies. Hän on aivan ihana! Tekee kaiken, mitä pyydän. On kiinnostunut asioistani. Saan seksiä aina kun haluan (no, 12 vuoden aikana 2 kertaa hänelle ei käynyt). Ahkera sisällä talossa ja puutarhassa. Osaa korjata vaikka mitä. Huumoria on. Menee töihin aina, ei mitään saikutushärdelliä. Uskollinen. Ne "viat" mitä hänessä on, pidän omana tietonani, mutta sen verran voin paljastaa, että ei ole isoja!
Uskollinen kunnes toisin todistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiselta voi lähteä henki, jos kieltäytyy miehen seurasta. Mä oon jakanut täällä mun virtuaalista päiväkirjaa julkisen väkisinoton jälkeisestä elämästä. Tekijöiden läheisille on tehnyt tiukkaa kuunnella päivittäin ettei se tuttavapiirin kunnollinen ollutkaan kovin kunnollinen. Kuten lupasin. Jatkan kunnianloukkauksen uhallakin sillä tahdon näyttää tulevaisuuden mahdollisille uhreille ettei tällaisen aina tarvitse tarkoittaa lataamoa tai itsensä satuttamista.
Näin puhuu vain aito kilttimies. 😂
Toivottavasti tämä ei ikinä pääse yhdenkään naisen lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gump on esimerkkisi tavismiehestä?
Nyt naiset annatte mulle sitä peppua!
T.Kilttimies